烹飪搵食

跳至

首頁
23456...21

尾頁
   167


大宅

積分: 4320


61#
發表於 12-10-2 21:03 |只看該作者

回覆:Boborachel 的帖子

我又想試下整萍果。




男爵府

積分: 6395

畀面勳章


62#
發表於 12-10-3 10:29 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-10-2 16:42
第一次整,我琴晚都浸左兩樽,奇異果,梨,檸檬,用蜜糖浸,… e 張係剛整好時,不過,今朝睇,已經出左唔 ...
想請教蜜糖又係蓋過面嗎?如果係咪要用好多囉?!
thanks!

點評

hinhin_ma  無AR, 都是按份量加....  發表於 12-10-4 02:33


大宅

積分: 3007

育兒性格勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


63#
發表於 12-10-3 11:01 |只看該作者
本帖最後由 smallwitch24 於 12-10-3 11:29 編輯


樽黑提係月圓之夜, 收成左啦! 比班惡龍女飲左半樽
個個讚好..話要自製. 將呢樣飲品發揚光大左

新作: 青紅提, 檸檬菠蘿, 豐水梨, 雙榴 (石榴+番石榴)


點評

Mangosteen    發表於 12-10-11 11:23
chamomile    發表於 12-10-3 23:02
doggiemama01  好靚呀~~~~~  發表於 12-10-3 11:38


大宅

積分: 4320


64#
發表於 12-10-3 11:06 |只看該作者

回覆:smallwitch24 的帖子







大宅

積分: 4320


65#
發表於 12-10-3 11:08 |只看該作者

回覆:Cody 的帖子

係,我諗下次底層用蜜糖,中上層用冰糖會經濟d。。。




男爵府

積分: 6395

畀面勳章


66#
發表於 12-10-3 11:14 |只看該作者
doggiemama01 發表於 12-10-3 11:08
係,我諗下次底層用蜜糖,中上層用冰糖會經濟d。。。
ok...thanks


大宅

積分: 4320


67#
發表於 12-10-3 11:26 |只看該作者
回覆 Cody 的帖子

不客氣, 謹記一切工具器皿要消毒乾爽, 手要乾/帶即棄手套; 以免有污染.
密封兩星期, 冇見有黑毛就收成得; 隔渣入樽放雪櫃, 要一個月內飲完.
加冰/冰水隨你口味, 每日3次,每次30cc, 空肚飲最吸收(菠蘿則可餐後用, 聽說會減肥消滯)~

乾杯~

點評

Mangosteen    發表於 12-10-11 11:24


男爵府

積分: 6395

畀面勳章


68#
發表於 12-10-3 11:29 |只看該作者

引用:回覆+Cody+的帖子 不客氣,+謹記一切工具器

原帖由 doggiemama01 於 12-10-03 發表
回覆 Cody 的帖子

不客氣, 謹記一切工具器皿要消毒乾爽, 手要乾/帶即棄手套; 以免有污染.
我所有工具都有消毒乾爽,但生菓本身都有汁,結果封樽時都有水份喇




大宅

積分: 4320


69#
發表於 12-10-3 11:35 |只看該作者
回覆 Cody 的帖子

果汁係正常, 但是樽入面有水/裝生果器皿有水/生果表面有水/刀有水都會導致出黑毛架, 要小心!
白費心機又浪費了食物, 便可惜了~


男爵府

積分: 6395

畀面勳章


70#
發表於 12-10-3 11:36 |只看該作者

引用:回覆+Cody+的帖子 果汁係正常,+但是樽入面

原帖由 doggiemama01 於 12-10-03 發表
回覆 Cody 的帖子

果汁係正常, 但是樽入面有水/裝生果器皿有水/生果表面有水/刀有水都會導致出黑毛架, 要 ...
明白明白。多謝指教



點評

doggiemama01  不客氣, 大家試試吧~  發表於 12-10-3 11:37


大宅

積分: 3007

育兒性格勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


71#
發表於 12-10-3 16:19 |只看該作者
初初唔知..見到樽蘋果雪梨生晒綉好驚..掉左..
後尾上網睇番先知原來係正常, 激死我.....

點評

Mangosteen  生晒綉? 既係點樣?  發表於 12-10-11 11:25
doggiemama01  冇黑毛就係成功....mouth:  發表於 12-10-3 16:22


禁止訪問

積分: 11709


72#
發表於 12-10-3 22:01 |只看該作者

引用:酸酸甜甜,好味!+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 11709


73#
發表於 12-10-3 23:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 56878

2018復活節勳章 15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


74#
發表於 12-10-3 23:02 |只看該作者


大宅

積分: 4320


75#
發表於 12-10-3 23:16 |只看該作者

回覆:花蝴蝶 的帖子

請參考以下媽媽的blog:

http://blog.yahoo.com/_KFPWIA56U7GZILEJBEBSMAWJHI/category/酵素之旅+Enzyme+Diary







大宅

積分: 3007

育兒性格勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


76#
發表於 12-10-4 10:36 |只看該作者
我的作品展:

點評

doggiemama01  就飲得啦~~  發表於 12-10-4 11:19


大宅

積分: 3007

育兒性格勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


77#
發表於 12-10-4 11:30 |只看該作者
smallwitch24 發表於 12-10-4 10:36
我的作品展:
黑提飲緊...豐水梨等多3日收得, 期待中^^

點評

doggiemama01  空肚飲好d架~  發表於 12-10-4 11:58


大宅

積分: 2527


78#
發表於 12-10-4 20:24 |只看該作者

回覆:花蝴蝶 的帖子

我沒有磅呀!中知最後個層d糖蓋滿便ok




大宅

積分: 4320


79#
發表於 12-10-4 20:33 |只看該作者

回覆:Boborachel 的帖子

我都係是但質滿,唔見生果就算。




男爵府

積分: 5119


80#
發表於 12-10-5 00:08 |只看該作者

引用:酸酸甜甜,好味!+

原帖由 doggiemama01 於 12-09-26 發表
酸酸甜甜,好味!
想請問,我浸龍眼酵素,需要浸幾耐?要5要每日開樽抖吓氣同係咪放陰涼地方5好意思,太多問題




首頁
23456...21

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo