自由講場

跳至

首頁
23456...8

尾頁
   6


珍珠宮

積分: 39766


61#
發表於 12-8-17 16:35 |只看該作者
想, 但未有勇氣

點評

tedghost  點解  發表於 12-8-18 09:38


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


62#
發表於 12-8-17 16:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+12-08-17+發表

原帖由 iam.chili 於 12-08-17 發表
我住大嶼山塘褔村
遙遠




複式洋房

積分: 226


63#
發表於 12-8-17 17:01 |只看該作者
我舊年搬入村屋2/f + 天台, 初頭好後悔...因為冇哂管理...出入好靠自己, 樓上, 樓下, 騎樓好多對門, 成日好似未閉好咁, 怕d賊唔知係邊到入到嚟
到e+左右隔離打哂招呼只係半年左右, 舊年年尾仲成日bbq....各個節日都有節目, 可以招呼好多朋友, 屋企成日都好熱鬧, 仲準備好中秋上月. 呢個summer holiday天台有個大水池, 兩個baby一好天就可以上去玩水, weekend兩公婆都落埋水.
小昆蟲....我暫時未見過, 屋企唔多蚊, 樓下就點都有.....(唔少添), 我相信上唔返樓嚕....因為地方好見洗, 非常c服
我去馬鐵站, 唔洗10mins, 返/放工有巴士來往沙田....阿仔返學樓下有哂校車....係家居用品就要早少少準備好哂, 夜咗就好難買架啦, 但點都唔至考慮上樓又要比嚇人嘅管理費

點評

YUENYUEN23  想問下你系屋邊度?? 揾小學難嗎?? 比些意思我呀 !!!  發表於 12-8-18 12:08


大宅

積分: 4386


64#
發表於 12-8-17 17:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+iam.chili+於+12-08-17+發表

原帖由 YURICKY 於 12-08-17 發表
聽聞有人出東涌見到巴士又有人話士多賣好多衣紙但全部唔係拜神上網睇返黎,唔知 ...
有啲甘既事???我真係未聽過





子爵府

積分: 11980


65#
發表於 12-8-17 17:05 |只看該作者
我唔係住村屋, 但都有個平台仔可以晾衫, bbq同種野!


子爵府

積分: 10521

叻叻勳章


66#
發表於 12-8-17 17:05 |只看該作者
想 ... 但怕昆蟲


公爵府

積分: 25689


67#
發表於 12-8-17 17:06 |只看該作者

回覆:有無人想搬去村屋住

想,但我好驚昆蟲




禁止訪問

積分: 3209


68#
發表於 12-8-17 17:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24626

畀面勳章


69#
發表於 12-8-17 17:12 |只看該作者
之前同C6係租村屋, 之後因為有左大B所以搬返上樓, 因為我果時住果條村唔係咁好, 間唔中會見到刀光劍影, 好危險
搬左上樓1年, 依家好想好想搬返去村屋, 但又搵唔到好似之前果度咁方便, 行落去5分鐘就到隔離公屋屋村, 而且如果搬返村屋既話依家層樓就空置左係度, 所以...唔知點好呀

點評

tedghost  租比人  發表於 12-8-18 09:40


大宅

積分: 1580


70#
發表於 12-8-17 17:12 |只看該作者
5驚比村覇搞你ga mei???成日聽人講住村屋好黑暗?


用戶要求終止服務

積分: 56846

畀面勳章 BK Milk勳章


71#
發表於 12-8-17 17:13 |只看該作者
住過,不過交通同買野真係麻麻
望咩呀望


大宅

積分: 1992


72#
發表於 12-8-17 17:15 |只看該作者
我都即將會搬去村屋..1樓..因我自己本身住開係屯門O既居屋..算好實用,因囡囡係荃灣返學,所以賣左LAW..就搵番荃灣O的樓..睇左好多私人樓,真係好細..唔實用,睇左一次村屋發覺大好多.又實用..所以就轉搵村屋AR..好彩都搵到,不過係租O既...
瑤瑤豬--2月11日入侵


珍珠宮

積分: 43012

大廚勳章


73#
發表於 12-8-17 17:18 |只看該作者
我都想想地, 想有埋天台種吓嘢. 但聽聞蛇蟲鼠蟻比較多, 又怕俾奶奶鬧, 所以只係諗吓算.


侯爵府

積分: 20386

hashtag影視迷勳章


74#
發表於 12-8-17 17:19 |只看該作者
好想﹐非常想
但奈何屋企人個個要市區返工
所以要等退休後先啦


大宅

積分: 1479


75#
發表於 12-8-17 17:20 |只看該作者
it is quite good if u have car


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


76#
發表於 12-8-17 17:21 |只看該作者

回覆:有無人想搬去村屋住

我住左5年,屋入面一隻小強都未見過



點評

tedghost  勁  發表於 12-8-18 09:41


大宅

積分: 1992


77#
發表於 12-8-17 17:21 |只看該作者
我想問你地有冇好O既搬屋公司AR..因我地要吊O的傢私上樓AR...
THX...
瑤瑤豬--2月11日入侵


男爵府

積分: 5323


78#
發表於 12-8-17 17:23 |只看該作者

回覆:有無人想搬去村屋住

荃灣屯門有邊度村屋方便d? 買頂樓連天台几多錢?




禁止訪問

積分: 2624


79#
發表於 12-8-17 17:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4169


80#
發表於 12-8-17 17:32 |只看該作者

回覆:有無人想搬去村屋住

住緊,花園小朋友可以吹水池游水!




首頁
23456...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo