立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6749
原帖由 rickyuri 於 12-05-18 發表 而家買一定貴!仲有可能無貨!
原帖由 rickyuri 於 12-05-18 發表 會!越嘈越嘥電!
大宅
積分: 4725
YIUYIU2318 發表於 12-5-18 00:24 都係換左去好過!
原帖由 peaceandlove 於 12-05-18 發表 你果度可以安窗口式分體嗎?貴少少,但好似會靜好多喎
子爵府
積分: 13689
原帖由 YIUYIU2318 於 12-05-18 發表 除左睇電視同播碟俾小朋友睇,其他都不要!
原帖由 rickyuri 於 12-05-18 發表 LC-40LX530H或 LC-40GE220H聲寶 KDL-40EX520或 KDL-40EX720新力 你去睇吓邊部適合你嘅要求啦!
原帖由 peaceandlove 於 12-05-18 發表 跟據消費者月刊上次的分析,好像隻隻都唔足,尤其以日立最呃秤,不過是幾年前既事,呢幾年唔知呢兩個牌子發 ...
原帖由 YIUYIU2318 於 12-05-18 發表 係囉!我搬屋時撞正暑假!
rickyuri 發表於 12-5-18 00:37 我屋企全部用曬日立!又靜又夠凍!你想知足唔足製冷嘅數!你可以去上官網睇!一匹機如果足數嘅話,應該係九 ...
rickyuri 發表於 12-5-18 00:41 分體係靜過窗口!不過安裝費貴好多和易壞!
原帖由 peaceandlove 於 12-05-18 發表 睇過,那應該是足的 你用左日立幾多年呢? 窗口機最大問題就是幾年後會嘈,唔知你有冇呢個問題
珍珠宮
積分: 48034
公爵府
積分: 29663
原帖由 YIUYIU2318 於 12-05-18 發表 好的,無限感激你!
原帖由 jellomama 於 12-05-18 發表 Hitachi 分體機好唔好?
rickyuri 發表於 12-5-18 00:43 用咗超過十年!呢幾代小涼伴好咗好多!唔嘈!
原帖由 peaceandlove 於 12-05-18 發表 對~ 安裝費是便宜都要 1800 一部呀 易壞嗎?喔 ~~ 謝謝告之
原帖由 peaceandlove 於 12-05-18 發表 嗯~ 有你這個用家推薦,我信心大增 老實講,小涼伴個款靚過樂聲好多
rickyuri 發表於 12-5-18 00:44 唔駛客氣!希望幫到你!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy