自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 25625


61#
發表於 12-5-16 16:26 |只看該作者

回覆:有咁既親友, 真係慘

唔緊要啦!就快七月節啦!佢亞媽好快俾佢激到返黎搵佢!




珍珠宮

積分: 43732


62#
發表於 12-5-16 16:32 |只看該作者
你亞哥仲帶佢上你父母到,咁對自己父母同個妹佢都冇反應既?


珍珠宮

積分: 48581


63#
發表於 12-5-16 16:37 |只看該作者
回覆 joycehang41010 的帖子

因為我哥聽姑姐講自己有幾慘, 比我點虾, 攪到想上自己大哥家吃飯都唔方便

咁我大哥就陪佢上來, 等佢無咁 "驚 " 比我虾喎

昨天我個堂弟話, 放長雙眼, 很快不出幾年, 我既大哥都會同蟹姐返面

( 我堂弟一家已同蟹姐返面 )
所有遇見,皆有因果
要是每個人都懂你,那你得有多平凡


珍珠宮

積分: 43732


64#
發表於 12-5-16 16:39 |只看該作者
回覆 小詠 的帖子

信姑姐唔信自己個妹,咁你有冇同你亞哥講返件事咩?


伯爵府

積分: 16091


65#
發表於 12-5-16 16:39 |只看該作者
唔好理佢!


珍珠宮

積分: 48581


66#
發表於 12-5-16 16:43 |只看該作者
回覆 joycehang41010 的帖子

我大哥無問我成件點發生,我就無同佢講, 唔想佢以為我講事非, 佢就話點都好唔好再同姑姐嘈, 我也明白, 所以盡都唔會講任何野係佢面前

我真係好谷氣才在 bk 呻下

又可能因為姑姐既關係會影響到大哥份工, 所以大哥唔敢得罪姑姐

大哥既上司識得蟹姐架
所有遇見,皆有因果
要是每個人都懂你,那你得有多平凡


珍珠宮

積分: 43732


67#
發表於 12-5-16 16:50 |只看該作者
回覆 小詠 的帖子

咁算LOR,以前同人講有佢冇你LOR,何必仲要同佢見面呢?


珍珠宮

積分: 48581


68#
發表於 12-5-16 16:51 |只看該作者
咁我都係人, 當日佢只理自己感受唔雇下我都要食下lunch,

佢只理自己要食 lunch, 食緊明知自己遲到, 又唔早通知叫我遲d先上

我唔吹佢, 佢都唔識埋單走

咁都算, 上到現場, 仲發我脾氣

我媽話佢一向係咁, 唔吹得, 一向無時間觀念, 約人一定遲, 佢份人太自私

以前我地仲好友誼時, 一齊去旅行, 佢一去到酒店上房, 即同我講明, 梳妝台佢用, 我要用只可以用書枱, 起床佢又用廁所勆粒鐘, 仲有, 唔準掂佢既野, 佢有潔癖, 食乜只準佢話事

最慘係, 由出發上飛機, 上火車, 都因佢 "慢" 和"佢唔知醒,", 化妝吹頭未完成..... 害我要追飛機和追火車, 次次都是最遲我地上到飛機/火車, 害比人眼望望, 最後召集一定係我地

我老公叫我以後唔準再同佢去旅行, 因有次又因為佢, 追火車, 害我哮喘發作

所有遇見,皆有因果
要是每個人都懂你,那你得有多平凡


珍珠宮

積分: 48581


69#
發表於 12-5-16 16:52 |只看該作者
回覆 joycehang41010 的帖子

但我外家既家庭聚會, 無理由因我個人問題唔比人地出席
所有遇見,皆有因果
要是每個人都懂你,那你得有多平凡


珍珠宮

積分: 43732


70#
發表於 12-5-16 16:55 |只看該作者
回覆 小詠 的帖子

你先係家人,你姑姐只係親戚喎!


珍珠宮

積分: 48581


71#
發表於 12-5-16 16:57 |只看該作者
本帖最後由 小詠 於 12-5-16 17:01 編輯

回覆 joycehang41010 的帖子

JOYCEHANG

係架

我爸都說女親過妹

但佢得一個人, 無老公無仔女無其他親友, 無乜知心朋友

咁我爸就話叫佢當我地既家係佢既家

同埋我有自己既家, 咁我爸媽就會話當可憐呢個蟹姐, 忍下佢, 點都唔可以做咁絕

不過佢真係得吋進呎

我堂弟只不過在 face book 成日 upload 和老婆去邊到食飯既相之麻, 蟹姐睇到唔開心, delete 堂弟, 原因: 堂弟食飯無叫佢, 無請佢食飯

咁都算, 堂弟結婚請蟹姐, 蟹姐點都唔肯來, 仲話堂弟一定是企係其他姑姐亞叔及和蟹姐有仇既親友個邊, 所以唔出席及以後當無呢個姪

咩事呢, 只係無請佢食飯.....


所有遇見,皆有因果
要是每個人都懂你,那你得有多平凡


大宅

積分: 3201


72#
發表於 12-5-16 16:58 |只看該作者
當識少個親戚


珍珠宮

積分: 39387

育兒性格勳章 畀面勳章


73#
發表於 12-5-16 17:01 |只看該作者
小詠 發表於 12-5-15 13:41
我的姑姐 - 一丁蟹姐, 她衝動、橫蠻,永遠自以為是,諸多理論
她金句: 人善人欺天不欺,人惡人怕天不怕
叫佢以後唔好黎, 做咩je....無佢又唔係過唔到日, 佢淨係親戚黎架, 好就話大家聯絡je, 唔好咪又係一個街外人....:;pppp:

點評

joycehang41010    發表於 12-5-16 20:33


珍珠宮

積分: 48581


74#
發表於 12-5-16 17:06 |只看該作者
回覆 wong191 的帖子

道理係

但我爸媽人好好心地

蟹姐有4個亞哥1個細佬2個家姐, 但只有我爸叫有同佢見面, 其他全都已唔認佢係親人

細佬得一個, 幾十年前在北美國家一起住, 當時佢細佬15歲, 蟹姐自己唔小心趺親, 小產, 就咁佢就把15歲既細佬趕出街, 為乜 ? 屈個細佬害佢喎, 因為趺親前玩啤牌, 玩輸所以發過蟹姐老脾, 蟹姐所以心神所失, 才會趺親喎

點評

wong191  咁你自己小d同佢聯絡啦~~~~真係無計.   發表於 12-5-16 17:13
所有遇見,皆有因果
要是每個人都懂你,那你得有多平凡


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


75#
發表於 12-5-16 17:08 |只看該作者

引用:我的姑姐+-+一丁蟹姐,+她衝動、橫蠻,永遠

原帖由 小詠 於 12-05-15 發表
我的姑姐 - 一丁蟹姐, 她衝動、橫蠻,永遠自以為是,諸多理論
她金句: 人善人欺天不欺,人惡人怕天不怕
太長,睇唔曬。佢都癲的,我就係你仔仔果類,無啦啦有個長輩針對自己,成班細路有得去睇戲,指住我話淨唔帶我去睇。幫我表姐扎條好靚的辮子,我好開心咁問可否也幫我扎?佢話唔得不過去到大個就好憎佢,亦令我變得好掘強如果我係我阿媽,一定同佢零接觸,傷害左我心靈事大,我媽就係懶好人仲同佢接觸:;pppp:



人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


76#
發表於 12-5-16 17:18 |只看該作者
在我來講
如果我爸係到要見佢
咁我只有唔返外家
費事到時我會同佢嘈.....
你可以叫係父母來你家見面...


侯爵府

積分: 23167


77#
發表於 12-5-16 17:32 |只看該作者
小詠 發表於 12-5-15 13:41
我的姑姐 - 一丁蟹姐, 她衝動、橫蠻,永遠自以為是,諸多理論
她金句: 人善人欺天不欺,人惡人怕天不怕

"我的姑姐 - 一丁蟹姐, 她衝動、橫蠻,永遠自以為是,諸多理論
她金句: 人善人欺天不欺,人惡人怕天不怕

首先, 她每次做衰野, 做完都唔認, 仲要周圍同人講佢所謂既事實 ( 內容只有對佢有利既部份, 自行更改事實真相 ), 明明做過既野唔認, 命周圍講, 是對方作故仔來屈佢, 周圍同人講自己家人既壞話, 仲要好多野係作"

你有咁嘅姑姐, 係不幸. 我老公有類似性格嘅阿媽同妹, 見親面甚至講電話都俾佢哋無理取鬧, 一樣不幸.


唔好太唔開心, 唔值得!




點評

小詠  唉....  發表於 12-5-16 17:38

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo