自由講場

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 167


61#
發表於 12-7-2 16:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31135


62#
發表於 12-7-2 16:44 |只看該作者
安室だがな 發表於 12-7-2 14:39
上年既事,我6299打來話佢地搭緊車來我家(佢地想要坐成兩小時),我話出左街,佢地仲話我做咩出街(語氣好差) ...

同我當年我阿媽我老豆一樣,但你好勇喎,我哋當年都好傻仔,真係無得出去,留在家等佢,或被罵,原來人善真係會被人欺的,我哋已明白這道理了,現在不會這麼白痴!


琥珀宮

積分: 152996

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


63#
發表於 12-7-2 16:44 |只看該作者

引用:我老公家人系咁!琴日老公個女友上黎攝時間

原帖由 yamfok 於 12-07-02 發表
我老公家人系咁!琴日老公個女友上黎攝時間、之後佢地買lunch上黎食....兩次都系就咁噤鐘!當呢度上樓cafe ...
老公個女友???




珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


64#
發表於 12-7-2 16:46 |只看該作者

引用:搭車途中,聽到咁既事,又無一早約定,又無

原帖由 小軒軒 於 12-07-02 發表
搭車途中,聽到咁既事,又無一早約定,又無出發前確定,差唔多到時講俾人聽,仲好話人出左街,又要命令人幾 ...
我老豆直頭鍾意自己用鎖匙開門其實佢份人無野,佢唔覺有問題,即係人地入佢家都無問題,幾nice架。但我就覺得這行為好唔尊重人



點評

張秋  我接受唔到mouth:  發表於 12-7-3 09:27
張秋    發表於 12-7-3 09:27

人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


大宅

積分: 1649

陪月勳章


65#
發表於 12-7-2 16:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yamfok+於+12-07-02+發表我老

原帖由 mupooh 於 12-07-02 發表
老公個女友???
咁多人睇完第一版就留言嫁~我打漏咗幾隻字咋!係「老公細佬的女友」先真!



點評

張秋    發表於 12-7-3 09:28


公爵府

積分: 28938

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


66#
發表於 12-7-2 16:51 |只看該作者

引用:Quote:安室だがな+發表於+12-7-2+14:39+上

原帖由 up88 於 12-07-02 發表
同我當年我阿媽我老豆一樣,但你好勇喎,我哋當年都好傻仔,真係無得出去,留在家等佢,或被罵,原來人善真係會 ...
我之前好忍讓佢地,點知我愈讓佢地就愈過份,咁我咪唔客氣囉,講真佢地憑咩話我出街!




禁止訪問

積分: 17124


67#
發表於 12-7-2 16:52 |只看該作者

引用:我屋企d長輩係咁架,直頭唔講會黎,去到門口

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20278


68#
發表於 12-7-2 16:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Rain~*+於+12-07-02+發表老公

原帖由 yamfok 於 12-07-02 發表
哈哈!寫錯!系老公細佬的女友!
嚇死人咩! 原來只不過係老公細路個女友!未入門,親戚都未算!咪鬼比佢黎啦!比我, 會煮佢一獲,單獨對細佬個女友講,我召呼唔多咁多個女友喎。




珍珠宮

積分: 31135


69#
發表於 12-7-2 16:55 |只看該作者
安室だがな 發表於 12-7-2 16:51
我之前好忍讓佢地,點知我愈讓佢地就愈過份,咁我咪唔客氣囉,講真佢地憑咩話我出街!



...

同我一樣情況,我哋都已忍足佢咁多年,點知原來佢哋真係唔會發覺係自己有問題架,仲要反轉話番你轉頭,佢覺得自己很理所當然,忍忍忍忍忍咗咁多年咩都夠啦,所以決定唔會再忍,爆發了一鑊勁的,依家都佢哋怕了我!!!!!!!!!一定會問咗我得唔得先敢入來!


大宅

積分: 1649

陪月勳章


70#
發表於 12-7-2 17:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yamfok+於+12-07-02+發表哈哈

原帖由 yamaneko 於 12-07-02 發表
嚇死人咩! 原來只不過係老公細路個女友!未入門,親戚都未算!咪鬼比佢黎啦!比我, 會 ...
我同佢真係無咩偈傾,我覺得佢好無家教。佢同老公細佬拍咗十年拖,可能當自己入咗門!平時幾圍親戚去酒樓食飯,佢唔會等長輩入座先,仲立即霸個靚位睇電視,影大合照無一次會行出黎話幫手揸機(全場得佢一個係外人!反而係我、或者老公阿姨會爭住話揸機)。飲茶就留番個上菜位俾我同老公坐(我懷孕八九個月,佢都唔會起身叫我坐入去)。有錢去旅行但無錢買相機,借完唔問佢還就一直當係自己嘅。太多cheap野不能盡錄!




大宅

積分: 4785

醒目開學勳章 畀面勳章


71#
發表於 12-7-2 17:27 |只看該作者

回覆:去人屋企唔係要早d通知咩?

我姑奶都係咁... 試過我同c6出咗街未返, 佢都照上黎(有姐姐開門), 一返屋企就見佢坐咗響梳化, 我超慶呀查實佢住我對面屋苑, 等我地返黎至上黎唔得咩?!!




珍珠宮

積分: 48057

睛靈勳章 陪月勳章 畀面勳章


72#
發表於 12-7-2 17:33 |只看該作者

版主 的帖子

問題唔係遠近?有無鎖匙?係你點可以一心以為人哋無野做唔出街standby, 出左街又鬧人要人即刻返歸!




珍珠宮

積分: 48057

睛靈勳章 陪月勳章 畀面勳章


73#
發表於 12-7-2 17:35 |只看該作者

Quote:原帖由+mupooh+於+12-07-02+發表老公

原帖由 yamfok 於 12-07-02 發表
咁多人睇完第一版就留言嫁~我打漏咗幾隻字咋!係「老公細佬的女友」先真!



...
果幾隻字玩死人




禁止訪問

積分: 10253


74#
發表於 12-7-2 17:41 |只看該作者

回覆:去人屋企唔係要早d通知咩?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


75#
發表於 12-7-2 18:43 |只看該作者

回覆:去人屋企唔係要早d通知咩?

睬佢燶,渣多轉先返。



點評

張秋    發表於 12-7-3 09:34


子爵府

積分: 12707

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


76#
發表於 12-7-2 20:37 |只看該作者

回覆:1928mickey 的帖子

我奶奶今早未夠九點就打比我叫話去飲茶同睇個孫女,我就係被佢地電話嘈醒,於是話約左人去玩,唔去啦。

十次有八次打來即日on call, 我唔like law, 我冇心理準備。又要應酬幾個鐘,好鬼悶





珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


77#
發表於 12-7-3 09:13 |只看該作者
up88 發表於 12-7-2 14:29
講起呢個TOPIC真令我回想起很多往事,這段時期真是令我情緒好大困擾,我一向又可能得順得人,唔想掃佢興,唯有 ...

係呀﹗我屋企人都唔會咁,不過我有咁的情況,

我會好直咁話唔得﹗要出街﹗

睇到你咁,個時都真係好慘


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


78#
發表於 12-7-3 09:15 |只看該作者
bongbongpatty 發表於 12-7-2 14:20
比我會換鎖
同c6講眀吾比

咁我見我奶奶都好識做,

唔會無啦啦咁上黎,

所以就無花錢換鎖囉﹗


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


79#
發表於 12-7-3 09:17 |只看該作者
up88 發表於 12-7-2 14:19
就算有人無啦啦按鐘,我都唔會開門,唔開理,因多年來慣了在家著睡衣裙內裡又沒帶BRA!!所以真係很不方便,也聽 ...

我都係,在家不帶的…

有時仲要係好sexy個隻天…

所以如果特然有人無啦啦咁上黎真係唔想


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


80#
發表於 12-7-3 09:19 |只看該作者
安室だがな 發表於 12-7-2 14:39
上年既事,我6299打來話佢地搭緊車來我家(佢地想要坐成兩小時),我話出左街,佢地仲話我做咩出街(語氣好差) ...

嘩﹗你咁強的?

老爷奶奶我就唔敢得罪,

我啊爸啊媽就都會同佢話有野做架咋…

首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo