自由講場

跳至

首頁
23456...9

尾頁
   0


公爵府

積分: 27503


61#
發表於 12-7-5 23:52 |只看該作者
我好中意希臘而家好難去了


禁止訪問

積分: 67964


62#
發表於 12-7-5 23:52 |只看該作者

引用:我都未衝出過亞洲呀,有時會諗自己後生自由

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


63#
發表於 12-7-5 23:54 |只看該作者

引用:Quote:pigpig+發表於+12-7-5+23:42+係啦哇

原帖由 gladyslwl 於 12-07-05 發表
哇哇哇,我有機會參觀dream house可唔可以俾個大聲公我公告天下啊:joy ...
不過,最好2年後呀⋯我地想起屋呀到時才是我真正夢想家園



點評

hopefaith    發表於 12-7-6 16:28
My Two Princess


公爵府

積分: 25037

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


64#
發表於 12-7-5 23:54 |只看該作者
我都未衝出過亞洲, 不過有時係亞洲衝吓都唔錯吖

點評

yiu_mimi  亞洲都有排玩啊!  發表於 12-7-6 13:59

女人, 因為內涵而神采飛揚; 女人, 因為自信而美麗。


珊瑚宮

積分: 112030


65#
發表於 12-7-5 23:54 |只看該作者
腸胃好 d ,就日日都有得沖


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


66#
發表於 12-7-5 23:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+joetsang+於+12-07-05+發表我

原帖由 heichunmum 於 12-07-05 發表
錢係最大問題,另一個問題係我好怕跟團,但又無車牌,無得自駕所以根本好難自己去d遠d地方



...
如果自由行,學車方便好多



My Two Princess


禁止訪問

積分: 67964


67#
發表於 12-7-5 23:55 |只看該作者

引用:腸胃好+d+,就日日都有得沖+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8756


68#
發表於 12-7-5 23:56 |只看該作者
你就歐洲,我就九寨溝

點評

yiu_mimi  我都想去九寨溝! 想左好多年 !  發表於 12-7-6 14:00


大宅

積分: 3764


69#
發表於 12-7-5 23:58 |只看該作者

引用:我都好羨慕吖,但係一路都只有羨慕嘅份,幾

原帖由 eTTe 於 12-07-05 發表
我都好羨慕吖,但係一路都只有羨慕嘅份,幾時輪到我吖
總有機會,希望在明天




公爵府

積分: 25623


70#
發表於 12-7-5 23:58 |只看該作者
29XX86 發表於 12-7-5 23:15
樓主, 唔怕我陪你, 我都未衝出過亞洲, 一來返工冇咁多假期, 二來我英文唔流利, 所以一直都只去黃皮膚既國 ...
仲有我陪妳地


公爵府

積分: 26482

2024年龍年勳章 環保接龍勳章


71#
發表於 12-7-6 00:00 |只看該作者
歐洲係一個值得去嘅地方,但我反而鍾意亞洲,印度,柬埔寨,峇里島,
可惜個女得嗰幾歲,要十年八年後先有機會去囉。


珍珠宮

積分: 30410


72#
發表於 12-7-6 00:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+54heima+於+12-07-05+發表走

原帖由 heichunmum 於 12-07-05 發表
我好現實,始終覺得去旅行連空氣都係唔同
外國既天空又真系靚d架!好藍、d雲又靚




侯爵府

積分: 21341

畀面勳章 大廚勳章


73#
發表於 12-7-6 00:10 |只看該作者
heichunmum 發表於 12-7-5 10:52
錢係最大問題,另一個問題係我好怕跟團,但又無車牌,無得自駕所以根本好難自己去d遠d地方



...
其實歐洲坐公共交通工具都幾方便㗎! 美加就唔得 ...


公爵府

積分: 25623


74#
發表於 12-7-6 00:11 |只看該作者
我衝出屎坑


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


75#
發表於 12-7-6 00:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+joetsang+於+12-07-05+發表我

原帖由 heichunmum 於 12-07-05 發表
錢係最大問題,另一個問題係我好怕跟團,但又無車牌,無得自駕所以根本好難自己去d遠d地方



...
跟團情原不去




子爵府

積分: 14801

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


76#
發表於 12-7-6 00:15 |只看該作者
pigpig 發表於 12-7-5 23:54
不過,最好2年後呀⋯我地想起屋呀到時才是我真正夢想家園



...

兩年後差唔多,我下年畢業,草一年錢,到時幫你執屋其實你依家呢間就已經係我既dream house


禁止訪問

積分: 67964


77#
發表於 12-7-6 00:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heichunmum+於+12-07-05+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


78#
發表於 12-7-6 00:16 |只看該作者

引用:Quote:pigpig+發表於+12-7-5+23:54+不過,

原帖由 gladyslwl 於 12-07-06 發表
兩年後差唔多,我下年畢業,草一年錢,到時幫你執屋其實你依家呢間就已經係我既dream house ...
幫我執屋?好好!



My Two Princess


子爵府

積分: 14801

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


79#
發表於 12-7-6 00:16 |只看該作者
pigpig 發表於 12-7-5 23:52
秘密呀

係公開既咪咪


子爵府

積分: 14801

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


80#
發表於 12-7-6 00:17 |只看該作者
pigpig 發表於 12-7-6 00:16
幫我執屋?好好!

作c你咁夜仲唔訓

首頁
23456...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo