婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


61#
發表於 12-6-15 16:18 |只看該作者
你老公個細佬真係有病....佢老婆都係有病.....根本係兩個病人......

點評

panda1985hk  同意  發表於 12-6-15 16:24


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


62#
發表於 12-6-15 17:30 |只看該作者
mimilan 發表於 12-6-15 15:07
其實一切佢自己都有眼睇,我寫都寫唔到咁多野出0來,或許我只係以個人立場去寫。佢完全明白點解我會咁,因 ...

你老公都知佢屋企人有問題,但果啲係佢屋企人嚟,你認為佢可以點做? 為咗你斷六親好唔好? 佢已經識得安撫你,如果你結婚果陣你識得大方啲,唔好管人男家主家席坐咩人,唔好計較99一身打扮係邊個出錢、出帖果陣比面下人哋父母唔好當人死咗寫返雙方父母個名,咁所有人都知你大方得體,亦知道問題唔係你果邊,你依家既行為,根本係50步笑100步,係咪因為拍拖果陣佢哋對你唔好所以你而家同佢鬥衰,叫做爭返啖氣呀?

我媽成日教我人哋衰你唔通要同人鬥衰? 點解唔同人鬥好? 做咪要咁低裝人衰你就跟住衰自己整衰自己? 你識得大方人哋先會尊重你,以後發生咩事,例如婚後唔同男家來往等無人會怪你,但你當住滿場賓客咁唔比面佢父母,就一定係你唔啱! 點講都係你錯!


琥珀宮

積分: 169635


63#
發表於 12-6-15 19:14 |只看該作者

引用:Quote:JenTam+發表於+12-6-12+15:09+其實咁

原帖由 mimilan 於 12-06-15 發表
其實係因為我阿媽件事我先要問過明白,我唔可以比人屈我阿媽,但我亦唔想屈佢個家姐,所以一定要清楚成件 ...
睇第2篇,你絕對係超級港女!至於你阿媽同佢家姐個單,睇落只似係大家言語上有誤會,談唔上邊個屈邊個,洗mug睇到咁大件事!你老公家人對佢唔好,你睇唔過睇,鄧你老公唔抵,但呢d無法改變,你成日係你老公面提住佢家人對佢有幾差,你認為你老公除了難受外仲可以做mug呢,你有顧及佢感受嗎?既然改變不了,唔開心既事點解要仲要提住呢?




複式洋房

積分: 211


64#
發表於 12-6-15 20:14 |只看該作者
alicemic 發表於 12-6-15 17:30
你老公都知佢屋企人有問題,但果啲係佢屋企人嚟,你認為佢可以點做? 為咗你斷六親好唔好? 佢已經識得安 ...

有D朋友都問我點解唔可以高招D,唔好意思,我真係做唔到。你講一堆我第2篇寫既野,佢地係唔知我係咁諗,佢個仔好多野都已經問左佢地,只係我冇問。你覺得我鬥氣,都係呀,但你話點講都係我錯,我就唔認同。你媽講得好岩,但問題係真係睇情況同睇性格,可能我屋企有咩就講,唔似佢屋企,,,佢地每個人都有各自心病,個阿媽同個女為左酒席互相唔妥,之後又阿老豆又唔LIKE佢女婿冇請過佢地食飯唔識做(但我覺得佢姐夫又真係冇咩)......好多好多呢D心病,但唔會講,係放心裡後面唱,但話人那個我又唔見得佢又幾識做人。我係有我責任,但呢件事變成咁,全部都係我一手做成?!你覺得係,我都唔會覺得係。我有問題,佢地都有,就係咁。我冇當住賓客唔比面佢父母,我已經全部影相時間比晒佢,中間本來有時間同我親戚影相,但佢要我地斟茶比親戚(好正常),但連一D唔係親戚,但佢認為係長輩都要斟,人地話唔洗,佢地都要,佢地0係度推來推去,我都笑住對住佢地話要斟...令到我冇晒時間同我那邊親戚影過相...咁都話唔比面佢地?我真係唔比面佢地,我走左佢影相都得!!(我那邊親戚一張相都冇影,你覺得我媽會點諗?我D親戚會0係我媽面前講咩?!"但算了...我已經好比足面佢地。為左一張帖就話我唔比面佢地,或者為左我個人感受就只係話我一個有問題...咁我諗你真係一個好幸福的新抱。


複式洋房

積分: 211


65#
發表於 12-6-15 20:14 |只看該作者
木土土 發表於 12-6-15 19:14
睇第2篇,你絕對係超級港女!至於你阿媽同佢家姐個單,睇落只似係大家言語上有誤會,談唔上邊個屈邊個,洗m ...

冇啦~已經冇咩好做。


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


66#
發表於 12-6-16 01:05 |只看該作者
mimilan 發表於 12-6-15 20:14
有D朋友都問我點解唔可以高招D,唔好意思,我真係做唔到。你講一堆我第2篇寫既野,佢地係唔知我係咁諗,佢 ...

你錯喇! 結婚前我同99都係勢成水火,我仲試過比99掟電話,我亦唔睬99,唔見面唔食飯連C6話係99特登買比我既外賣都擲走,不過而家99對我幾好,小磨擦同呷醋佢一定有,問題係你點處理,令到大家開心,佢而家打電話比我仲多過打比C6,所以我都認係婆媳問題上我都算幾幸運既!

我唔係因為我幸運無麻煩99而對你有呢個評價,對比起我家姐既99,你99都只係小問題。 唔係話要鬥差,其實如果你搞結婚唔係搞到咁衰,道理一定係你果邊,你唔好話無當場落你99面,淨係請帖無4大長老既名,已經擺明唔尊重,你仲要管埋男家主家席坐咩人,你唔好意為無人聽到睇到,大把男家親友行過一定聽唔少! 點解我咁肯定? 因為我都係過來人,你黑面忟憎,一定有人見到,影相果度,係你哋無計劃過,你老公又唔識處理,咪搞成咁囉! 講真,我自己結婚都同親戚朋友影漏好多相,唔通我又怪99?

我知你男家係好有問題,但你而家係自己整個洞嚟比自己踩,你仲唔明? 你想聽支持既說話唔洗係度講,你朋友一定企係你果邊,但你擺得出嚟,都係想聽下啲唔識既人中立意見,你唔啱聽我都無計!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo