家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   2


公爵府

積分: 28241


61#
發表於 12-5-20 14:37 |只看該作者
jessicatsehk 發表於 12-5-19 13:02
回覆 mugtaitai 的帖子

可唔可以計一個平民版?
我試試

假設:三口之家,夫婦均有工作,月入3萬,有工人,住小型私樓


衣:
假設夫婦兩人的工作都不要求全天候身光頸靚,孩子衣物以實用為主,不求 fancy,有時接受親戚朋友的二手衣物,一年預算5千可以嗎?


食:
一家三口加上工人,如果平常多在家煮飯,一般街市買餸,3千一個月都應該可以勉強湊合,當然不可能經常海鮮和牛,但應該可以做到營養均衡


住:
假設400萬的私樓,7成按揭,以現在的息口,大概月供9000, 水電煤差餉管理費電話,3500夠不夠?


行:
不養車,3千一個月作為公共交通應該可以了吧?當然這個預算不能經常坐的士


工人:
48000 一年


供養父母:
這個真是每個家庭的情況都不同,我們就暫時假設5千一個月吧


個人雜費:
既然是平民版,當然要克己一點,2千一個月吧,夫婦兩可以偶爾去看場戲,一家出去飲餐茶,但不會是四季酒店,太太也不能幫襯 Kim Robinson 剪頭髮


家庭雜費:
這個倒沒有太多可省的空間,日用品是消耗性,總不能不刷牙不洗碗吧?2千一個月應該走不掉


月入3萬,年薪39萬(月薪3萬,13個月糧),薪俸稅應該接近0,每年的收支情況如下:


收入: 39萬
衣食住行:22.7萬
工人: 4.8萬
父母: 6萬
雜費: 4.8萬


從上面數字看來,扣除必要的經常性開支後,每年只剩下7千,基本上是完全沒有剩餘了,也許在衣物和個人雜費方面要再減一點,不然一有甚麼突發事情就完全沒有辦法應付


禁止訪問

積分: 10796


62#
發表於 12-5-20 15:00 |只看該作者

引用:Quote:jessicatsehk+發表於+12-5-19+13:02+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1874


63#
發表於 12-5-20 15:15 |只看該作者
回覆 mugtaitai 的帖子

你好好呀! 好實際呀!
如果唔供咁貴既樓, 唔請工人, 咁就有小小鬆動了!
如有突發事件, 就視乎銀行有儲幾多囉!


公爵府

積分: 28241


64#
發表於 12-5-20 15:24 |只看該作者
我忘了加上孩子的學費,既然是平民版,我假設孩子會讀有學卷的幼稚園,小學中學都會讀官校或津貼,學費應該不花多少錢,興趣班就真的要睇餸食飯了,以現在假設的必要開支,這家人已經沒有甚麼餘裕給孩子上興趣班,要的話就要從別的地方省出來


公爵府

積分: 28241


65#
發表於 12-5-20 15:35 |只看該作者
回覆 jessicatsehk 的帖子

我都係一個師奶,屋企嘅開支都要睇住,所以我長期有 keep 數,知道D錢使左去邊,咁樣先知道如果要 cut 可以喺邊度 cut。好似呢個 case,條數攤開左,妳一眼就睇出佢地層樓太貴,兼可以唔要工人(不過如果 cut 左工人,BB 比嫲嫲婆婆湊可能要加多D家用比佢地)


大宅

積分: 1874


66#
發表於 12-5-20 17:37 |只看該作者
回覆 mugtaitai 的帖子

要跟妳多多學習做一個叻師奶 ~
我都有MARK開數, 一直都OK.
現在打算計劃要B, 所以, 對我呢D平民版, 其實有D頭痛,
數目遇細, 條數遇難計 !
有時諗諗下, 好氣餒地.....不如唔諗生B會否好D....


大宅

積分: 4543


67#
發表於 12-5-20 18:00 |只看該作者
有多餘錢,借D俾我


洋房

積分: 50


68#
發表於 12-5-20 18:40 |只看該作者
我覺得樓主係突然有左bb有d擔憂先問大家意見
我會信樓主講o既野唔係想晒命


大宅

積分: 2227


69#
發表於 12-5-20 18:59 |只看該作者

引用:Quote:jessicatsehk+發表於+12-5-19+13:02+

原帖由 mugtaitai 於 12-05-20 發表
我試試

假設:三口之家,夫婦均有工作,月入3萬,有工人,住小型私樓


分析得好好!! Thank you!




公爵府

積分: 28241


70#
發表於 12-5-20 19:52 |只看該作者
回覆 jessicatsehk 的帖子

不要氣餒,往前看,生活是應該會越來越好的。
我們剛結婚的時候,兩人的入息都不多,也有過很捉襟見肘的日子,那時是拮据到兩人行半個鐘路出去買餸,買完一個星期的餸(平時要返工,沒時間買餸,只得週末一次買一個星期的餸),也只捨得一個人坐巴士回家,於是一個人帶著所有餸菜搭巴士,另一個人就仍然行路回家。然後當然是兩個人都咬緊牙關,看見有人工高點的工,明知會辛苦很多都去做,是一步一個腳印,一路走到今天。

想生孩子,錢又實在緊,能不能跟父母商量一下,家用暫時減一點,到將來加了人工手頭鬆點的時候再加回來?路是人走出來的,辦法一定比問題多,總是會走得過去的

點評

jessicatsehk  謝謝妳的鼓勵!  發表於 12-5-20 22:18


琥珀宮

積分: 169635


71#
發表於 12-5-20 20:20 |只看該作者

引用:Quote:jessicatsehk+發表於+12-5-19+13:02+

原帖由 mugtaitai 於 12-05-20 發表
我試試

假設:三口之家,夫婦均有工作,月入3萬,有工人,住小型私樓
只得3萬蚊收唔應該買層400萬咁貴既樓,我都好懷疑咁既收入點儲120萬做首期!我覺得呢個假設唔係好實際。




公爵府

積分: 28241


72#
發表於 12-5-20 20:45 |只看該作者
木土土 發表於 12-5-20 20:20
只得3萬蚊收唔應該買層400萬咁貴既樓,我都好懷疑咁既收入點儲120萬做首期!我覺得呢個假設唔係好實際。



...
說得也對。從開支看來,供這層樓的負擔也真是太重了點。3百萬的樓呢?90萬首期,月供6500,是否比較好一點?還是要再減一點,200萬樓,60萬首期,月供4500,會不會比較像樣?
月入3萬可能真的比較難儲錢,也許首期方面父母可以幫點忙?我們比較幸運,當年也是得父母幫忙才能上車買第一層樓,也多謝他們體諒,我們手頭緊的那些年他們並不要求我們付家用,我們十分感恩


大宅

積分: 2473


73#
發表於 12-5-20 21:07 |只看該作者

引用:Quote:木土土+發表於+12-5-20+20:20+只得3

原帖由 mugtaitai 於 12-05-20 發表
說得也對。從開支看來,供這層樓的負擔也真是太重了點。3百萬的樓呢?90萬首期,月供6500,是否比較好一點 ...
首期靠父母? 唔係有幾多個人可以!




公爵府

積分: 28241


74#
發表於 12-5-20 21:25 |只看該作者
rambojai 發表於 12-5-20 21:07
首期靠父母? 唔係有幾多個人可以!
啊,是我太天真嗎?我看見身邊大部分朋友首次置業都多少得到父母的資助,不少世伯伯母們都說平常兒女給他們的家用,他們其實都是幫他們儲起來,到他們要置業的時候就拿出來給他們,說反正都是兒女自己工作得來的,還給他們沒有甚麼不對。是我們都太幸運嗎?那真是要感恩


琥珀宮

積分: 169635


75#
發表於 12-5-20 21:27 |只看該作者

引用:Quote:木土土+發表於+12-5-20+20:20+只得3

原帖由 mugtaitai 於 12-05-20 發表
說得也對。從開支看來,供這層樓的負擔也真是太重了點。3百萬的樓呢?90萬首期,月供6500,是否比較好一點 ...
我同老公都無靠父母,買樓同結婚都係自己攪掂!當年買樓只需一成首期,拍拖時大家都已各自供一層樓,都幾辛苦!我個代人以前真係有樓先會唸結婚再唸生仔,個頭開得好,人工慢慢有增長就容易儲錢,唔好處係年紀比較大都才生小朋友!mug資產都未有就結婚生仔真係好吃力同難儲錢。




公爵府

積分: 28241


76#
發表於 12-5-20 21:38 |只看該作者
木土土 發表於 12-5-20 21:27
我同老公都無靠父母,買樓同結婚都係自己攪掂!當年買樓只需一成首期,拍拖時大家都已各自供一層樓,都幾辛 ...
好叻女。而家睇番轉頭,都會為自己感到驕傲,係唔係?
所以唔同情而家嘅年輕人,動輒埋怨政府唔幫佢地置業,我地當年又何嘗有政府幫了?還不是自己併手抵足地捱回來,也沒有怨過誰


琥珀宮

積分: 169635


77#
發表於 12-5-20 21:54 |只看該作者

引用:Quote:木土土+發表於+12-5-20+21:27+我同老

原帖由 mugtaitai 於 12-05-20 發表
好叻女。而家睇番轉頭,都會為自己感到驕傲,係唔係?
所以唔同情而家嘅年輕人,動輒埋怨政府唔幫佢地置業 ...
唔覺得自己叻,身邊所有朋友條路都係咁行。但我感恩係我個代正藉香港經濟起飛,高通脹人工加得快(你肯慳就儲錢好快),因97及64問題好多高層移民,造就了大量升職機會,人工幾年就double 。我最驕傲反而係當年同家姐供到細佬去英國讀一年攞個degree番黎(係poly讀完high dip),我地d公屋屋村仔女可以去外國留學,我父母都覺得好光榮。



點評

heyhey101214    發表於 12-5-22 12:07


公爵府

積分: 28802

2024年龍年勳章 畀面勳章


78#
發表於 12-5-21 10:51 |只看該作者
mugtaitai 發表於 12-5-20 21:38
好叻女。而家睇番轉頭,都會為自己感到驕傲,係唔係?
所以唔同情而家嘅年輕人,動輒埋怨政府唔幫佢地置業 ...

你地有父母幫真係算好好彩.

我同c6都係70後, 公屋出身, 結婚買樓到而家2個小朋友出世父母都冇任何資助, 仲係冇減/停過家用.

其實好多人都係咁慢慢捱過黎, 有幾多個咁好家境可以比錢個仔買樓吖.....


公爵府

積分: 28241


79#
發表於 12-5-21 11:46 |只看該作者
所有白手起家,憑自己苦幹成才的香港人都應該為自己鼓掌。

點評

jessicatsehk    發表於 12-5-21 13:56


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


80#
發表於 12-5-21 12:44 |只看該作者
一個bb 頭3年都唔使$3000 一個月呀!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo