咁我都係人, 當日佢只理自己感受唔雇下我都要食下lunch,
佢只理自己要食 lunch, 食緊明知自己遲到, 又唔早通知叫我遲d先上
我唔吹佢, 佢都唔識埋單走
咁都算, 上到現場, 仲發我脾氣
我媽話佢一向係咁, 唔吹得, 一向無時間觀念, 約人一定遲, 佢份人太自私
以前我地仲好友誼時, 一齊去旅行, 佢一去到酒店上房, 即同我講明, 梳妝台佢用, 我要用只可以用書枱, 起床佢又用廁所勆粒鐘, 仲有, 唔準掂佢既野, 佢有潔癖, 食乜只準佢話事
最慘係, 由出發上飛機, 上火車, 都因佢 "慢" 和"佢唔知醒,", 化妝吹頭未完成..... 害我要追飛機和追火車, 次次都是最遲我地上到飛機/火車, 害比人眼望望, 最後召集一定係我地
我老公叫我以後唔準再同佢去旅行, 因有次又因為佢, 追火車, 害我哮喘發作
所有遇見,皆有因果
要是每個人都懂你,那你得有多平凡