2012年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 270


61#
發表於 12-6-14 11:55 |只看該作者
得老公一個揾錢好吃力><所以我生完揾工會鬆動D!


大宅

積分: 1837


62#
發表於 12-6-14 14:51 |只看該作者
zachu, 你兩個囡咁乖, 太好了! 佢地幾大呀?

點評

zachu  1個就嚟6歲...一個就嚟5歲...  發表於 12-6-14 16:00


男爵府

積分: 5232


63#
發表於 12-6-14 15:55 |只看該作者
文職啊
放完產假就復工(所以我會盡全力產假期間餵人奶)
打算10月左右搵姐姐
再請99幫手睇下甘樣


男爵府

積分: 5232


64#
發表於 12-6-14 15:57 |只看該作者
joyce2480 發表於 12-6-12 21:07
11月轉職做全職媽媽
好羨慕啊
可惜C6賺錢唔多
我多DD添



複式洋房

積分: 236


65#
發表於 12-6-14 22:13 |只看該作者
好似得我唔係文職,我係醫院護士,我同老公都要返shift,會請姐姐,我地父母得閒就上來睇吓BB


男爵府

積分: 5196


66#
發表於 12-6-14 23:31 |只看該作者

引用:好似得我唔係文職,我係醫院護士,我同老公

原帖由 Joyjoy73 於 12-06-14 發表
好似得我唔係文職,我係醫院護士,我同老公都要返shift,會請姐姐,我地父母得閒就上來睇吓BB ...
我都唔係文職嫁!但都唔係專業人仕之嘛

你做果行,要放棄,自己湊嘅,取捨確實幾大!但幸好你們會多假,所以陪到bb時間好多




男爵府

積分: 5196


67#
發表於 12-6-14 23:33 |只看該作者

引用:回覆+pomuimui+的帖子 都係admin的工作,+

原帖由 lwywinny 於 12-06-14 發表
回覆 pomuimui 的帖子

都係admin的工作, 原本全職, 老細問返半日可不可以, 所以咪想如妳所講計計條數抵唔 ...
請姨姨一啲都唔平




男爵府

積分: 5196


68#
發表於 12-6-14 23:34 |只看該作者

引用:我好佩服+ftm!+因為我知道自己唔係呢d料子!

原帖由 BabyMJ 於 12-06-14 發表
我好佩服 ftm! 因為我知道自己唔係呢d料子! 我會係姐姐+我媽+我奶奶揍.
不過我打算產假後放耐d自己假, 可以 ...
證明你有份自由工




男爵府

積分: 5196


69#
發表於 12-6-14 23:34 |只看該作者

引用:我做文職~+大女係婆婆過黎湊日頭(住得近)~+

原帖由 crystals 於 12-06-14 發表
我做文職~ 大女係婆婆過黎湊日頭(住得近)~ 夜晚同假期自己湊~
呢胎應該都係婆婆湊~ 生埋呢個我都想轉FTM~ ...
機會成本嘅問題




複式洋房

積分: 236


70#
發表於 12-6-15 09:40 |只看該作者
一個星期一日假好多咩?有假都係積住幾十日無得放....


男爵府

積分: 6781


71#
發表於 12-6-15 14:55 |只看該作者
我做社工.

呢胎第2胎, 同第1胎一樣, 99, 公公婆婆會輪流去我屋企湊. 大仔就我湊返學, 老公湊放學


男爵府

積分: 5196


72#
發表於 12-6-15 18:20 |只看該作者

引用:我做社工.呢胎第2胎,+同第1胎一樣,+99,+公

原帖由 士丹利妻 於 12-06-15 發表
我做社工.

呢胎第2胎, 同第1胎一樣, 99, 公公婆婆會輪流去我屋企湊. 大仔就我湊返學, 老公湊放學 ...
我之前都係自己湊返學,老公湊放學嫁
依家轉份夜小小返工,等老公無噤忙




男爵府

積分: 6781


73#
發表於 12-6-15 20:04 |只看該作者
本帖最後由 士丹利妻 於 12-6-15 20:05 編輯
pomuimui 發表於 12-6-15 18:20
我之前都係自己湊返學,老公湊放學嫁
依家轉份夜小小返工,等老公無噤忙



...
其實我返10放6, 除星期五返下夜時間其實都几好, 不過我返工放工要三個几鐘!!!所以要佢湊放學!
我老公担心緊, 我有時星期六日要返工, 佢自己一個湊唔掂2個


男爵府

積分: 5196


74#
發表於 12-6-16 00:40 |只看該作者

引用:+本帖最後由+士丹利妻+於+12-6-15+20:05+編

原帖由 士丹利妻 於 12-06-15 發表
本帖最後由 士丹利妻 於 12-6-15 20:05 編輯

其實我返10放6, 除星期五返下夜時間其實都几好, 不過我返工 ...
哈哈哈,熟能生巧嫁啫




男爵府

積分: 6781


75#
發表於 12-6-22 10:33 |只看該作者
pomuimui 發表於 12-6-16 00:40
哈哈哈,熟能生巧嫁啫

未胎小B之前佢已經驚定先


男爵府

積分: 5196


76#
發表於 12-6-22 10:37 |只看該作者

引用:Quote:pomuimui+發表於+12-6-16+00:40+哈哈

原帖由 士丹利妻 於 12-06-22 發表
未胎小B之前佢已經驚定先
我老公咪係噤,個仔都話攪唔掂,依家咪又係噤,第時睇怕都要他頂嫁啦




男爵府

積分: 6781


77#
發表於 12-6-22 10:47 |只看該作者
本帖最後由 士丹利妻 於 12-6-22 10:48 編輯
pomuimui 發表於 12-6-22 10:37
我老公咪係噤,個仔都話攪唔掂,依家咪又係噤,第時睇怕都要他頂嫁啦



...

係啦!

真係唔抬就搵公公婆婆, 奶奶, 輪流幫手HAHA

不過係驚奶奶一至五都已經湊小B, 會辛苦!!


男爵府

積分: 5196


78#
發表於 12-6-22 10:54 |只看該作者

引用:+本帖最後由+士丹利妻+於+12-6-22+10:48+編

原帖由 士丹利妻 於 12-06-22 發表
本帖最後由 士丹利妻 於 12-6-22 10:48 編輯
大家唯有輪住辛苦嫁啦!bb大啲會有回報,值得嘅




伯爵府

積分: 18922


79#
發表於 12-6-22 10:56 |只看該作者

回覆:媽媽們,你們做咩職業嫁?生完諗住會邊個湊呢??

地勤,要on shift,所以生完會轉份穩定啲既工,因為老公都on shift,如果兩個小朋友,我繼續on shift既就好難睇到佢地!




男爵府

積分: 5196


80#
發表於 12-6-22 11:06 |只看該作者

引用:地勤,要on+shift,所以生完會轉份穩定啲既

原帖由 julieann 於 12-06-22 發表
地勤,要on shift,所以生完會轉份穩定啲既工,因為老公都on shift,如果兩個小朋友,我繼續on shift既就好 ...
係呀!噤有諗過轉咩工嘛?文職?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo