自由講場

跳至

首頁
23456...16

尾頁
   1


子爵府

積分: 14194


61#
發表於 12-7-1 07:34 |只看該作者

回覆:7.1唔去遊行揮手區!






男爵府

積分: 5758


62#
發表於 12-7-1 07:34 |只看該作者

回覆:mkselina 的帖子

報到




大宅

積分: 1299


63#
發表於 12-7-1 07:35 |只看該作者

引用:我一家!!! 唔想俾人利用!!!! +

原帖由 rilley 於 12-07-01 發表
我一家!!!
唔想俾人利用!!!!
me too




男爵府

積分: 6431

wyeth冷知識勳章


64#
發表於 12-7-1 07:35 |只看該作者

回覆:7.1唔去遊行揮手區!






最近大少迷上鳥THOMAS...


子爵府

積分: 11830


65#
發表於 12-7-1 07:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+thinkpanda+於+12-07-01+發表

原帖由 heichunmum 於 12-07-01 發表
你有望到標題嗎?尊重下人,尊重下自己!人地有自由不去,卻沒必要被你質詢



...





禁止訪問

積分: 22846


66#
發表於 12-7-1 07:47 |只看該作者

回覆:7.1唔去遊行揮手區!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11830


67#
發表於 12-7-1 07:47 |只看該作者

回覆:7.1唔去遊行揮手區!






子爵府

積分: 11830


68#
發表於 12-7-1 07:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+thinkpanda+於+12-07-01+發表

原帖由 heichunmum 於 12-07-01 發表
咁如果寫左標題都不會看,對眼都無咩存在價值





禁止訪問

積分: 5417

好媽媽勳章 陪月勳章


69#
發表於 12-7-1 07:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 70794

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 貢獻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章


70#
發表於 12-7-1 07:48 |只看該作者


子爵府

積分: 11830


71#
發表於 12-7-1 07:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+thinkpanda+於+12-07-01+發表

原帖由 molasses 於 12-07-01 發表
好呀,答你囉... 我唔信呢個場合叫兩句口號李旺陽會沉冤得雪;唔信聽日嗌兩句後日就平反咗六四;我唔想梁振 ...





男爵府

積分: 9252


72#
發表於 12-7-1 07:55 |只看該作者

我!因為唔想俾假民主嘅人利用。 +

原帖由 ayumihamasaki 於 12-07-01 發表
我!因為唔想俾假民主嘅人利用。
不被利用




男爵府

積分: 6146


73#
發表於 12-7-1 07:58 |只看該作者
唔會去呀


大宅

積分: 3301


74#
發表於 12-7-1 07:59 |只看該作者
加埋我..
人生是無常 .. 對人, 對事唔好太執著.
將時間用在值得的人, 值得的事上.
活在當下, 珍惜當下.


子爵府

積分: 11755


75#
發表於 12-7-1 08:01 |只看該作者

回覆:ayumihamasaki 的帖子

出街經過見到公民袋同社民連D人喺到叫人7.1上街,社民連嗰個口齒不清的金毛爛仔look人喺到講CY上任幾得人驚,一定要上街抗議,聽到咁仲出去俾人利用嚟倒梁咩:;pppp:

香港真係需要變,唔應該再係弱勢政府同埋政棍當道!



老細回港~好日子完了


珍珠宮

積分: 49988

熱血勳章 醒目開學勳章


76#
發表於 12-7-1 08:04 |只看該作者

7.1唔去遊行揮手區!

唔去 。成家都唔去。




大宅

積分: 4762


77#
發表於 12-7-1 08:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+thinkpanda+於+12-07-01+發表

原帖由 molasses 於 12-07-01 發表
好呀,答你囉... 我唔信呢個場合叫兩句口號李旺陽會沉冤得雪;唔信聽日嗌兩句後日就平反咗六四;我唔想梁振 ...
講得太好



我愛搞笑,不愛搞事~~~


大宅

積分: 4077


78#
發表於 12-7-1 08:04 |只看該作者

回覆:7.1唔去遊行揮手區!






大宅

積分: 3301


79#
發表於 12-7-1 08:05 |只看該作者
"香港真係需要變,唔應該再係弱勢政府同埋政棍當道!" ... agree

點評

wewe  X2  發表於 12-7-1 11:12
人生是無常 .. 對人, 對事唔好太執著.
將時間用在值得的人, 值得的事上.
活在當下, 珍惜當下.


大宅

積分: 4762


80#
發表於 12-7-1 08:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+thinkpanda+於+12-07-01+發表

原帖由 heichunmum 於 12-07-01 發表
你有望到標題嗎?尊重下人,尊重下自己!人地有自由不去,卻沒必要被你質詢



...




我愛搞笑,不愛搞事~~~

首頁
23456...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo