婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2243


61#
發表於 12-6-14 19:40 |只看該作者

回覆:正考慮同奶奶住

送羊入虎口!三思三思




男爵府

積分: 8749


62#
發表於 12-6-14 20:14 |只看該作者
good luck


禁止訪問

積分: 24619

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


63#
發表於 12-6-14 20:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2244


64#
發表於 12-6-14 21:24 |只看該作者
回覆 Lovely_4 的帖子

其實已經有樓,不過想賣左佢...但賣完又唔想租...所以咪打算番去99度住囉


大宅

積分: 2244


65#
發表於 12-6-14 21:26 |只看該作者
回覆 好老婆 的帖子

俾租樓的錢當家用..咁即係冇慳度喎


大宅

積分: 4672


66#
發表於 12-6-14 21:30 |只看該作者

回覆:正考慮同奶奶住

從來只有諗點走(好似我),無咩人會諗點搬入去




大宅

積分: 2244


67#
發表於 12-6-14 21:36 |只看該作者
回覆 iisaac 的帖子

咁嚴重?


大宅

積分: 2244


68#
發表於 12-6-14 21:38 |只看該作者
回覆 scmtse 的帖子

嗯~其實我一向同6299關係好好~所以先會考慮一齊住


翡翠宮

積分: 97287


69#
發表於 12-6-14 21:39 |只看該作者

回覆:正考慮同奶奶住

要請工人,佢係你同6299中間嘅cushion !



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


珍珠宮

積分: 47280


70#
發表於 12-6-14 22:26 |只看該作者


男爵府

積分: 9224


71#
發表於 12-6-14 23:42 |只看該作者

引用:回覆+scmtse+的帖子 嗯~其實我一向同6299

原帖由 siupin 於 12-06-14 發表
回覆 scmtse 的帖子

嗯~其實我一向同6299關係好好~所以先會考慮一齊住
相處好,同住難!

如果住落唔ok 可唔可以搬返開?




侯爵府

積分: 21308


72#
發表於 12-6-15 00:08 |只看該作者
其實好depends on 你99係咩人, 有啲99鍾意係咁同個新抱投訴個工人, 但佢講嘅嘢你又唔覺得有問題, 你仲可能覺得個工人好好添. 但有工人點都好過無工人嘅. 祝你好運.


侯爵府

積分: 21308


73#
發表於 12-6-15 00:14 |只看該作者
scmtse 發表於 12-6-14 23:42
相處好,同住難!

如果住落唔ok 可唔可以搬返開?
關係好就更加唔好一齊住啦, 無謂破壞咗個關係啫, 除非你可以白食白住, 如果唔係, 都唔慳得幾多. 唔好話係99啦, 就算兩個好friend嘅姐妹搬做同屋住, 我都見住好多不歡而散, 何況係99.


複式洋房

積分: 314

畀面勳章


74#
發表於 12-6-15 02:31 |只看該作者

回覆:正考慮同奶奶住

我情願辛苦d,打死我都唔同佢住!:;pppp:




大宅

積分: 2301


75#
發表於 12-6-15 11:26 |只看該作者
其實你咁諗唔係太公平
賣左樓, 賺左錢, 唔想使錢租樓但係就好似搵99 著數咁
我覺得可以租樓住的話就唔好慳, 慳得幾多? 太容易破壞個關係, 錢都買唔返

我自己有同99住, 不過我係"主場" - 主動租間大D 既屋邀請佢地入黎住
亦都有請工人, 唔使做死大家

我自己有返工, 所以見面時間唔多, 家務有工人搞掂, 住左超過1 年都仲係和和氣氣 冇面阻阻

我諗一定唔會冇意見, 但係我冇乜點理, 有d 說話唔好咁上心咪得囉......


大宅

積分: 2244


76#
發表於 12-6-15 14:08 |只看該作者

回覆:小小太陽 的帖子

99講左d不岩聽的說話,我一定會不開心,因我好小器。
我可能好自私啦!我想賣樓賺錢跟住番去住,等樓價跌再買和搬番出去。不過算啦!一來gum做不太好,好自私。2來廢事攪到關係惡劣。3來c6都同意你們的意見。




大宅

積分: 2088


77#
發表於 12-6-15 14:22 |只看該作者

正考慮同奶奶住

我99都算唔係麻煩嗰庭,但始終大家生活習慣好唔同,冇爭執但會有怨言




大宅

積分: 4596


78#
發表於 12-6-15 18:33 |只看該作者

引用:Quote:siupin+發表於+12-6-13+23:14+嗯~其

原帖由 Erised 於 12-06-14 發表
梗係啦,如果你老公都唔制,咁就更加唔好孝慮了。
始終相見好,同住難,如果同住得唔開心,搞衰左d關係, ...
""始終相見好,同住難,如果同住得唔開心,搞衰左d關係,就返唔到轉頭架啦。""

好同意你講法。如果我那個識咁諗,我不會咁辛苦。




大宅

積分: 4596


79#
發表於 12-6-15 18:44 |只看該作者

回覆:Lovely_4 的帖子

樓主好在你問下意見,加上你老公有遠見,洞悉問題,租房慳唔過,因為你同老公感情係無價的,為99磨滅感情真係不值得。
我係過來人,我好心痛感情將會被99一一吞噬。如果老公係愛護太太,不會有今天結局。




大宅

積分: 1561


80#
發表於 12-6-15 18:47 |只看該作者
唔好俾電視劇影響到,以為相處好容易磨合得到,又或者就算有爭拗,到最後都可以大團圓結局 ... 樓上好多jm 都叫你三思、諗清楚,話你知相見好同住難,同埋祝你好運,咁你諗下值唔值得為左慳錢而冒因為同住而令你同你99既關係變差呢個險啦~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo