美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 10980


61#
發表於 12-8-12 04:29 |只看該作者

引用:唔知點解即使結左婚都不忘要扮令!!總覺得無

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2450


62#
發表於 12-8-12 11:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+LLM411+於+12-08-10+發表唔知

原帖由 colorfashion 於 12-08-12 發表
請教樓主如何扮靚同時洗費𣎴要太大!扮靚係要花好多!面膜一 ...
我淨係會買平野~~琴日係彩豐行買左幾樣野先係$23x




複式洋房

積分: 438


63#
發表於 12-8-12 11:18 |只看該作者
我都好想日日打扮靚靚出街, 閉在揍住兩件, 點有時間呢


禁止訪問

積分: 7832


64#
發表於 12-8-12 13:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4874


65#
發表於 12-8-12 13:49 |只看該作者

回覆:wewe 的帖子

超級同意。。工人餵奶沖涼我就係房full mask化妝夾頭髮,搞掂我就出去同bb玩帶佢去街街。。不過即使劇意去扮靚改變形象買新衫,老公一點反應都無,所以我唔係扮比佢睇。。只是唔想人地覺得我結左婚生左仔之後變肥c9,尤其生完仔後更加要扮靚。。
好彩生左一件身型無走樣走得太勁,雖然仲有8磅係身,但上圍澎湃左我估都佔幾磅。。haha




大宅

積分: 2315


66#
發表於 12-8-12 18:27 |只看該作者
一定要


禁止訪問

積分: 10980


67#
發表於 12-8-13 00:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29008

醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


68#
發表於 12-8-13 00:18 |只看該作者
9w1d  2.41cm / 10w2d  3.46cm (吳弓彈) / 13w 6.69cm (揮手2次) / 16w1d BPD 3.09cm(4oz) / 18w4d BPD 4.21cm 9oz


大宅

積分: 2450


69#
發表於 12-8-13 00:36 |只看該作者

引用:超級同意。。工人餵奶沖涼我就係房full+mas

原帖由 scytsin 於 12-08-12 發表
超級同意。。工人餵奶沖涼我就係房full mask化妝夾頭髮,搞掂我就出去同bb玩帶佢去街街。。不過即使劇意去 ...
其實我果個都無反應,我扮靚都係想增加自己自信




大宅

積分: 2450


70#
發表於 12-8-13 00:37 |只看該作者

引用:Quote:LLM411+發表於+12-8-12+11:06+我淨係

原帖由 colorfashion 於 12-08-13 發表
23X用到幾耐??
而家護膚又要買, 化妝又要有, 衫鞋代, 就算再慳, 買一次都洗幾舊了.
...
無計用幾耐~新嘗試
我買衫唔會買貴既,因為平既可以買多幾件,而且著兩著唔著都唔心痛!




大宅

積分: 2450


71#
發表於 12-8-13 00:38 |只看該作者

引用:生完小朋友之後呢個心態會仲強烈

原帖由 misswinwin 於 12-08-12 發表
生完小朋友之後呢個心態會仲強烈
為何會這樣




禁止訪問

積分: 10980


72#
發表於 12-8-13 00:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2450


73#
發表於 12-8-13 00:43 |只看該作者

引用:Quote:LLM411+發表於+12-8-13+00:37+無計用

原帖由 colorfashion 於 12-08-13 發表
有冇gel甲? 之前我都有玩,e家冇. keep住整好貴!!!!
之前間唔中都有整,返大陸整!依家有左無得整><
我老公話中意d女人茶指甲油:;pppp:




禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


74#
發表於 12-8-13 00:46 |只看該作者

回覆:人靠衣裝!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2450


75#
發表於 12-8-13 00:46 |只看該作者

引用:Agree +

原帖由 蘿絲頭 於 12-08-13 發表
Agree
Add oil!!!




禁止訪問

積分: 7832


76#
發表於 12-8-17 11:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15600


77#
發表於 12-8-17 11:59 |只看該作者

回覆:人靠衣裝!

認同!但要照顧小朋友都冇乜時間扮靓



小魔怪瞓著咗我先至有私人時間-_-#


翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


78#
發表於 12-8-17 12:23 |只看該作者
我唔化妝,但係我會執正啲出街!唔一定為c6,只係覺得自己外表整齊,都會有自信啲!
I 大蚊豬   


禁止訪問

積分: 1426


79#
發表於 12-8-17 12:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5364


80#
發表於 12-8-17 13:41 |只看該作者
LLM411 發表於 12-8-10 20:24
我每日起床化妝出門口都只需30分鐘內,但化左妝果日行步路都真係有自信d...無化果日我望地下行



...

哈哈....我都係咁喎!為咗自信,有時搞到晏咗出門口,要坐的士趕返工.....不過都覺得值嘅,唔想頭dup dup做人....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo