自由講場

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   11


大宅

積分: 1303


61#
發表於 12-7-2 14:25 |只看該作者
本帖最後由 cherishbaby 於 12-7-2 14:29 編輯
bblook2 發表於 12-7-2 11:58
我在九龍那邊....好失預算。學校好無良,早知的話,不會考慮這間。
心裡依然很傷感,撲醫院床位,爭母嬰健 ...

bblook2, 您都係家長日先知? 我相信即使之前(面試/註冊)查問有冇學券都冇用, 職員都只會隱瞞(因為根本未落實), 就連我一直追問學費幾錢. 到依家都未知!!! 學校又點會申請加幾多都唔知呀? 起碼應該俾個範圍大家作預算~

家長日通知取消學券(仲係最後張powerpoint先講), 我見在場大部份家長當冇反應, 唔知係個個一早知道將會取消學券, 得我一個唔知, 定係個個都嚇呆咗? 唉~ 我依家真係煩到想死!!! 咁您有咩打算啊?


男爵府

積分: 6420


62#
發表於 12-7-2 15:21 |只看該作者
回覆 cherishbaby 的帖子

我不是家長日才知,是早幾日報紙出了,我等待校方會否交代,但我好失望,他們態度和理由我都不能接受。
我不知怎算,真有想過孩子暫不上學。我好想大叫,好想大喊~好無助。
你呢?


大宅

積分: 1303


63#
發表於 12-7-2 16:51 |只看該作者
回覆 cherishbaby 的帖子

我同您感受完全一樣, 真係好無奈啊!!!!!! 我近日屋企發生事, 已經冇心情睇報紙, 想唔到家長會會收到個咁驚嘅消息~ 我依家都好無助, 本身預咗捱一年N1, 一心諗住直升用學券, 起碼校服, 基本用品都可以用返, 而家只係用一年, 真係好浪費! 如果唔讀轉校又唔知轉去邊(間間都收晒生啦~)

仲有8-9月開始又要報名考k1, 屋企附近又唔知選邊幾間, 如果選跨區幼稚園, 又唔知會唔會影響日後小學派位?
您有冇報讀8月預備班? 我報咗, 仲交咗$4500, 唉~ 遲啲有要俾錢買校服...... 真係冇晒心機





子爵府

積分: 11703


64#
發表於 12-7-2 16:59 |只看該作者

引用:Quote:aaaiqc 發表於 12-7-1 01:31 Me 2.

原帖由 cherishbaby 於 12-07-01 發表
同病相憐啊~~~ 您大女讀緊, 想問下您依間學校駛費貴成點? 我之前問鄰居又同我講話唔算貴, 依家見樣 ...
下……圍裙要$150真係好貴wor呢個價校“嬲”都買到mouth:




http://uccfs.paran.com/PUD/co/conut1004/IMG/20110227/1298810488_201102272141582684200601_0.jpg


大宅

積分: 1303


65#
發表於 12-7-2 22:57 |只看該作者
牛皇妹 發表於 12-7-2 16:59
下……圍裙要$150真係好貴wor呢個價校“嬲”都買到
我可能當時太激動, 一時睇錯, 圍裙係$120/條先啱(不過都係貴吖~), 校服/夏季校股都係$150/套, 點解條圍裙要咁貴?


伯爵府

積分: 18453

好媽媽勳章 畀面勳章


66#
發表於 12-7-2 23:22 |只看該作者

回覆:點算~迦南幼稚園學券中途跳船!

Me too!一心諗住以為捱一年,等出年K班如果收左就唔駛煩!依家來緊k班都唔知點好!一陣第二間會唔會好後先話冇學卷!唉,來緊我真係唔知應該點搵學校好!




大宅

積分: 1303


67#
發表於 12-7-2 23:49 |只看該作者
kyowong 發表於 12-7-2 23:22
Me too!一心諗住以為捱一年,等出年K班如果收左就唔駛煩!依家來緊k班都唔知點好!一陣第二間會唔會好後先 ...
我知有好多學校都諗住取消學券, 但冇諗過迦南會係其中一間~ 依家即使有, 又唔等於將來有, 真係好煩!!! 如果一早知, 我會再考慮其他學校(之前我淨係報佢一間咋), 我一路都冇特別為兩個小朋友考幼稚園而特別訓練(Playgroup都冇返過), 只希望佢哋係正式返學前, 能在日常生活上自然冇壓力咁學習, 依家突然要撲K1學位, 相信今年10月又要四出面試, 我兩個小朋友ABC都未認得(諗口黃就OK), 問佢個名都未試講(因為一直叫佢哋家姐, 妹妹, 又好少問佢叫咩名), 都唔知兩個有冇學校收添~


男爵府

積分: 5829

醒目開學勳章 畀面勳章


68#
發表於 12-7-3 00:13 |只看該作者

回覆:cherishbaby 的帖子

Yes,小西灣迦南而家學費係2295,雜費全年約三千,包中英文書,兒歌書、茶㸃、書包,大小毛巾、生日會費等!其實仲有一大疊中英數字咭、教育教材(訓練小手指肌肉),其實我覺得n班黎講,佢教啲嘢唔算淺!中文已經教緊警察、醫生之類。英文亦都有教併音!當然,佢跳船都對我有影響,因為我原本打算都比細女跟住讀而家老公話要考慮,兩個唔同學校接送好麻煩架嘛




禁止訪問

積分: 28450

貓狗褓姆 畀面勳章


69#
發表於 12-7-3 00:25 |只看該作者

回覆:Cheungwong 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3081

畀面勳章


70#
發表於 12-7-3 00:35 |只看該作者
請問迦南N1要等BB幾大先可以報架?


大宅

積分: 1303


71#
發表於 12-7-3 00:38 |只看該作者
回覆 puffy0305 的帖子

puffy0305, 多謝您寶貴嘅資料~ 雜費$3000已包書簿費嗎? 之前有媽媽話迦南書簿費都要$3000, 我以為未計雜費, 淨買書都要$3000!!! 我姨甥讀小六買書都係$2000幾咋~ 真係嚇死! 不過今年學費都未知, 學費加得即係雜費都加啦~ 冇晒預算添


伯爵府

積分: 18392

牛年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


72#
發表於 12-7-3 00:50 |只看該作者

cherishbaby 的帖子

富怡有間嶺南有冇問過,唔好意思,因我既小朋友已經讀小學,所以唔清楚學卷既野,見你搵梗小西灣區,而呢間又係新校,所以比個提議你




大宅

積分: 1303


73#
發表於 12-7-3 01:02 |只看該作者
回覆 YanYan2001 的帖子

多謝您嘅意見~ 我知以前康傑個位會開嶺南, 係司徒拔道搬過嚟, 但應該都係冇學券


子爵府

積分: 14588


74#
發表於 12-7-3 02:09 |只看該作者
你搵出年K1 唔難呀..好多學校都未開始接受13-14年K1報名..


男爵府

積分: 8757


75#
發表於 12-7-3 02:42 |只看該作者

引用:回覆+puffy0305+的帖子 puffy0305,+多謝您

原帖由 cherishbaby 於 12-07-03 發表
回覆 puffy0305 的帖子

puffy0305, 多謝您寶貴嘅資料~ 雜費$3000已包書簿費嗎? 之前有媽媽話迦南書簿費都 ...
書薄連其它一般雜費約3000一個學期,不是計一年.
茶點費並不包括在內.舊收費一千.




男爵府

積分: 8757


76#
發表於 12-7-3 04:03 |只看該作者
Anpanmama 發表於 12-7-1 12:01
唔好介意我講句,迦南一直俾我印象都係學店一間,向錢看!
收學卷要俾數人睇,又要俾錢老師進修,佢緊唔制 ...

超級認同.我個小朋友讀咗到畢業.真係俾錢俾到喊.


大宅

積分: 1303


77#
發表於 12-7-3 04:20 |只看該作者
sa_gill 發表於 12-7-3 02:42
書薄連其它一般雜費約3000一個學期,不是計一年.
茶點費並不包括在內.舊收費一千.



...
但我報名時問過學校職員話現時雜費係每個學期$1650, 一年共2個學期, 即全年雜費係
$3300


男爵府

積分: 8757


78#
發表於 12-7-3 04:27 |只看該作者
cherishbaby 發表於 12-7-3 04:20
但我報名時問過學校職員話現時雜費係每個學期$1650, 一年共2個學期, 即全年雜費係
$3300 ...
你再詳細d問清楚.一定唔係. 等我搵下d收據睇下先


男爵府

積分: 8757


79#
發表於 12-7-3 05:01 |只看該作者
cherishbaby 發表於 12-7-3 04:20
但我報名時問過學校職員話現時雜費係每個學期$1650, 一年共2個學期, 即全年雜費係
$3300 ...

sorry!!!真係搵唔返2月d通告同單據.太多喇.
唯有幫你搜尋到以下網站資料:

1.教育局幼稚園概覽 參考年份 2011/2012年份 http://www.chsc.hk/kindergarten/

2.BK媽媽討論 主題 迦南幼稚園(窩打老道)
連接 [url]http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=1657633&extra=page%3D1&page=1[/url]

另外可以去EK果邊.有好多資料提供


男爵府

積分: 6533


80#
發表於 12-7-3 06:16 |只看該作者

回覆+winnieong+的帖子 唉~+我都想知!+但

原帖由 cherishbaby 於 12-07-01 發表
回覆 winnieong 的帖子

唉~ 我都想知! 但即使想轉又唔知可以轉邊間? (我屋企附近好多幼稚園都冇N班), 真係 ...
循道幾時都有位,快打去問下!!全日班用學卷都係千幾蚊!!我係你一定轉校,因為分分鐘兩個加埋一個月要成八千蚊!!




首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo