立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 57382
哈哈媽咪 發表於 12-5-30 22:18 點都貴唔過水晶蝦!
男爵府
積分: 9387
別墅
積分: 600
伯爵府
積分: 17406
積分: 17113
丙丙 發表於 12-5-30 22:19 係咪2千幾一隻個d有D唔止E個價
寫我心情 發表於 12-5-30 22:30 How about mine?
原帖由 哈哈媽咪 於 12-05-30 發表 放毒呀你!好毒呀!
chrya 發表於 12-5-30 22:26 各位,我養蝦只係養咗個幾月,但啲水都仲係白濛濛,可以點攪吖? ...
原帖由 chrya 於 12-05-30 發表 各位,我養蝦只係養咗個幾月,但啲水都仲係白濛濛,可以點攪吖? ...
哈哈媽咪 發表於 12-5-30 22:31 有D唔止E個價
原帖由 丙丙 於 12-05-30 發表 好貴....呢D我無錢買囉
公爵府
積分: 28804
大宅
積分: 1331
原帖由 hermanwkf 於 12-05-30 發表 我都有養不過係養敖蝦
寫我心情 發表於 12-5-30 22:40 水晶蝦由$10到$50000一隻刀有架
寫我心情 發表於 12-5-30 22:35 大肚婆
丙丙 發表於 12-5-30 22:36 好貴....呢D我無錢買囉
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy