跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 488


61#
發表於 12-5-17 11:25 |只看該作者

回覆:如果幼稚園成日都有手足口病爆發,會唔會考慮退學?

其實讀英藝可以免除再出去讀國語,英文,拼音等等,支出其實係未差不多呢?可以慳些時間,如果唔睇手足口,各位媽媽點睇?




別墅

積分: 923


62#
發表於 12-5-17 14:13 |只看該作者

回覆:hellocarmen 的帖子

學生返唔到學,教得幾好都無用。最嬲係同班有人中左手足口班主任都唔會即刻主動打比你




大宅

積分: 4196


63#
發表於 12-5-17 21:12 |只看該作者
回覆 逍遙派 的帖子

手足口病爆發左有一段日子, 點解學校仲吾改善下行政, 埃!


複式洋房

積分: 366


64#
發表於 12-5-18 15:37 |只看該作者
我今個星期打過去學校問, 學校話星期一又有兩個確疹,係上午班的!

我帶仔仔去睇醫生,醫生話佢睇咗好多個都係讀英藝,主要有兩種病, 一係手足口, 一係流感。

我成個星期都冇比呀仔返學! 而家諗緊退唔退學好!


大宅

積分: 1153


65#
發表於 12-5-22 10:15 |只看該作者

回覆:如果幼稚園成日都有手足口病爆發,會唔會考慮退學?

咁多位mama你地有冇小朋友係keep到日日返學架?我見個個都話病...




大宅

積分: 1865


66#
發表於 12-5-25 08:57 |只看該作者
回覆 audi228 的帖子

小兒讀個班真的有很多學童病了, 有手足口病,腸胃炎,扁桃腺發炎而且 5月11日有報導二十學童染手足口病但都唔停課和通知所有家長,真的很不知所謂

不幸小兒也患了扁桃腺發炎 ,已看醫生及休息了三天,昨天和今天已沒有發燒,所以今天帶他返學,但後來英藝打電話來說小兒喉嚨仍有小小紅,要求我們帶他回家休息不要上學,真不明扁桃腺發炎如已沒有發燒為何仍不可返學,如學校認為現在學校的的情況不太好,為何不停課 ?




http://hk.news.yahoo.com/%E5%85%83%E6%9C%97%E8%8B%B1%E8%97%9D%E5%B9%BC%E7%A8%9A%E5%9C%92%E4%BA%8C%E5%8D%81%E5%AD%B8%E7%AB%A5%E6%9F%93%E6%89%8B%E8%B6%B3%E5%8F%A3%E7%97%85-083800467.html


複式洋房

積分: 488


67#
發表於 12-5-25 12:27 |只看該作者

引用:回覆+audi228+的帖子 小兒讀個班真的有很

原帖由 alexcmk 於 12-05-25 發表
回覆 audi228 的帖子

小兒讀個班真的有很多學童病了, 有手足口病,腸胃炎,扁桃腺發炎而且 5月11日有報導 ...
咁你仲讀唔讀?你讀n1?




大宅

積分: 1865


68#
發表於 12-5-25 12:43 |只看該作者
回覆 hellocarmen 的帖子

K1,考慮當中,最衰下學期學費和書簿雜費都交晒


複式洋房

積分: 488


69#
發表於 12-5-25 13:00 |只看該作者

引用:回覆+hellocarmen+的帖子 K1,考慮當中,

原帖由 alexcmk 於 12-05-25 發表
回覆 hellocarmen 的帖子

K1,考慮當中,最衰下學期學費和書簿雜費都交晒 ...
k1先轉出去會唔會好難呀?




大宅

積分: 1865


70#
發表於 12-5-25 13:03 |只看該作者
回覆 hellocarmen 的帖子

但系英藝的處理手法真的不知所謂


男爵府

積分: 6146


71#
發表於 12-5-25 14:26 |只看該作者

回覆:alexcmk 的帖子

放棄了,可能是兒子身體不好,但真的病得太多了... 以前女兒還沒有這問題



Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. - Confucius


大宅

積分: 1153


72#
發表於 12-5-25 14:49 |只看該作者

回覆:如果幼稚園成日都有手足口病爆發,會唔會考慮退學?

我唔會比小朋友讀,駁唔過。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo