夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 29663


61#
發表於 12-6-8 00:39 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 12-6-7 17:20
下次一定要報警, 唔可以姑息呢 D 行為.
Agree.



子爵府

積分: 13089

BK Milk勳章


62#
發表於 12-6-8 01:12 |只看該作者

回覆:如果每天生活在恐懼......

你需要勇敢面對,俾你老公知道,打女人同小朋友係唔容許的,零容忍的!算咩男人呀?仲要打完扮失憶!
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 15219


63#
發表於 12-6-8 01:34 |只看該作者

回覆:如果每天生活在恐懼......

最憎D搵無反抗能力既女人同BB出氣,都唔係男人黎




大宅

積分: 2730


64#
發表於 12-6-8 01:49 |只看該作者
佢無聽你電話, 夜左少少返, 佢返到屋企你問都唔問吓咩事就黑佢面, 又十問九唔應, 真係會嬲架喎, 你已經知自己C6性格, 加上飲左酒, 其實你做ge野真係火上加油~
我唔係話男人打女人無錯, 不過如果你唔係一心撩交嗌ge, 可以處理得好d, 佢返黎你問吓佢做咩咁夜, 又或者佢撩講野你都答吓佢, 我諗唔會激到佢咁...你死唔開口, 係挑戰緊佢底線, 就算成件事都係佢唔啱, 但嗰一刻你抱住個仔, 你同佢鬥口硬, 其實咪即係攞個仔黎"教飛"?
為左個仔ge安全, 就算自己幾嬲, 都要好好控制情緒, 同埋控制場面先, 有咩都放低個仔先講。


水晶宮

積分: 73592

BK Milk勳章


65#
發表於 12-6-8 03:57 |只看該作者

回覆:如果每天生活在恐懼......

走啦
反外家啦
保护BB最重要
一定企硬
要佢介酒




用戶要求終止服務

積分: 7682


66#
發表於 12-6-8 06:08 |只看該作者

回覆:carrie720 的帖子

我老公都咁,唔發酒癲係好好先生,發起酒癲就口不擇言兼係咁搵粗口鬧人同四圍扔野




大宅

積分: 4512


67#
發表於 12-6-8 07:55 |只看該作者

回覆:如果每天生活在恐懼......

睇左樓主以前post, 其實c6同樓主外家關係一般,並唔係單止飲洒問題,而係c6大男人。再加上樓主本身都硬頸,(99不斷同你講野,你點都唔應佢; 老公今次叫你都5出聲)雙方好難可以好好相處




別墅

積分: 544


68#
發表於 12-6-8 08:16 |只看該作者

回覆 回覆:carrie720的帖子

樓主,要好好的跟妳老公商量,溝通。照樓主所述,樓主老公工作上有很大的壓力,是否工作上有不如意呢?多點溝通,想來他在意的是他覺得自己日間工作已經很辛苦,稍為外出放鬆,回家後卻得不到諒解。當他喝了酒,就不要刺激他,給一點笑容,加點温柔,相信他就不會打妳的了。到他醉醒了,才跟他說道理。




別墅

積分: 544


69#
發表於 12-6-8 08:24 |只看該作者

回覆 回覆:細Jay的帖子

咁妳表嫂真係幾危險喎,同啲咁嘅暴躁男一起。仲要打到佢個女報警。睇嚟妳表嫂要認真考慮離開喎,因為小朋友喺呢啲家庭中成長,會對佢哋造成負面影響哩。




大宅

積分: 1743


70#
發表於 12-6-8 11:45 |只看該作者
adafycheng 發表於 12-6-8 08:24
咁妳表嫂真係幾危險喎,同啲咁嘅暴躁男一起。仲要打到佢個女報警。睇嚟妳表嫂要認真考慮離開喎,因為小朋友 ...
唉~~~好多原因離開唔到,我都好擔心.....


大宅

積分: 2090


71#
發表於 12-6-8 12:00 |只看該作者
回覆 carrie720 的帖子

佢係咪好大男人, 吾鐘意同你傾心事, 平時有冇大家互相傾訴一下心事?
如果無, 咁好難要求佢同你傾返關於酒後發顛問題, 你會吾會試下去搵社工先?
或者佢地有d專業意見幫到你同你老公去改善問題

同埋大家係咪仍然互相相愛? 如果係, 希望大家都盡力去解決問題....
但如果是但一方已經吾愛對方, 咁可能解決方法仲簡單, 就係放生大家, 分開一下...

下次佢再飲酒的話, 你可吾可以避開佢, 吾會刺激到佢, 例如入另一間房訓, 起碼吾會咁危險先
經濟問題, 我覺錢可以解決既問題, 基本上都吾會係極大既問題....最多咪食小d, 慳d洗...
吾掂既話可以債務重組, 最worst既...申請破產, 其實係睇下你地個心放吾放得低d野, 可吾可以勇敢d接受失敗
總之吾好再將個問題誇大....一齊去面對困難
千祈吾好為左個錢字影響到大家感情, 因為實在係吾值得


複式洋房

積分: 247


72#
發表於 12-6-8 12:14 |只看該作者


男爵府

積分: 5785


73#
發表於 12-6-8 14:43 |只看該作者
其實佢會唔會有d咩不滿無講 谷谷埋埋醉左先爆呀
我之前都係咁 ex成日掉低我去玩之後重有小三
我同佢傾過佢話會改不過之後都係繼續
好多時我唔會出聲 但我一飲多左就會嘈佢
有時重會搵野掉佢 一巴巴打佢 打完佢就自己係廁所喊
第2日我又無野喎 不如你同佢傾佢傾下佢係咪有咩不滿/壓力先
2個人一齊溝通好重要 真係傾唔掂先分開喇


大宅

積分: 2476

叻叻勳章 畀面勳章 陪月勳章


74#
發表於 12-6-8 15:44 |只看該作者
FSangel 發表於 12-6-7 03:15
看完觉得楼主都好吾啱,虽然吾知你老公的脾气,但我觉得两公婆应该互相尊重、体谅!



...

应该互相尊重、体谅 ? 點講動手就係唔啱,仲要傷到小朋友...


大宅

積分: 2696


75#
發表於 12-6-8 16:57 |只看該作者
我諗你應該要考慮離婚, 一個咁樣打老婆嘅男人, 佢已經唔係人


大宅

積分: 1901


76#
發表於 12-6-8 17:24 |只看該作者

回覆:carrie720 的帖子

不如你同你c6坐扺傾下,同佢去睇下醫生叫佢界酒呀!好恐怖呀!




禁止訪問

積分: 2742


77#
發表於 12-6-8 17:56 |只看該作者

回覆:如果每天生活在恐懼......

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3229


78#
發表於 12-6-8 18:53 |只看該作者
比我 帶埋 小 朋友.. "走".. and divorced....


別墅

積分: 577


79#
發表於 12-6-8 22:47 |只看該作者
其實你驚都無用, 係要行動囉, 佢一定改唔到除非唔飲酒, 這個無可能啦, 佢飲醉左就自己都控制唔到自己, 佢發起瘋來你可能連自己都保護唔到又點保護到仔女, 其實係得一個方法就係搬走


男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


80#
發表於 12-6-8 23:36 |只看該作者
不如大家傾一傾..或者搵地方避開下

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo