自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 90279

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血金章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 大廚勳章


61#
發表於 12-4-7 03:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kokobear+於+12-04-07+發表會

原帖由 jarjane 於 12-04-07 發表
里地d女人仔唔塞嘢!比飽反里食仲阿芝阿佐,係唔係想唔要4串蚊呀?



...
4串蚊係咩?咁人地真係諗起恐怖片丫嘛,d音樂仲响我個腦入面響起



The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)


禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


62#
發表於 12-4-7 03:12 |只看該作者

引用:Quote:Elefant老婆 發表於 12-4-7 01:25 但

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


63#
發表於 12-4-7 03:14 |只看該作者
alicealice313 發表於 12-4-7 03:12
關大臣咩事?

無事!!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


大宅

積分: 3472


64#
發表於 12-4-7 03:19 |只看該作者

引用:我家裡就有一個,一個月幾乎不會放一日假,

原帖由 emilylam 於 12-04-07 發表
我家裡就有一個,一個月幾乎不會放一日假,甚少理我同個仔女,我成日覺得自己似單親!在家也少傾談,好無奈 ...
我老公都係咁,但佢以前唔係咁,到細仔出世後就變到只識工作,我有時都會投訴,話佢仔女病佢又唔知,阿囡放假又唔知,而家嘅佢,一係瞓,一係就工作。佢成日話阿仔出世要用好多錢,唉,但都要識平衡㗎,你養狗都要同佢去街玩下,家下仲要係自己老婆仔女,要溝通㗎,日頭又做,夜晚又做,又煙又塵,捱壞身體仲麻煩,煲靚湯俾佢又唔飲得多,又鍾意食零食,真係吹都啤一聲





珍珠宮

積分: 39417

2018復活節勳章


65#
發表於 12-4-7 03:21 |只看該作者
我接受唔到嫁比一個工作狂. 咁有個家庭做乜. 屋企如酒店.
唔係工作狂唔代表揾唔到錢, 亦唔代表工作時唔認真.

My Egg Egg Egg Egg Easter House


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


66#
發表於 12-4-7 03:25 |只看該作者
fishes 發表於 12-4-7 03:21
我接受唔到嫁比一個工作狂. 咁有個家庭做乜. 屋企如酒店.
唔係工作狂唔代表揾唔到錢, 亦唔代表工作時唔認真 ...

唉!好多時都係身不由己!

例如創業,洗濕左個頭,唔做唔得!!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


67#
發表於 12-4-7 03:29 |只看該作者
mandylam625 發表於 12-4-7 03:19
我老公都係咁,但佢以前唔係咁,到細仔出世後就變到只識工作,我有時都會投訴,話佢仔女病佢又唔知,阿囡放 ...

話佢仔女病佢又唔知,阿囡放假又唔知 <--- 甘又離譜 D ~~

到細仔出世後就變到只識工作 <--- 你了解下佢是否擔心家庭收入?
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


珍珠宮

積分: 39417

2018復活節勳章


68#
發表於 12-4-7 03:34 |只看該作者
大力大力 發表於 12-4-6 11:25
唉!好多時都係身不由己!

例如創業,洗濕左個頭,唔做唔得!!
創業當然係唔易, 但唔代表可以一路唔顧家人相處時間, 長時間咁樣相處真係唔好受. 有時要停一停諗一諗, spend some time with family.

My Egg Egg Egg Egg Easter House


禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


69#
發表於 12-4-7 03:38 |只看該作者

引用:Quote:fishes 發表於 12-4-7 03:21 我接受

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


70#
發表於 12-4-7 03:39 |只看該作者
fishes 發表於 12-4-7 03:34
創業當然係唔易, 但唔代表可以一路唔顧家人相處時間, 長時間咁樣相處真係唔好受. 有時要停一停諗一諗, spen ...


當然做人要有 中庸之道!!

唔理家庭死活當然唔得!

總之殺到埋身,到時先有處理方法!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


伯爵府

積分: 15586


71#
發表於 12-4-7 04:14 |只看該作者

你地覺得一個工作狂的人做老公好嗎?

不好...嫁老公是因为要他陪,要他寵,要他錫,不是眼中只有工傩




大宅

積分: 3472


72#
發表於 12-4-7 04:25 |只看該作者

引用:Quote:mandylam625+發表於+12-4-7+03:19+我

原帖由 大力大力 於 12-04-07 發表
話佢仔女病佢又唔知,阿囡放假又唔知
係㗎,佢係擔心家庭收入㗎,我有講過,多有多用,小有小用,唔好咁返工㗎,但佢都唔聽囉!重有,佢成日都開工,點知仔女病吖,好似呢個假期,阿女邊日開始放假佢都唔知啦




珍珠宮

積分: 44373


73#
發表於 12-4-7 05:14 |只看該作者
emilylam 發表於 12-4-7 00:15
我家裡就有一個,一個月幾乎不會放一日假,甚少理我同個仔女,我成日覺得自己似單親!在家也少傾談,好無奈 ...
到底係唔係因為工作呢?

好認同樓上有人講: 工時長唔代表工作狂~

我C6都係做野好忙的人,兩年來未放過大假,每日工作大約12小時。
但我又唔覺得佢係工作狂喎,佢為左陪我,會特登返黎同我食晚飯陪我傾計,然後再做野(佢部份工作可以係屋企做的)。
放假一定帶我去街~

其實我都係比較獨立o既人,佢係我旁邊做野,我自己做家務/上網都好寫意~所以我成日都覺得有個咁忙o既C6,係天賜比我o既禮物~
假如佢勁得閒,日日煩住我,我仲唔中意~~

如果樂觀D諗,好多人C6返工時間唔長,份工又唔係話辛苦,一樣係返到屋企唔啾唔啋,自己打機~~~

樓主,會唔會係C6呢排壓力大呀?男人好多時處理情緒/壓力,都唔同另一半講的,只會自己喱係山洞入面~~

點評

emilylam  佢有時間都只會打機!!唔理我地!  發表於 12-4-7 13:26
wonderlulu  AGREE  發表於 12-4-7 10:19
輸入搜索內容


珊瑚宮

積分: 118281


74#
發表於 12-4-7 10:14 |只看該作者
大力大力 發表於 12-4-7 02:17
如果個個係甘諗,就好似美國 6, 70 年代的嬉皮士日日玩唔使做!!
Steve Jobs當年係嬉皮嚟喎, 仲有開處女公司個老板, 依家仲繥皮緊.... 同時佢地都熱愛自己嘅工作。


我諗工作狂迷人之處係佢地好認真咁去追求所好,


認真先係QUALITY.



水晶宮

積分: 61647

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


75#
發表於 12-4-7 10:23 |只看該作者
如果人工高的話, 我覺得無問題。

如果工作狂唔理家, 又賺得少, 我會叫佢走!

點評

anna_my_baby   哈哈~~都要睇下值唔值!  發表於 12-4-7 11:03


大宅

積分: 4785


76#
發表於 12-4-7 10:24 |只看該作者

引用:我家裡就有一個,一個月幾乎不會放一日假,

原帖由 emilylam 於 12-04-07 發表
我家裡就有一個,一個月幾乎不會放一日假,甚少理我同個仔女,我成日覺得自己似單親!在家也少傾談,好無奈 ...
總好過d老公放假就訓訓訓,又唔會同d細路去街,仲要服侍佢幾餐



點評

emilylam  我老公都係呢種!  發表於 12-4-7 13:26


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


77#
發表於 12-4-7 10:49 |只看該作者
anna_my_baby 發表於 12-4-7 05:14
其實我都係比較獨立o既人,佢係我旁邊做野,我自己做家務/上網都好寫意~所以我成日都覺得有個咁忙o既C6,係天賜比我o既禮物~
假如佢勁得閒,日日煩住我,我仲唔中意~~

如果樂觀D諗,好多人C6返工時間唔長,份工又唔係話辛苦,一樣係返到屋企唔啾唔啋,自己打機~~~

樓主,會唔會係C6呢排壓力大呀?男人好多時處理情緒/壓力,都唔同另一半講的,只會自己喱係山洞入面~~

樓主,會唔會係C6呢排壓力大呀?男人好多時處理情緒/壓力,都唔同另一半講的,只會自己喱係山洞入面~~ <---- 有可能架!男人工作壓力大會收埋自已!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


子爵府

積分: 13533


78#
發表於 12-4-7 10:51 |只看該作者
貫徹始終就ok囉~
最怕果d得把口既扮工作狂~
但係一唔如意就話唔做~
但係就無目標咁講野~
我就最怕~因為我c6就係d咁既人~:;pppp:


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


79#
發表於 12-4-7 11:03 |只看該作者

回覆:你地覺得一個工作狂的人做老公好嗎?

我老公都算啦,好左好多了,我會同佢講我悶想佢陪我放假,佢就會陪我半日或一日。好多朋友忙係因為份工一定要開ot,果d唔算係工作狂,為生活啫。我老公係無時無刻都為事業,無論正或副,可以咁講,佢一一個人時,佢都係諗工作的事,如果皺眉就一定要做決定。次次要我提佢,現在是在我娘家或出街食飯,放鬆心情啦。但我一同佢講野,佢就會對我傻笑,成日樣衰衰的iq博士咁,



人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


大宅

積分: 2938


80#
發表於 12-4-7 11:10 |只看該作者

回覆:你地覺得一個工作狂的人做老公好嗎?

工作狂的人做......



下屬最好!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo