自由講場

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   4


男爵府

積分: 9471


61#
發表於 12-8-19 16:26 |只看該作者

回覆:人到中年竟要學寫辭職信, 真無奈!

留!為高薪!人到中年仲有高薪!why not你去到邊做野都好,呢啲事都會有咖啦mouth:




寶石宮

積分: 434341

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


62#
發表於 12-8-19 16:26 |只看該作者

回覆:人到中年竟要學寫辭職信, 真無奈!

間間都係咁, 如果人工高, 唔會走




公爵府

積分: 25627


63#
發表於 12-8-19 16:26 |只看該作者

回覆:人到中年竟要學寫辭職信, 真無奈!

你可唔可以唔好對啲老臣子咁上心? 或者會好啲。因為你係經濟支柱,我怕你辭咗職又未揾到工,到時憂心家庭經濟又會係另一個煩惱。




男爵府

積分: 7630


64#
發表於 12-8-19 16:28 |只看該作者
在精神病和高薪, 你會選那一個?


男爵府

積分: 7630


65#
發表於 12-8-19 16:31 |只看該作者
我本善良, 除非我更加要毒過老員工, 玩政治要出神入化, 哪便不是原本的我了!


公爵府

積分: 28793

畀面勳章


66#
發表於 12-8-19 16:31 |只看該作者

回覆:人到中年竟要學寫辭職信, 真無奈!

生活無憂的話,當然揀走!因為在公司時間比在家還長!




不過,如果我是家中支柱,如果公司肯出高薪留你,為了錢之外,老闆點睇自己都好重要!肯花錢留人,以為說話也有力d~ 何不試試留低,如果再係支持不到才決意走也不遲!

天下烏鴉都係黑,只差在黑成點啫!




寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


67#
發表於 12-8-19 16:34 |只看該作者
出面嘛一樣咁難頂, 加油....


禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


68#
發表於 12-8-19 16:37 |只看該作者

引用:搵食!我都好憎我份工既人同事,但為左$都要

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11488


69#
發表於 12-8-19 16:37 |只看該作者


禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


70#
發表於 12-8-19 16:37 |只看該作者

引用:每天辛勞工作,只為著自己家庭温飽。別為不

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14417


71#
發表於 12-8-19 16:42 |只看該作者

回覆:人到中年竟要學寫辭職信, 真無奈!

精神健康最重要, 既然你都覚得自己有情緒問題,便要抽離環境,寧願找一份人工少D但做得開心最緊要,對家庭氣氛也有正面影響,情緒病看醫生很貴,又要長期睇,得不償失




男爵府

積分: 6621


72#
發表於 12-8-19 16:45 |只看該作者

引用:老板氣,+我又不是18,22,+多多也受得下!但老

原帖由 信媽 於 12-08-19 發表
老板氣, 我又不是18,22, 多多也受得下!

但老屎忽下屬的氣, 真難頂! 仲日日放毒, 她把公司的物品放入我櫃內 ...
樓主係咪向ngo做呢?



點評

信媽  不是, 但也是香港其一最大的公司!  發表於 12-8-19 16:59


伯爵府

積分: 15133

hashtag影視迷勳章 環保接龍勳章


73#
發表於 12-8-19 16:46 |只看該作者

回覆:人到中年竟要學寫辭職信, 真無奈!

Just a friendly advise. 眼見好多中低層員工常話受不到氣,所以辭職。但高層都有唔滿意公司而走,但分別就是高層懂得同公司bargain,慢慢玩,倍足倍夠先走,高高興興地走,所以不要意氣用事!




侯爵府

積分: 20312


74#
發表於 12-8-19 16:52 |只看該作者
留, 要記住, 返工係為搵錢......其他野只係副產品, 既然錢多左, 就當多左既$$係用黎買係受既"氣" (絕對明白唔好受)

天下烏鴉一樣黑, 三個人既地方已經會有是非, 何苦為左停不了避不過既人事而辭職??

返工, 係用錢買你朝九既六既生活(當然包括OT啦)......一放工, 要學會放低, 如果唔係, 你就變左賣身架啦, 賣身, 就唔係而家你果份人工啦, RIGHT?! 所以唔好咁傻.....多啲放仔仔啲相係公司, 記住佢係你返工既原動力

old seafood, 通常都怕煩, 所以佢先煩人, 煩到人怕左佢......一係你當佢透明, 一係你煩過佢, 二者選擇其一, 千祁唔好諗你可以改變佢, 只有改變自己方為上策

加油

點評

信媽  真的事是如此.  發表於 12-8-19 21:26


珍珠宮

積分: 45358


75#
發表於 12-8-19 16:53 |只看該作者


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


76#
發表於 12-8-19 16:54 |只看該作者

回覆:人到中年竟要學寫辭職信, 真無奈!

會,向錢看,去到邊都有山寨老屎忽,避得幾多?



孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


男爵府

積分: 7630


77#
發表於 12-8-19 16:57 |只看該作者
peaceful~ 發表於 12-8-19 16:42
精神健康最重要, 既然你都覚得自己有情緒問題,便要抽離環境,寧願找一份人工少D但做得開心最緊要,對家庭 ...

無錯, 心理醫生要$1200/hour, 好貴, 獲利已回吐了!


大宅

積分: 4519


78#
發表於 12-8-19 17:20 |只看該作者
回覆 babyjean 的帖子


別墅

積分: 907


79#
發表於 12-8-19 19:12 |只看該作者
回覆 信媽 的帖子

其實行行都是, 絕大部分公司都是, 總有這些人這些事, 只是看看程度如何. 或許這是他們自己選擇的生存方式, 他們唔咁做可能會覺得企不住呢. 又或者他覺得你對他做成很大的威脅呢.

你是家庭支柱, 既然有厚薪, 為了家人, 可以再努力試下放開懷抱, 要知道有很多事是不能太上心的. 工作上只需做好你自己本份或在你能力內做得最好便夠了, 但不要太狽上身, 畢竟公司不是你的, 不需要賠上了健康吧. 每日做完就準時/早D放工番去陪陪家人,做多D自己開心的事, 個腦唔好成日諗住公司人和事.

重點是無謂為他人的問題或過錯而激嬲自己, 甚至激到有抑鬱, 這只是懲罰你自己及懲罰你的親人, 對其他人卻無痕無痛, 毫不化算.

說實話, 我並不相信你的高層/上司完全不知道, 相信他們並不是不信任你, 如果唔係都無必要以夢幻的高薪留你, 我相信他們只是選出對他們自己最有利的方法, 你可以話他們自私, 但看通了便沒有甚麼了.

如果最後你的抑鬱還是沒有改善, 那才再想辭職吧, 始終身體還是最重要. 或者你可以同時寄下求職信, 睇下你的市場如何及咩價位, 相差有幾多, 如上新工你屋企有冇很大負擔, 如果有大負擔亦可能會引起抑鬱的. 無論如何, 祝褔你.



伯爵府

積分: 15548


80#
發表於 12-8-19 19:14 |只看該作者

回覆:人到中年竟要學寫辭職信, 真無奈!

Stay, for family.




首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo