夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 4109


61#
發表於 12-4-14 22:23 |只看該作者

引用:其實我一路都係一個惡妻....以前同老公嘈,+

原帖由 wendy_jed 於 12-04-14 發表
其實我一路都係一個惡妻....以前同老公嘈, 通常我鬧, 佢唔出聲, 之後佢唔彩我, 但我同佢講多兩句, 佢都會彩 ...
樓主,如果係你吾啱,應該道歉。究竟怕第日冇得再下下食住對方重要,定係一段關係重要?




珍珠宮

積分: 45360

叻叻勳章 畀面勳章


62#
發表於 12-4-14 22:25 |只看該作者

回覆:老公反抗了~

如果你想任性,先學會承受,能承受后果才可以任性。如果你想獨立,先學會堅強,能忍住傷痛,才可以獨立。如果你想放肆的愛,先學會遺忘,只有能忘掉失戀痛楚,才可以大膽愛。你可以去做一切事,但前提是不會為結果傷悲。一個人真正的強大,並非看他能做什麼,而是看他能承擔什麼!




男爵府

積分: 6526


63#
發表於 12-4-14 22:33 |只看該作者
多謝大家既意見~


侯爵府

積分: 20347


64#
發表於 12-4-14 22:40 |只看該作者
樓主,睇完你個POST,我諗你以後都唔好做惡妻啦,呢一次你老公只係用枕頭想你冷靜(你自己都冇諗過呢一個結果)但下一次,同再下一次就唔同啦
另外想講下揸車,以前我同你一樣,會覺得我男友揸車態度非常有問題,但經佢解釋過之後,發現問題唔係佢身上(除超速外),如果你老公只係自言自語,無任何行動的話,就由佢啦(我男友揸車時都會自言自語)


珍珠宮

積分: 39171


65#
發表於 12-4-14 23:01 |只看該作者
回覆 wendy_jed 的帖子

訓話 ?? 你估返學呀 ?? 好反感架


男爵府

積分: 5989

BK Milk勳章


66#
發表於 12-4-14 23:25 |只看該作者
回覆 wendy_jed 的帖子

樓主,發現你改了主題,知道你是真心想改的,雖然唔了解你兩公婆係點相處,也相信你有溫柔時候,不過就此事來睇,你語氣係差左少少,好似『對不起』呢3個字,語氣唔同都會表達唔同情緒,即使講了對不起但語氣錯左都令人覺得冇誠意,我覺得你老公係『壓力越大反抗越強』嗰類型,樓主需要同老公好好坐低傾下大家以前嘅相處方式及日後態度,近二十年在港生活的女人,能力比男人強,至令女人本身溫柔體貼及尊重男方的想法改變,其實好多男人都係想娶個老婆回家而唔係娶個老闆回家,兩公婆冇話邊個強邊個弱,兩個主體都要相輔相承才能活得自在


大宅

積分: 1807


67#
發表於 12-4-14 23:44 |只看該作者
本帖最後由 mocacafe 於 12-4-14 23:46 編輯
wendy_jed 發表於 12-4-14 14:30
其實我一路都係一個惡妻....以前同老公嘈, 通常我鬧, 佢唔出聲, 之後佢唔彩我, 但我同佢講多兩句, 佢都會彩 ...

其實大家仿佛只著眼於今次事件, 誰開口道歉不重要! 解決了這次事件亦不重要!
問題是妳們之間相處的方式是有問題! 長此下去, 事件不會再次發生(這想法太天真)!

是夫妻了不需要尊重對方嗎? 鬧的方式是否解決所有問題?


大宅

積分: 4395


68#
發表於 12-4-15 00:31 |只看該作者

引用:多謝大家既忠告..其實你地既每一篇我都反覆

原帖由 wendy_jed 於 12-04-14 發表
多謝大家既忠告..其實你地既每一篇我都反覆睇了好幾次... 亦因而落淚... 除了有些感到被誤解(我平時都有溫 ...
加油!亡羊補




大宅

積分: 4395


69#
發表於 12-4-15 00:32 |只看該作者

回覆:" 我錯了 "

Sorry, 亡羊補牢,未為晚也




洋房

積分: 88


70#
發表於 12-4-15 00:46 |只看該作者
我以前都係對老公好惡,成日郁啲就發火,搞到最後佢有小三,先知佢之前覺得反屋企好有壓力,都吾知幾時又會激嬲我,俾我鬧,而家終於分左.
如果佢系籍得你愛,要改變吓


大宅

積分: 1078


71#
發表於 12-4-15 16:15 |只看該作者
回覆 wendy_jed 的帖子

家和萬事興


珍珠宮

積分: 40292


72#
發表於 12-4-15 16:27 |只看該作者

回覆 回覆:wendy_jed的帖子

調返轉佢咁啄住你不停鬧你又會點?我唔覺你有當你老公係人囉。佢調返轉告你精神虐待都得呀!你唔可以先道歉然後叫老公都道歉嫁咩?仲死要面話唔縱得老公。無言




伯爵府

積分: 18946

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


73#
發表於 12-4-15 17:26 |只看該作者

回覆:" 我錯了 "

想要頭家就反省下自己拉下下駛唔駛去到咁盡,留個餘地比人比自己。




大宅

積分: 3600


74#
發表於 12-4-15 17:56 |只看該作者

" 我錯了 "

好明顯會!只會睇到對方嘅錯!
無論如何,平心靜氣,首先你就你嘅錯誠意地道歉,之後,你再就佢嘅行為要求佢反省!你c6好明顯係忍左好耐,所以才爆!如果你有道理,做乜要挑釁你c6呢!好明顯係你挑戰佢嘅底線!
之後再同小朋友講返呢件事!大家都有錯!




大宅

積分: 3600


75#
發表於 12-4-15 18:07 |只看該作者

" 我錯了 "

唔好以為你當無事,人地就要無事!
同埋點解你兩個嘈,小朋友會在場!有火就要小朋友離開啦!呢個係尊重問題!
小朋友都唔尊重自己,真係接受唔到!一個又係咁,第二個又係咁




珍珠宮

積分: 41032

好媽媽勳章 大廚勳章


76#
發表於 12-4-15 18:21 |只看該作者

" 我錯了 "

如—日你老公有第二個你吾好問點解




別墅

積分: 856


77#
發表於 12-4-15 18:49 |只看該作者

回覆:" 我錯了 "

曾經聽過有句說話: 老婆的性格是老公縱出來的!

做老公的如頂唔順有冇拎個問題出來同老婆傾?

如果一來就爆,爆左好似做咩都合理左,係另一個問題!

道歉完再傾日後相處問題,叫你老公有不滿要出聲,你愛佢,你願意為佢改變!




伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


78#
發表於 12-4-15 22:03 |只看該作者
...男人多數受軟的..
小小事都鬧換轉係我都頂唔順..
況且每個人都有自己的性格..點解一定要達到你要求呢?
日日都家嘈屋閉...好咩?


瑪瑙宮

積分: 139607


79#
發表於 12-4-15 22:40 |只看該作者
如果您話同佢講道歉會縱左佢, 咁佢之前都向您道歉, 您又比佢縱容您o既, 您o既標準都.......


男爵府

積分: 6526


80#
發表於 12-4-15 23:23 |只看該作者
多謝大家既關心....
昨晚SAY SORRY前後, 其實大家己經和好, 今天我會和以往一樣家庭日, 氣氛比以前更好..我想他也FEEL到我態度的改變, 他比以前更投入和開心....
我也慶幸這次吵架沒有發生在無可挽救的地步, 可以給我機會及時修補及改正~

點評

connie_w0828  加油加油~!!  發表於 12-4-21 14:54

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo