親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 13334


61#
發表於 12-7-30 22:16 |只看該作者

回覆:DouMiMa 的帖子

唉!祝我地好運!遇著不負責任的航空公司




別墅

積分: 734


62#
發表於 12-7-30 23:02 |只看該作者
4號個風應該走咗啦,應該冇事嘅


別墅

積分: 734


63#
發表於 12-7-30 23:02 |只看該作者
4號個風應該走咗啦,應該冇事嘅


子爵府

積分: 13334


64#
發表於 12-7-30 23:12 |只看該作者

回覆:chingchingmama 的帖子

請問你係邊到睇,我要正証實資料來源





侯爵府

積分: 24223

好媽媽勳章 畀面勳章


65#
發表於 12-7-30 23:31 |只看該作者
juicy媽 發表於 12-7-30 21:39
吓?雖然唔關我事,但香港航空真離譜,竟然叫人退票?!

可以退都好過去機場冇止境地等.


侯爵府

積分: 24223

好媽媽勳章 畀面勳章


66#
發表於 12-7-30 23:32 |只看該作者
我家姐今日坐佢地去沖繩,好好彩冇delay.


侯爵府

積分: 24223

好媽媽勳章 畀面勳章


67#
發表於 12-7-30 23:34 |只看該作者
freshgreentea 發表於 12-7-30 23:12
請問你係邊到睇,我要正証實資料來源

http://www.hongkongairlines.com/zh_HK/special_news/detail?id=10001187402


大宅

積分: 1537


68#
發表於 12-7-30 23:41 |只看該作者
回覆 freshgreentea 的帖子

I saw the news from 881903.com


公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


69#
發表於 12-7-31 01:22 |只看該作者

引用:我8/4飛,去程香港航空,原先已經擔心delay

原帖由 DouMiMa 於 12-07-30 發表
我8/4飛,去程香港航空,原先已經擔心delay的問題,現在仲加埋颱風,希望到時一切順利啦! ...
啱啱有姊妹話3,4號既機有變動同取消!你最後打去問下去程有無影響




公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


70#
發表於 12-7-31 01:24 |只看該作者

引用:佢取消晒啲航班,我點算,我搭4/8班機,會

原帖由 freshgreentea 於 12-07-30 發表
佢取消晒啲航班,我點算,我搭4/8班機,會唔會有其他航空公司接濟我地?我睇過最平一張華航單程回港機票要 ...
打去問香港航空係咪真係無其他機比你地返黎先啦!唔係有人話佢會攝到其他航空公司啲有剩位咩?




公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


71#
發表於 12-7-31 01:29 |只看該作者

引用:Quote:juicy媽+發表於+12-7-30+21:39+吓?

原帖由 小黑咪 於 12-07-30 發表
可以退都好過去機場冇止境地等.
但係無理由咁話取消就取消無安排架嘛!咁人地點返香港!




公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


72#
發表於 12-7-31 01:32 |只看該作者

引用:佢取消晒啲航班,我點算,我搭4/8班機,會

原帖由 freshgreentea 於 12-07-30 發表
佢取消晒啲航班,我點算,我搭4/8班機,會唔會有其他航空公司接濟我地?我睇過最平一張華航單程回港機票要 ...
4號都唔關事!佢取消31/7同1/8咋嘛




子爵府

積分: 13334


73#
發表於 12-7-31 22:19 |只看該作者

回覆:有冇人將會搭港航?

我都係搭4號機回來!到時唔知會點




水晶宮

積分: 51279


74#
發表於 12-7-31 23:45 |只看該作者

回覆:有冇人將會搭港航?

【on.cc 東方互動 專訊】 香港航空表示,由於颱風「蘇拉」將於明日及後日最接近台灣,4班來往香港至台北的航機將會取消,包括今明兩日由香港飛往台北的HX284航機,以及明日和後日由台北返港的HX285航機;受影響旅客可選擇退票或免手續費更改航班。




大宅

積分: 2419


75#
發表於 12-8-1 11:43 |只看該作者

回覆:有冇人將會搭港航?

我7月30日坐港航,由台北飛回香港delay左兩粒鐘,原定航班兩點幾,最後四點幾先飛到,每人派左NT250餐卷。





大宅

積分: 2034


76#
發表於 12-8-1 11:45 |只看該作者
看來只是台北和香港有延誤,主要同個颱風有關


子爵府

積分: 13334


77#
發表於 12-8-1 15:27 |只看該作者

回覆:有冇人將會搭港航?

起碼有得飛!都好!




男爵府

積分: 9197


78#
發表於 12-8-1 15:42 |只看該作者
I saw the schedule to Japan this few days is fine. The returned one from Osaka even arrived earlier!


子爵府

積分: 13334


79#
發表於 12-8-1 17:07 |只看該作者

回覆:有冇人將會搭港航?

Delay好過無機




子爵府

積分: 14543


80#
發表於 12-8-1 22:46 |只看該作者
Melissa_Tam 發表於 12-7-30 23:02
4號個風應該走咗啦,應該冇事嘅

我驚有‘骨牌效應’,有排delay。。。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo