美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   15


大宅

積分: 2917


61#
發表於 12-5-8 14:19 |只看該作者
妳好似無進展,咁妳覺唔覺D斑淺咗呀?


翡翠宮

積分: 78964


62#
發表於 12-5-11 02:57 |只看該作者

回覆:剛買了yellow cream,今晚開始用~

斑好似淡咗但膚色無變白(我今朝做咗磨砂所以紅咗)
myphoto.jpg



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


翡翠宮

積分: 78964


63#
發表於 12-5-11 03:02 |只看該作者

回覆:剛買了yellow cream,今晚開始用~

其實大家睇我用完一樽嘅效果先決定用唔用啦,我post自己啲驚嚇照除咗想做記錄外,都希望大家唔好用錯嘢,話哂$400幾唔算平。



點評

No_Five    發表於 12-6-3 21:20
bonbonforum  你真係好人, 抵得諗, 幫我地慳$  發表於 12-5-23 12:00
世上已無安樂土,人人以傷人為樂


子爵府

積分: 10167


64#
發表於 12-5-11 07:03 |只看該作者

引用:其實大家睇我用完一樽嘅效果先決定用唔用啦

原帖由 carng.ng 於 12-05-11 發表
其實大家睇我用完一樽嘅效果先決定用唔用啦,我post自己啲驚嚇照除咗想做記錄外,都希望大家唔好用錯嘢,話 ...
thanks for your sharing





男爵府

積分: 5866


65#
發表於 12-5-11 08:29 |只看該作者

回覆:剛買了yellow cream,今晚開始用~

我都用左兩日,影左相,因為太多班,鼻位眼鏡托一大片,所以長期戴眼鏡。而且我本身都黑,眼圈更瘀黑,沒勇氣放上來嚇大家,太核突。我想cream主力是淡斑,不美白,樓主反應正常。我想我會試二支,因為我反應係比較幔及比較嚴重。




翡翠宮

積分: 78964


66#
發表於 12-5-11 08:42 |只看該作者
可能我早晚都搽所以快
世上已無安樂土,人人以傷人為樂


翡翠宮

積分: 78964


67#
發表於 12-5-12 12:33 |只看該作者

回覆:剛買了yellow cream,今晚開始用~

Keep going
myphoto.jpg



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


翡翠宮

積分: 78964


68#
發表於 12-5-14 07:34 |只看該作者

回覆:剛買了yellow cream,今晚開始用~

剛搽完黃膏影的,在我來說不油利。
myphoto.jpg



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


大宅

積分: 4737


69#
發表於 12-5-14 12:48 |只看該作者

回覆 回覆:carng.ng的帖子






伯爵府

積分: 19432

畀面勳章


70#
發表於 12-5-15 23:24 |只看該作者

引用:我會keep住影相記錄,幫我打氣啦! +

原帖由 carng.ng 於 12-04-30 發表
我會keep住影相記錄,幫我打氣啦!
請問邊度買?幾錢?thx




禁止訪問

積分: 6642


71#
發表於 12-5-15 23:29 |只看該作者

回覆:剛買了yellow cream,今晚開始用~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 78964


72#
發表於 12-5-20 01:54 |只看該作者

回覆:剛買了yellow cream,今晚開始用~

就快用完一支~~
myphoto.jpg



點評

MaMa2008  呢張好似都睇唔到啲斑啦  發表於 12-5-21 09:43
世上已無安樂土,人人以傷人為樂


水晶宮

積分: 68008


73#
發表於 12-5-20 15:03 |只看該作者
Thanks


水晶宮

積分: 60261

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


74#
發表於 12-5-20 15:09 |只看該作者

回覆:剛買了yellow cream,今晚開始用~

樓主,你自己滿意個效果嗎?




子爵府

積分: 11350


75#
發表於 12-5-20 16:48 |只看該作者
本帖最後由 cherrylemon 於 12-5-20 16:48 編輯

thx for sharing! hope it works on you.


大宅

積分: 2511


76#
發表於 12-5-20 16:52 |只看該作者
就咁睇相,D斑真係好似淡咗D,不過樓主你本身膚色是否偏紅?你會唔會回購?


子爵府

積分: 13936

好媽媽勳章


77#
發表於 12-5-20 16:58 |只看該作者
what brand of "yellow cream""?

Thanks!!

點評

MaMa2008  dermaceutic  發表於 12-5-21 09:42


翡翠宮

積分: 78964


78#
發表於 12-5-21 00:22 |只看該作者

引用:就咁睇相,D斑真係好似淡咗D,不過樓主你本身

原帖由 angelcake 於 12-05-20 發表
就咁睇相,D斑真係好似淡咗D,不過樓主你本身膚色是否偏紅?你會唔會回購?
已經買咗第二支,繼續試



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


公爵府

積分: 28591


79#
發表於 12-5-21 00:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+angelcake+於+12-05-20+發表

原帖由 carng.ng 於 12-05-21 發表
已經買咗第二支,繼續試
點解用得咁快既,你搽好多架?




大宅

積分: 2511


80#
發表於 12-5-21 09:24 |只看該作者
carng.ng 發表於 12-5-21 00:22
已經買咗第二支,繼續試
1個月就用完1支?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo