立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 64941
QQilky 發表於 12-6-15 00:05 貢樣......咪2手野都拎黎自由擺囉???
王國長老
積分: 119115
原帖由 bk_mommy 於 12-06-15 發表 本帖最後由 bk_mommy 於 12-6-15 00:07 編輯
榮譽會員
積分: 9922
cathy-tse 發表於 12-6-15 00:07 仲有血腥味重既要刪除
男爵府
積分: 8178
edea 發表於 12-6-15 00:03 咁而家唔移啦(除非違規),咁咪開心囉。
禁止訪問
積分: 16793
積分: 57530
大臣 發表於 12-6-15 00:09 呵呵,你嗅到血腥味了嗎? 大臣
象牙宮
積分: 213522
原帖由 QQilky 於 12-06-15 發表 其實POST 二手野, 都唔係違規, 只係屬於POST錯區 係唔係呀?
積分: 143053
積分: 19733
版主
積分: 38347
QQilky 發表於 12-6-15 00:10 其實POST 二手野, 都唔係違規, 只係屬於POST錯區 係唔係呀?
edea 發表於 12-6-15 00:12 買賣絕不能在二手以外,呢一點會執行得嚴緊,其他討論帖子唔移,但買賣一定唔得。 ...
FrankieFUNG 發表於 12-6-15 00:14 當然係違規啦....版規規定除二手市場外,所有買/賣/換帖都屬違規~
超級版主
積分: 84735
BbLCVK 發表於 12-6-14 23:55 大臣..有d帖移左有爭議,你地唔諗下點解而係直接一刀切全部唔移?比我感覺好似放pea咁..意見表面接受:questio ...
珍珠宮
積分: 32662
QQilky 發表於 12-6-15 00:15 咁組隊呢? 例如: 飛虎童心果隻?
cathy-tse 發表於 12-6-15 00:13 今日搵你搵唔到!家陣咪索到大大陣血腥味lor呵呵
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy