嬰兒醫護

跳至

首頁

尾頁
   8


伯爵府

積分: 16360


61#
發表於 12-5-20 13:22 |只看該作者

回覆:濕疹媽咪有咩保濕cream介紹?

QV




複式洋房

積分: 150


62#
發表於 12-5-20 17:17 |只看該作者
回覆 external 的帖子

I use this one too


男爵府

積分: 5183

畀面勳章


63#
發表於 12-5-23 11:37 |只看該作者
I also is use QV lotion


複式洋房

積分: 106


64#
發表於 12-5-23 14:04 |只看該作者
經過好多次試驗..都係查馬油最好..但一定要北海道出個d先得


禁止訪問

積分: 3977


65#
發表於 12-5-23 15:11 |只看該作者

引用:經過好多次試驗..都係查馬油最好..但一定要

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 44656


66#
發表於 12-5-23 15:29 |只看該作者
我細仔都有濕疹問題, 兩個月前開始, 佢前所未有嚴重左, 佢以前出都只係手腳位出幾達, 今次兩隻小腿出得好勁, 出到上大肶 手節位都有

醫生開1%類固醇, 搽完係好左呀, 不過兩日後出返, 仲更加嚴重, 仲抓到損晒

所以決定唔再用醫生d藥膏, 而家改用新鮮蘆薈幫佢消炎, 保濕用鯊烯美肌清油, 呢支本來係我自己用, 而家同個仔兩份用

天然係最好, 不過就慢d, 用左以上東西搽左2星期, d損野結左蕉, 無突起, 好似好左50%, 而家等佢d蕉甩先睇到真正效果, 會繼續keep住用!

大家有無試搽新鮮蘆薈? work唔work?

搽左無類固醇藥膏係咪都要再搽返d野保濕?


複式洋房

積分: 106


67#
發表於 12-5-23 22:10 |只看該作者

回覆:濕疹媽咪有咩保濕cream介紹?

試過用蘆薈吾係好得,因為係植物油,要用動物油人才吸收好好多,找過哂,都係馬油最吸收,同埋有明顯改善。




禁止訪問

積分: 3977


68#
發表於 12-5-23 22:18 |只看該作者

引用:我細仔都有濕疹問題,+兩個月前開始,+佢前所

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 15491


69#
發表於 12-5-27 18:57 |只看該作者

回覆:濕疹媽咪有咩保濕cream介 ...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3977


70#
發表於 12-5-27 20:56 |只看該作者

回覆:walnutman0509 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 306


71#
發表於 12-5-28 17:31 |只看該作者

回覆:濕疹媽咪有咩保濕cream介紹?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3977


72#
發表於 12-5-28 17:45 |只看該作者

回覆:lindasui1220 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3977


73#
發表於 12-5-29 04:54 |只看該作者

回覆:濕疹仔 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3189

畀面勳章


74#
發表於 12-5-29 06:14 |只看該作者

回覆:濕疹仔 的帖子

唉,早知你99係澳洲住就叫佢幫你帶我用緊呢隻MooGoo啦,全天然成份,我嘅濕疹仔搽咗好好 (當然要配合共振將內面問題搞好),不過on top我都會補physiogel...我用 MooGoo Scalp Cream and MSM Soothing Cream, 有anti-fungal and healing作用 (佢嘅speciality cream contains no milk/milk protein)




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo