自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


侯爵府

積分: 23500


61#
發表於 12-7-2 22:12 |只看該作者


男爵府

積分: 6669

好媽媽勳章


62#
發表於 12-7-2 22:14 |只看該作者

引用:幾個回覆都是一面倒表示對遊行的不滿,令我

原帖由 SiuSiuPang 於 12-07-02 發表
幾個回覆都是一面倒表示對遊行的不滿,令我非常意外!本人昨天犧牲了與家人享受一個悠閒假期的機會,首次抱 ...
過激行為你係現場親眼睇唔到,咁就返屋企睇新聞睇返你見唔到既事啦:;pppp:



點評

tammy0419  agree  發表於 12-7-2 22:30


男爵府

積分: 6669

好媽媽勳章


63#
發表於 12-7-2 22:16 |只看該作者

引用:Quote:Fish777 發表於 12-7-2 17:02 佢地話

原帖由 Harry媽 於 12-07-02 發表
佢地只係爭取佢地自己的民主自由啫. 咁係咪有賊唔使捉呀. 佢地都有自由喎.. 唔想受管治喎.. ...
爭取自由大q晒呀,問題係佢地覺得全香港要就晒佢地爭取呢




男爵府

積分: 6669

好媽媽勳章


64#
發表於 12-7-2 22:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 SiuSiuPang 於 12-07-02 發表

原帖由 qqj 於 12-07-02 發表
竟然有人認為有遊行係阻住佢去行街,而唔係為香港人仍然可以遊行而感到欣慰,真係覺得好可悲



...
原來真係有人覺得自己為左爭取自由遊行而去阻住成條街係正確,你講得冇錯,係好可悲,但係為你地班自私自利既人可悲





水晶宮

積分: 71357

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


65#
發表於 12-7-2 22:26 |只看該作者
係新聞見到D遊行人士嫌行得太慢, 係咁推撞D警察, 張行過隔離街, 有個警察跌到, 我幾驚會踩親其他人, 重演以前蘭桂坊慘劇就唔好啦!

有訴求要表達, 要遊行無問題, 請保持冷靜, 忍耐, 基本公德心, 和平同埋尊重其他人, 咁樣大家就唔會對遊行咁反感.

點評

冰極  同意~  發表於 12-7-3 00:53


男爵府

積分: 8428


66#
發表於 12-7-2 22:28 |只看該作者

成個港島比晒你地好唔好?

我住灣仔。平曰(返工人仕),大時大節(書展,美食展etc.)已經人山人海!加埋一年唔知幾多次嘅遊行,封路!其實我都想反映吓,對本區居民都好困擾



點評

HY2007    發表於 12-7-5 17:36


複式洋房

積分: 450


67#
發表於 12-7-2 22:36 |只看該作者

回覆:SiuSiuPang 的帖子






複式洋房

積分: 450


68#
發表於 12-7-2 22:36 |只看該作者

回覆:qqj 的帖子






男爵府

積分: 8590

畀面勳章 環保接龍勳章


69#
發表於 12-7-2 22:37 |只看該作者
佢d玩曬啦


珍珠宮

積分: 30303


70#
發表於 12-7-2 22:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqj+於+12-07-02+發表竟然有

原帖由 applewingyi411 於 12-07-02 發表
原來真係有人覺得自己為左爭取自由遊行而去阻住成條街係正確,你講得冇錯,係好可悲,但係為你地班自私自利 ...
高下立見




複式洋房

積分: 450


71#
發表於 12-7-2 22:42 |只看該作者

回覆:成個港島比晒你地好唔好?

乜原來咁多打手架? 唔知仲請唔請人呢?!




大宅

積分: 2300


72#
發表於 12-7-2 22:43 |只看該作者

回覆:HY2007 的帖子






侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


73#
發表於 12-7-2 22:46 |只看該作者

引用:佢地持住幫哂全香港巿民大Q哂!!但唔該唔好

原帖由 soso3509 於 12-07-02 發表
佢地持住幫哂全香港巿民大Q哂!!
但唔該唔好用呢D做直口搞亂香港秩序!!!
成日話文化文化...搞分化就真
我真的不知道他幫了我什麼




珍珠宮

積分: 48780

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


74#
發表於 12-7-2 22:47 |只看該作者

引用:我係港島住,真係唔敢出街 +

原帖由 renric 於 12-07-02 發表
我係港島住,真係唔敢出街
我直情走咗去台灣幾日,避開佢哋!




子爵府

積分: 10600


75#
發表於 12-7-2 22:47 |只看該作者
本帖最後由 peoplepower 於 12-7-2 22:47 編輯

我有去遊行,前面真係塞死晒(我都係接近隊頭),我都唔知點解
但係主辦單位低估遊行人數令警方封路不足都有責任


禁止發言

積分: 2356

好媽媽勳章


76#
發表於 12-7-2 22:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68008


77#
發表於 12-7-2 22:51 |只看該作者
我住係港島,真係唔敢出街


男爵府

積分: 9453

畀面勳章


78#
發表於 12-7-2 22:53 |只看該作者

版主 的帖子






禁止訪問

積分: 17448


79#
發表於 12-7-2 22:54 |只看該作者

引用:尋晚睇6:30無線新聞,警方已開放東西行5條

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35965

畀面勳章


80#
發表於 12-7-2 22:56 |只看該作者
oknsca 發表於 12-7-2 22:28
我住灣仔。平曰(返工人仕),大時大節(書展,美食展etc.)已經人山人海!加埋一年唔知幾多次嘅遊行,封路!其 ...
我都好唔得你幾多. 我住中聯辦附近, 又喺港島區返工.
雖然唔係住正喺中聯辦隔離, 但每逢遊行都會左避右避. 成日要睇住時間喺佢地去到中聯辦之前要返到屋企. 最慘係我呢邊未有地鐵, 一有封路就死得!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo