自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17365


61#
發表於 12-6-5 16:41 |只看該作者
日本個迪士尼真係仲排得耐過香港.個蛇餅打完又打都仲響度.所以都係要有心理準備.


珍珠宮

積分: 33876

最關心BB問題熱投勳章 玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


62#
發表於 12-6-5 17:40 |只看該作者
日本迪士尼緊係排得耐過香港, 地方又大好多, 人又多好多. 我o個時玩咗全日, 都係玩咗4個game.

不過, 响日本排唔會好似香港咁勞氣, 香港太多b6打尖.


子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


63#
發表於 12-6-5 18:26 |只看該作者

回覆:東京迪迪尼會好似香港個個咁玩每樣野排好耐隊嗎?

耐到暈




大宅

積分: 1878

畀面勳章


64#
發表於 12-6-5 18:34 |只看該作者
都要排超過一小時,日本人無人打尖,如遇到強國人就例外,日本人會當我地係同一類人,真失禮
主攻香港無嘅遊戲


子爵府

積分: 12055

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


65#
發表於 12-6-5 18:46 |只看該作者
真係比香港排得耐得多,但一定唔會有人打你尖。
暑假真係排到C,熱到汗流浹背,要預咗辛苦


公爵府

積分: 26126

我的育兒心得勳章


66#
發表於 12-6-5 18:49 |只看該作者
kikicookie 發表於 12-6-5 11:34
我地想放暑假帶小朋友去玩,聽聞好大起碼玩兩日先玩晒,但想問會好似香港咁每樣野排個幾中先玩到嗎??
thank ...
攞fast pass快d囉~不過都係要排架, 排少d就慳返d時間玩多幾樣~
Everyday may not be good..but there is something Good in Everyday!


男爵府

積分: 7002

畀面勳章


67#
發表於 12-6-5 18:49 |只看該作者
kikicookie 發表於 12-6-5 11:34
我地想放暑假帶小朋友去玩,聽聞好大起碼玩兩日先玩晒,但想問會好似香港咁每樣野排個幾中先玩到嗎??
thank ...

我無去過香港果個, 但tokyo果個我去左3次都未玩哂


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


68#
發表於 12-6-5 21:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18434

BK猜猜猜慶中秋


69#
發表於 12-6-5 21:27 |只看該作者

回覆 回覆:louis_em的帖子

排隊,排隊,再排隊




禁止訪問

積分: 7799


70#
發表於 12-6-5 21:45 |只看該作者

東京迪迪尼會好似香港個個咁玩每樣野排好耐隊嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13126


71#
發表於 12-6-5 21:51 |只看該作者

引用:我地想放暑假帶小朋友去玩,聽聞好大起碼玩

原帖由 kikicookie 於 12-06-05 發表
我地想放暑假帶小朋友去玩,聽聞好大起碼玩兩日先玩晒,但想問會好似香港咁每樣野排個幾中先玩到嗎??
thank ...
我記得5洗排隊,因為有部機比你拿"飛"仔!到時間先返去!(有錯請究正)




男爵府

積分: 8428


72#
發表於 12-6-5 21:54 |只看該作者

回覆 回覆:我阿廉廉的帖子

想當年我排咗4個鐘




禁止訪問

積分: 24651


73#
發表於 12-6-5 21:58 |只看該作者

回覆:東京迪迪尼會好似香港個個咁玩每樣野排好耐隊嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


74#
發表於 12-6-5 23:01 |只看該作者
回覆 kikicookie 的帖子

後生時同c6兩個人去玩到3-4個遊戲

上一次帶亞女去玩得2樣,真係好多人,連中午買嘢食都排隊成個鐘


伯爵府

積分: 15320

2023年兔年勳章


75#
發表於 12-6-5 23:12 |只看該作者
bobosweet 發表於 12-6-5 14:19
係呀, 連mickey house排隊同mickey影相都起碼要個幾兩個鐘!

樓上有jm講得岩, 要plan定玩d咩會好d! ...

冇錯......我試過11月既平日去, mickey house 都排左個半鐘.....
巴斯光年又個幾鐘.......
差d累死.......
暑假.....又熱又多人........真的不敢想像...........


水晶宮

積分: 52761


76#
發表於 12-6-5 23:19 |只看該作者

回覆:東京迪迪尼會好似香港個個咁玩每樣野排好耐隊嗎?

我要玩3日架,2日Sea, 1日Land
鍾意Sea 多d, 因為有duffy & shilliemay




子爵府

積分: 10647


77#
發表於 12-6-5 23:44 |只看該作者
排好耐但一定有空間,吾會比人。。。。痴住。。。。搶位,舒服好多


子爵府

積分: 10831

畀面勳章 BK Milk勳章


78#
發表於 12-6-6 00:03 |只看該作者
我N年前去玩, 佢好多都排超過60分鐘, 有D仲120分鐘的. 後來都係揀左D唔太多人排隊的設施玩. 都好似玩得幾樣, 好多都好多人排.


侯爵府

積分: 23847

畀面勳章


79#
發表於 12-6-6 00:13 |只看該作者

引用:會架,+但唔會有人打尖

原帖由 nganc9 於 12-06-05 發表
會架, 但唔會有人打尖
認同冇人打尖呢家野但引身第二個問題!唔知上海未來個迪士尼洗唔洗排呢?可能係個個打尖睇下邊個打尖打得快就有得玩




男爵府

積分: 8493


80#
發表於 12-6-6 00:17 |只看該作者

引用:比香港仲要排得耐呀...但人哋國民好有秩序

原帖由 lai_tat 於 12-06-05 發表
比香港仲要排得耐呀...
但人哋國民好有秩序同耐性去排隊 ...





首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo