自由講場

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   3


侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


61#
發表於 12-6-8 13:01 |只看該作者
回覆 july2011 的帖子

認同, 尤其話事人係男人的話


珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


62#
發表於 12-6-8 13:08 |只看該作者
靚、外型好,梗着數啦,但長遠都係要講實力、態度、人際關係等

點評

alicialee1210    發表於 12-6-9 17:53


伯爵府

積分: 19396

叻叻勳章 畀面勳章


63#
發表於 12-6-8 13:11 |只看該作者

回覆:斯文靚女易上位?

教書最重要係樣咩




大宅

積分: 2750


64#
發表於 12-6-8 13:16 |只看該作者
如果要靠外表先可以續約的大專院校,真係不做也罷!人老自然色衰,靚得今年﹑出年﹑後年......咁之後呢?我諗真正的高等學府,學生要的是一個有學識﹑有遠見,能啟發自己的老師;至於要看miss樣的學府,應該係俾那些唔多想出來工作,又要應酬父母讀書的青年人學院。個人見解係:學生見miss個樣靚靚地,咪唔走堂來hea個幾兩個鐘,之後再係evalution form填好少少,再向學弟學妹推介呢科,咁咪年年有人報班,牟利學校都係想咁....

點評

柏架山莊    發表於 12-6-8 13:23


子爵府

積分: 12826


65#
發表於 12-6-8 13:18 |只看該作者
靚幾時都係著數d,個個都不甘落後他人,所以依家整容同護膚療程可以大行其道囉!!

點評

alicialee1210    發表於 12-6-9 17:53


大宅

積分: 3957


66#
發表於 12-6-8 13:19 |只看該作者

引用:我覺得靚女靚仔做乜都著數啲 +

原帖由 回=ki=憶 於 12-06-08 發表
我覺得靚女靚仔做乜都著數啲
Agree




侯爵府

積分: 20146

牛年勳章


67#
發表於 12-6-8 13:22 |只看該作者
讚同 , 如果係男上司就更加
仁德厚澤載福慧輝炫矢志盛風華


大宅

積分: 1649

陪月勳章


68#
發表於 12-6-8 13:40 |只看該作者

引用:仲以為係補習天后+Btw,+同你之前係美資銀行

原帖由 raymondbaby 於 12-06-08 發表
仲以為係補習天后

Btw, 同你之前係美資銀行有咩關係?
我都想問!同之前做銀行有咩關係?!睇到我一舊雲。

講番正題,我唔覺得大學會咁膚淺,我系果d教授基本上咁多年都仲系度!點會系睇樣?




男爵府

積分: 5139

2026勳章 醒目開學勳章


69#
發表於 12-6-8 13:53 |只看該作者
july2011 發表於 12-6-8 09:32
而家個個都有實力,博士通街都係
呢點我認同。我地部門(唔係教學的)有3個同士有博士學位,仲有幾個讀緊。我呢d得碩士學位的可能10年8載後就算唔被淘汰亦都無乜前途。


水晶宮

積分: 63649

hashtag影視迷勳章


70#
發表於 12-6-8 13:55 |只看該作者

回覆:斯文靚女易上位?

同意,靚仔、靚女有著數。




翡翠宮

積分: 75371


71#
發表於 12-6-8 14:09 |只看該作者

回覆:斯文靚女易上位?

現實就係咁!



xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


男爵府

積分: 7511


72#
發表於 12-6-8 14:12 |只看該作者
Domo君 發表於 12-6-8 12:43
我覺架,所以有時望住個女,都會好擔心距前途...唉

唔洗咁早驚住,女大十八變呀,第日可能靚爆鏡呢!

再者 靚只係附加條件,人品+工作能力先係最重要因素。

點評

onne  懂打扮又好d呢!  發表於 12-6-8 16:43


男爵府

積分: 9913


73#
發表於 12-6-8 14:26 |只看該作者
我之前份工要對客, 靚仔靚女著數好多.


男爵府

積分: 5132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


74#
發表於 12-6-8 15:29 |只看該作者
I/LOVE/3T 發表於 12-6-8 16:12
唔洗咁早驚住,女大十八變呀,第日可能靚爆鏡呢!

再者 靚只係附加條件,人品+工作能力先係最重要因素。
多謝你我都希望係


男爵府

積分: 8430


75#
發表於 12-6-8 15:34 |只看該作者
回覆 回=ki=憶 的帖子

係.人係睇外表先...


伯爵府

積分: 17166


76#
發表於 12-6-8 16:03 |只看該作者

引用:我覺得靚女靚仔做乜都著數啲 +

原帖由 回=ki=憶 於 12-06-08 發表
我覺得靚女靚仔做乜都著數啲
Agree




禁止訪問

積分: 24499


77#
發表於 12-6-8 16:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 15254


78#
發表於 12-6-8 16:44 |只看該作者

引用:我之前份工要對客,+靚仔靚女著數好多.

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 15254


79#
發表於 12-6-8 16:45 |只看該作者

引用:係咪因為個LECTURER生得靚女D,學生做apprai

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 15254


80#
發表於 12-6-8 16:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+raymondbaby+於+12-06-08+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo