自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1904


61#
發表於 12-7-1 21:29 |只看該作者

回覆:民主人士...真是民主?? 嘿~ 可悲~ (有圖/有片)

咩仲有人覺得民主派民主架咩




男爵府

積分: 5723


62#
發表於 12-7-1 21:39 |只看該作者
遊行=反


水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


63#
發表於 12-7-1 21:40 |只看該作者

點評[size=11.818181991577148px]
wilsonmun 樓下joycec9講得好x2 發表於 1 分鐘前

[size=11.818181991577148px]
Batgirl 樓下joycec9講得好 發表於 2 分鐘前

[size=11.818181991577148px]
joycec9 http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=5226423 發表於 2 小時前

[size=11.818181991577148px]
joycec9 你自己開post見到反對意見,咪一樣趕人走! 發表於 2 小時前



OK啦... 知道了... 我地在支持唔遊行揮手區叫人唔好抽水係唔啱... 你地遊行時唔比支持CY既人舉牌遊行仲要拉低埋人地既牌趕埋人走....又係好岩.... OK??


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


64#
發表於 12-7-1 21:48 |只看該作者
貝貝 發表於 12-7-1 13:40
點評
wilsonmun 樓下joycec9講得好x2 發表於 1 分鐘前
唔好亂屈人喇,根本我喺59樓已經講得好清楚。
我就覺得你同趕人走嗰班人冇分別喇,一樣唔識尊重人。






水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


65#
發表於 12-7-1 21:50 |只看該作者
sshymami 發表於 12-7-1 21:29
咩仲有人覺得民主派民主架咩


水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


66#
發表於 12-7-1 21:53 |只看該作者
joycec9 發表於 12-7-1 21:48
唔好亂屈人喇,根本我喺59樓已經講得好清楚。
我就覺得你同趕人走嗰班人冇分別喇,一樣唔識尊重人。
Sorry... 係我冇睇清楚你講既野... 你最啱~


大宅

積分: 4453


67#
發表於 12-7-1 22:00 |只看該作者
Yan2008yan 發表於 12-7-1 18:51
只要人人跟從佢嘅意見,就係民主。
成日反強國呢樣唔好,嗰樣唔好,佢地就野蠻、暴力… ...
就因為咁,香港變相退步緊,亦因為有呢D人,香港人的質素俾佢地拉低咗!


侯爵府

積分: 21232

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


68#
發表於 12-7-1 22:03 |只看該作者
decor218 發表於 12-7-1 17:49
民智未開,民主一如利刀........................

正如香港目前,..........將刀放於政府之前,..........係 ...
香港雖然尚欠民智......但, 民智本身就必需係民愚底下成長, 我們只好等待良好的環境讓民主成長!


別墅

積分: 731


69#
發表於 12-7-1 22:03 |只看該作者
犯民收美國錢,成日害香港:;pppp::;pppp::;pppp:


珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


70#
發表於 12-7-1 22:11 |只看該作者
好心吾好成日話人收咗錢啦。。。文匯報都吾敢話佢地收咗錢。只係話俾外國利用炸




珍珠宮

積分: 44660


71#
發表於 12-7-1 22:16 |只看該作者
貝貝 發表於 12-7-1 16:59
生果日報影片

http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/news/20120701/51005731

假民主的人真的壞腦了!


水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


72#
發表於 12-7-1 22:17 |只看該作者
bobosweet 發表於 12-7-1 22:16
假民主的人真的壞腦了!
shiiiiiiiiii .... 小心比人話你唔識尊重人呀~


珍珠宮

積分: 44660


73#
發表於 12-7-1 22:21 |只看該作者
貝貝 發表於 12-7-1 22:17
shiiiiiiiiii .... 小心比人話你唔識尊重人呀~

首先D人唔好對號入座! 佢地要強詞奪理唔好理佢地啦!

睇片果班人真係好過份, 簡直十足十紅衫軍, 如果咁都有人認同LEE D人就無言啦! 有得佢地囉!


水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


74#
發表於 12-7-1 22:22 |只看該作者
bobosweet 發表於 12-7-1 22:21
首先D人唔好對號入座! 佢地要強詞奪理唔好理佢地啦!

睇片果班人真係好過份, 簡直十足十紅衫軍, 如果咁都 ...
係呀... 無言左啦.....


公爵府

積分: 29957

好媽媽勳章 醒目開學勳章


75#
發表於 12-7-1 22:26 |只看該作者

引用:嘩邊幾個咁有guts真係想比個like佢地

原帖由 joeywongmy 於 12-07-01 發表

邊幾個咁有guts
我都要比個like佢哋!




男爵府

積分: 9291

陪月勳章


76#
發表於 12-7-1 22:33 |只看該作者
唔岩聽就係唔民主,好似好獨裁下


珍珠宮

積分: 44660


77#
發表於 12-7-1 22:39 |只看該作者
原來民主D人成日話人五毛, 五毛上晒腦, 思想上都不知不覺已經變左五毛化! 行為上就係紅衫軍


侯爵府

積分: 23500


78#
發表於 12-7-1 22:39 |只看該作者
佢地跟本容唔到唔同佢既意見既人


伯爵府

積分: 15586


79#
發表於 12-7-1 22:41 |只看該作者

引用: 生果日報影片http://hk.apple.nextmedia.

原帖由 貝貝 於 12-07-01 發表
本帖最後由 貝貝 於 12-7-1 18:25 編輯
ai.....no comment.. give up




大宅

積分: 2647


80#
發表於 12-7-1 22:50 |只看該作者
假民主

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo