自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


61#
發表於 12-8-7 16:04 |只看該作者
無所謂啦,人人條尺都唔同

行得安全就得喇,同小朋友一齊一定唔行,但有時我自己會行,係因為好迫呀


伯爵府

積分: 18798

好媽媽勳章


62#
發表於 12-8-7 16:46 |只看該作者

回覆:大家點睇在扶手電梯行走?

個個都依自己所謂既需要而行事,規則要來做什麼?



全世界都在看你家的笑話,騙不過天地,沒不了良心。即管繼續下去,總有一天自己受!


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


63#
發表於 12-8-7 16:47 |只看該作者
太趕時間會行, 不過我九成九係企


公爵府

積分: 25126


64#
發表於 12-8-7 16:52 |只看該作者
回覆 哈哈hahaha 的帖子

唔係度度都有樓梯ga wor, 好似我返灣仔, 係5條都係電梯!! 返工時間好多人都趕時間, 我唔想行時會排耐少少企右邊, 讓左邊俾人行. 方便人方便自己je


珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


65#
發表於 12-8-7 16:58 |只看該作者

回覆:大家點睇在扶手電梯行走?

只要唔好你推我阻,我又覺得行電梯都唔係大問題! 我自己都係,趕時間咪行,唔趕就企!



大家好,我是子悠~~


男爵府

積分: 7207

虎到金來勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


66#
發表於 12-8-7 17:08 |只看該作者

回覆:大家點睇在扶手電梯行走?

拖住細細個小朋友,抱佢又無手扶,左右企其實最易拖,為了讓趕時間的人,我同小朋友只好前後企,我要調轉身扶小朋友,好危險!如果去搭lift, 拖住小朋友又唔夠D趕時間嘅人爭!幾部lift都入唔到!左行右企真係晤掂!去台灣旅行,如果拖住小朋友,真係連扶手電梯都會讓




禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


67#
發表於 12-8-7 17:09 |只看該作者

引用:月經POST又出了~~~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


68#
發表於 12-8-7 17:13 |只看該作者
香港人多又迫人, 將就下企埋一邊比人過好少事。總好過大條道理塞住條路, 一陣遇到燥狂症出腳西你落去仲冇仇報。

點評

洋蔥頭媽咪    發表於 12-8-7 22:23
HDA    發表於 12-8-7 17:26

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


伯爵府

積分: 17095

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 2011至尊種植勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


69#
發表於 12-8-7 17:24 |只看該作者
呢個世界N咁多人, N咁多想法.

冇話一定邊個啱, 邊個唔啱.

除非立法禁止. 否則, 人地在扶手電梯行唔行都唔係你我能夠阻止.

我覺得呢樣野無需要立法, 你話呢?

能做的只有: 搭扶手電梯時, 行的小心點; 企的也要小心; 大家都小心點減少意外發生吧了!

點評

alicialee1210    發表於 12-8-7 17:25


男爵府

積分: 7338


70#
發表於 12-8-7 17:26 |只看該作者
哈哈hahaha 發表於 12-8-7 14:38
但扶手電梯係用來企,唔係行架喎,行就行樓梯啦。咁你趕時間時,會唔會喺部lift度跑呀?


問題在唔係所有電梯旁邊都有樓梯,
另外係電梯上面行比行樓梯快,
其實要行o既行要企就企,
唔好阻住人就得...


男爵府

積分: 7798


71#
發表於 12-8-7 17:29 |只看該作者

回覆:大家點睇在扶手電梯行走?

又唔快得幾多。我覺得d人扮野。




男爵府

積分: 5179


72#
發表於 12-8-7 17:34 |只看該作者
唔趕時間企右邊扶實扶手,趕時間左邊行快兩步,只要唔撞到人就無問題。
係最怕揹大揹包又行的人撞人。


翡翠宮

積分: 76224


73#
發表於 12-8-7 17:36 |只看該作者

回覆:大家點睇在扶手電梯行走?

撞唔到人就冇所謂




男爵府

積分: 6344

叻叻勳章 畀面勳章


74#
發表於 12-8-7 17:48 |只看該作者
180 發表於 12-8-7 14:58
你企落一級, 個女企上一級都一樣照顧到架啫....

呀...可能我講漏左。我仲會咩住仔仔,同埋好多時都買左野
對於我咩住個仔同咩住野黎講,自己覺得並排同阿女企感覺安全D
不過呢D野個個感覺同做法唔同,而且我覺得使用電梯都應該安全至上,如果我覺得咁企係企得穩陣D既話
因為我見過有媽媽好似你咁講小朋友前佢後,電梯可能較快,小朋友行唔切同阿媽撞埋一齊,好彩爸爸仲係後面,我覺得如果並排企的話可以佢行唔切時拉拉佢

                            我愛牛兒


伯爵府

積分: 18798

好媽媽勳章


75#
發表於 12-8-7 17:53 |只看該作者

回覆:nn010 的帖子

電視廣告,地鐵廣告,都廣播了N次,還不懂得依規則,最後要立法才守規,不是很可悲嗎?



全世界都在看你家的笑話,騙不過天地,沒不了良心。即管繼續下去,總有一天自己受!


水晶宮

積分: 59166


76#
發表於 12-8-7 18:01 |只看該作者

回覆:大家點睇在扶手電梯行走?

講到口臭,唔講呢個題




子爵府

積分: 11028


77#
發表於 12-8-7 18:01 |只看該作者

引用:月經POST又出了~~~

原帖由 180 於 12-08-07 發表
月經POST又出了~~~
未收經




大宅

積分: 1249


78#
發表於 12-8-7 18:08 |只看該作者

回覆:大家點睇在扶手電梯行走?

趕時間無辦法有時如果係地鐵要行幾層出左閘仲要再行樓梯..




大宅

積分: 2326


79#
發表於 12-8-7 18:08 |只看該作者

回覆:大家點睇在扶手電梯行走?

唔覺有咩問題,就算跌都係人地既事,心急既時候我都會o係電梯行,個人認為係快過行樓梯,如果唔係o個d電路(唔係一級級o個款)整黎做咩?




象牙宮

積分: 213735

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


80#
發表於 12-8-7 18:12 |只看該作者
洛婷 發表於 12-8-7 14:11
依 d post 已經係到討論過好多次 ,
雙方都有佢道理 , 沒完沒了…
agree!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo