自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28793

畀面勳章


61#
發表於 12-6-10 19:11 |只看該作者
cameo 發表於 12-6-10 18:52
你返工幾多個鐘呀??
可以喺水方面試都OK,夏天最熱幾日,我幾隻狗好鍾意冰水,若你隻狗腸胃可以飲到冰水的話, ...
我多數早上8時出門, 晚上7-9:30時回來...我會裝滿水先出門口, 不過佢兩隻野唔係好飲水~ 通常回來時見個樽都唔係太郁過~等我都試下雪凍水比佢地試下先, 唔該哂~


水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


62#
發表於 12-6-10 19:18 |只看該作者

引用:請教, KDK鐵葉扇, 有冇坐地架? 大概幾錢呀?

原帖由 fullma 於 12-06-10 發表
請教, KDK鐵葉扇, 有冇坐地架? 大概幾錢呀?
有坐地,價錢有經濟有貴,我把都係幾舊水,用左有7,8年啦,正到冇朋友跟手買左把掛牆铁葉一樣正,我父母屋企果把kdk鉄葉掛牆用左有超過廿年依然冇問题



典解茅lala又要禾千名


公爵府

積分: 28793

畀面勳章


63#
發表於 12-6-10 19:20 |只看該作者
三順 發表於 12-6-10 19:18
有坐地,價錢有經濟有貴,我把都係幾舊水,用左有7,8年啦,正到冇朋友跟手買左把掛牆铁葉一樣正,我 ...
咁我去睇下KDK風扇先得, 唔該哂`


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


64#
發表於 12-6-10 19:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+李豆豆+於+12-06-09+發表我依

原帖由 maymay220hk 於 12-06-10 發表
呢把樂聲掛牆鐵葉夠涼
我買左你呢把!不過未有貨





珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


65#
發表於 12-6-10 19:48 |只看該作者

引用:請教,+KDK鐵葉扇,+有冇坐地架?+大概幾錢呀?

原帖由 fullma 於 12-06-10 發表
請教, KDK鐵葉扇, 有冇坐地架? 大概幾錢呀?
座地16吋好似11xx




珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


66#
發表於 12-6-10 19:53 |只看該作者

引用:請問有冇型d的掛牆風扇房用,傳統的與屋企

原帖由 小紅梅 於 12-06-10 發表
請問有冇型d的掛牆風扇房用,傳統的與屋企裝修格格不入,工人瞓上格,用掛扇先吹到佢。



...
你想點型?我依家覺得最型係冇扇葉嗰隻,不過好似唔見有掛牆




珍珠宮

積分: 37295


67#
發表於 12-6-10 19:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小紅梅+於+12-06-10+發表請問

原帖由 李豆豆 於 12-06-10 發表
你想點型?我依家覺得最型係冇扇葉嗰隻,不過好似唔見有掛牆
係囉,冇掛牆款,不過大家話好嘈。有冇d風機可掛牆呢?




大宅

積分: 3595


68#
發表於 12-6-10 20:14 |只看該作者
回覆 李豆豆 的帖子

早兩星期喺先施用$438買咗14"尚朋堂鴻運扇,當塲比較其他牌子同size,佢最涼,扇面重可比上下調較,好抵!教協賣$420!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo