自由講場

跳至

首頁

尾頁
   11


珍珠宮

積分: 33369

好媽媽勳章


61#
發表於 12-5-17 11:18 |只看該作者
如生在手,又是差不多嗎?

我兒甥仔有ー粒墨在手中指面上?

我自巳就有ー粒大墨在背部(都係勞碌命)



珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


62#
發表於 12-5-17 11:54 |只看該作者

回覆:隻腳有墨~睇你條命好唔好!

屬於5定6?差好遠

5.腳側面、腳踝長痣:這樣的人也是屬於勞碌的命格。 6.腳踵長痣:這是所謂的「多使奴仆」,這樣的人可以管很多人,是富貴好命的命格。
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


63#
發表於 12-5-17 11:55 |只看該作者

回覆:隻腳有墨~睇你條命好唔好!

屬於5定6?差好遠

5.腳側面、腳踝長痣:這樣的人也是屬於勞碌的命格。 6.腳踵長痣:這是所謂的「多使奴仆」,這樣的人可以管很多人,是富貴好命的命格。
myphoto.jpg




大宅

積分: 2459


64#
發表於 12-5-17 11:58 |只看該作者
Yyannes 發表於 12-5-17 00:03
一粒都冇,冇得睇



侯爵府

積分: 22858


65#
發表於 12-5-17 12:07 |只看該作者
我係7號


水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


66#
發表於 12-5-17 12:09 |只看該作者
我腳底有痣,所以我係屋企之長


珍珠宮

積分: 39387

育兒性格勳章 畀面勳章


67#
發表於 12-5-17 12:10 |只看該作者
iczzzz 發表於 12-5-16 23:45
我腳趾公有粒喎~
有冇人腳踏七星呀?
我都係 7 ....我個仔有兩粒痣.....咁點計 ??


公爵府

積分: 26650

玩具勳章 陪月勳章


68#
發表於 12-5-17 12:11 |只看該作者
一粒都冇....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo