自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4001

畀面勳章


61#
發表於 12-6-1 00:45 |只看該作者

回覆:埋位食飯喇!你開飯未?

依家打緊鼓




子爵府

積分: 14514


62#
發表於 12-6-1 00:53 |只看該作者

引用:Quote:芝芝 發表於 12-6-1 00:25 我今日在

原帖由 skybiebie 於 12-06-01 發表
ic, 我唔可以留返下一餐, 因為通常我下一餐都隔好幾日...
如果咁就買細隻一點或份量少一點好了




子爵府

積分: 14514


63#
發表於 12-6-1 00:57 |只看該作者

引用:你好叻 拍得住我媽我媽以前有做家務助理,

原帖由 我愛Corina 於 12-06-01 發表
你好叻

拍得住我媽我媽以前有做家務助理,佢每日都可以只用$30買送(以前d野平)。佢老細勁開 ...
以前我讀書時,久不久才會煮一餐同兩個弟弟一齊食都只是廿零蚊咋。依家發下夢仲可以,唔過五十有三餸都覺得好勁喇,仲有平野食!哈哈




子爵府

積分: 14514


64#
發表於 12-6-1 08:47 |只看該作者

引用:我食左飯喇, 但睇見你d餸又肚餓

原帖由 newbiee 於 12-05-31 發表
我食左飯喇, 但睇見你d餸又肚餓
哈哈~~食多餐嘛!





大宅

積分: 1134


65#
發表於 12-6-1 09:14 |只看該作者

回覆:埋位食飯喇!你開飯未?






大宅

積分: 3777

環保接龍勳章


66#
發表於 12-6-1 12:54 |只看該作者

之前跟你做鮮檸雞絲
好正


子爵府

積分: 11600

育兒性格勳章 大廚勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


67#
發表於 12-6-1 12:57 |只看該作者


子爵府

積分: 13253

環保接龍勳章


68#
發表於 12-6-1 13:02 |只看該作者

埋位食飯喇!你開飯未?






子爵府

積分: 14514


69#
發表於 12-6-1 13:16 |只看該作者

引用:之前跟你做鮮檸雞絲好正

原帖由 紅貓 於 12-06-01 發表
之前跟你做鮮檸雞絲
好正
你都喜歡真係好喇!夏天食鮮檸雞絲真係好正架!酸咪咪好開胃。




珍珠宮

積分: 40639

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 熱血勳章 玩具勳章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章


70#
發表於 12-6-1 14:14 |只看該作者

回覆:埋位食飯喇!你開飯未?

good




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo