自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 20707


61#
發表於 12-10-5 13:54 |只看該作者

回覆:你地覺得樓價幾時會跌?

就算跌,都冇可能跌得多




公爵府

積分: 26525


62#
發表於 12-10-5 14:17 |只看該作者
越遲買又越難買,好在之前已經買落好多層樓收租,宜家下下都要5成首期,同埋又有ssd,好多業主根本唔想賣樓。
歐美even大陸都狂印錢紙,樓一定會越來越貴,自住真係負責得起就早買早著,今日覺得貴,一年後貴多1m你又會覺得平


禁止訪問

積分: 42056


63#
發表於 12-10-5 14:21 |只看該作者

回覆:你地覺得樓價幾時會跌?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


64#
發表於 12-10-5 14:21 |只看該作者
everything has a cycle. it's been up for 10 years. and getting very crazy this year. looks like it is end of bull market. At the end of bull market price usually gone up rapidly. let's wait la....


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo