烹飪搵食

跳至

首頁
23456...21

尾頁
   48


珍珠宮

積分: 32716


61#
發表於 12-8-30 00:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+姸媽+於+12-08-29+發表再去買

原帖由 ilj 於 12-08-30 發表
我最後兩溝朱古力奶加鮮奶玩遊戲甘是但溝
咁等成果喇




禁止訪問

積分: 10253


62#
發表於 12-8-30 00:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilj+於+12-08-30+發表我最後

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32716


63#
發表於 12-8-30 00:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+姸媽+於+12-08-30+發表咁等成

原帖由 ilj 於 12-08-30 發表
可能失敗食風
咁大鑊




伯爵府

積分: 18682

2018復活節勳章 好媽媽勳章


64#
發表於 12-8-30 00:37 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機

請問部機個size有幾大呢?
如果淨係用黎發酵須時?
如果整方包須時?
唔好意思太多問題。





禁止訪問

積分: 10253


65#
發表於 12-8-30 00:46 |只看該作者

引用:請問部機個size有幾大呢?+ 如果淨係用黎發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10253


66#
發表於 12-8-30 00:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilj+於+12-08-30+發表可能失

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32716


67#
發表於 12-8-30 00:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+姸媽+於+12-08-30+發表咁大鑊

原帖由 ilj 於 12-08-30 發表
食麈刀可以
咁食蔥得嗎




禁止訪問

積分: 10253


68#
發表於 12-8-30 00:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilj+於+12-08-30+發表食麈刀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32716


69#
發表於 12-8-30 00:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+姸媽+於+12-08-30+發表咁食蔥

原帖由 ilj 於 12-08-30 發表
謝左喇喎
咁快




禁止訪問

積分: 10253


70#
發表於 12-8-30 00:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilj+於+12-08-30+發表謝左喇

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10253


71#
發表於 12-8-30 07:37 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18682

2018復活節勳章 好媽媽勳章


72#
發表於 12-8-30 10:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+etam724+於+12-08-30+發表請

原帖由 ilj 於 12-08-30 發表
機size我唔識答、個盒收埋左、好像一個電飯煲高身啲甘囉、撹拌及發酵一小時十分鐘左右、全用機做方包就三小 ...
唔該晒




公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


73#
發表於 12-8-30 16:40 |只看該作者

引用:失敗全機做、長唔高的矮仔、又要再努力+ +

原帖由 ilj 於 12-08-30 發表
失敗全機做、長唔高的矮仔、又要再努力
吐司?




禁止訪問

積分: 10253


74#
發表於 12-8-30 17:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilj+於+12-08-30+發表失敗全

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


75#
發表於 12-8-30 17:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+janis836+於+12-08-30+發表吐

原帖由 ilj 於 12-08-30 發表
係呀、係咪好靚昵!!到底用一號可唔可以呢?全機做
用一號仔都整唔到四四方方,我見人地果d成個長方形起角,係唔係要發烤完拎出黎放落吐司模到再放入焗爐?




禁止訪問

積分: 10253


76#
發表於 12-8-30 17:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 80


77#
發表於 12-8-30 18:08 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機






公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


78#
發表於 12-8-30 18:21 |只看該作者

引用:Quote:janis836+發表於+12-8-30+17:34+用一

原帖由 ilj 於 12-08-30 發表
係呀,4方果隻係用吐司模架.我唔買住喇,搞掂啲份量先,相信要搵一個好既份量,自己改變味道加減先我.
唉,今晚 ...
加油呀!我已計劃好星期六日整腸仔包!你係唔係夜晚pe set 定第二朝整好咁呀?




禁止訪問

積分: 10253


79#
發表於 12-8-30 18:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilj+於+12-08-30+發表係呀,4

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


80#
發表於 12-8-30 23:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+janis836+於+12-08-30+發表加

原帖由 ilj 於 12-08-30 發表
我唔敢set時間、因為有奶天氣又熱、一落機直接做咋、半夜四點醒左見到甘再去瞓唔鬼理佢、今早先出來 ...
我想問你用邊隻高筋粉?




首頁
23456...21

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo