烹飪搵食

跳至

首頁
23456...10

尾頁
   63


伯爵府

積分: 15600


61#
發表於 12-10-13 00:38 |只看該作者

回覆:三色瑞士卷





小魔怪瞓著咗我先至有私人時間-_-#


大宅

積分: 1798


62#
發表於 12-10-13 00:52 |只看該作者


珍珠宮

積分: 43776


63#
發表於 12-10-13 01:12 |只看該作者
令到啊~~


珍珠宮

積分: 33316


64#
發表於 12-10-13 01:15 |只看該作者

回覆:三色瑞士卷





男爵府

積分: 8205

BK Milk勳章 畀面勳章


65#
發表於 12-10-13 02:03 |只看該作者


珍珠宮

積分: 37714


66#
發表於 12-10-13 09:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+selko809+於+12-10-12+發表食

原帖由 小蕃茄 於 12-10-13 發表
卷完先塗cream?唔太明
將蛋卷定形涼了後攤開再塗cream, 如果蛋糕仲暖塗cream 會溶嘛mouth:


珍珠宮

積分: 37714


67#
發表於 12-10-13 09:18 |只看該作者

引用:好靚呀好正~~你個囡肯定好開心好興奮~

原帖由 GCHK 於 12-10-12 發表
好靚呀
好正~~
你個囡肯定好開心好興奮~
我女眼到無乜特別(可能見得多)只係佢唔鐘意食街嗰啲香料太重,好食嗰啲又要專登坐車去買


子爵府

積分: 11683

陪月勳章


68#
發表於 12-10-13 09:24 |只看該作者

回覆:三色瑞士卷






別墅

積分: 826


69#
發表於 12-10-13 09:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小蕃茄+於+12-10-13+發表卷完

原帖由 selko809 於 12-10-13 發表
將蛋卷定形涼了後攤開再塗cream, 如果蛋糕仲暖塗cream 會溶嘛
請問D cream点整?


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


70#
發表於 12-10-13 09:54 |只看該作者
本帖最後由 kenstin 於 12-10-13 09:55 編輯

回覆 selko809 的帖子

暖時先定型?系咪先卷好,冷卻後再攤直,再搽cream?想問你,cream用咩做?我成日用總統whipping cream,但系好軟,起唔到身,有咩方法?打cream打到濕性就得?還是打到咩狀態好?這問題經常令我頭疼,希望你能詳細幫我解答!唔該!


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


71#
發表於 12-10-13 09:58 |只看該作者
點解要暖時卷啊,系咪凍左怕會裂啊?


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


72#
發表於 12-10-13 10:01 |只看該作者
中秋過左,唔使整月餅,終於盼望到你整蛋捲了,你不可失,儘量問問題


琥珀宮

積分: 150443

畀面勳章 BK Milk勳章


73#
發表於 12-10-13 10:36 |只看該作者

回覆:三色瑞士卷



我相信,真正在乎我的人,是不會被別人搶走的。無論是友情,還是愛情。

當你長大,你慢慢學會幾件事情:有些人不必理會,無論他說什麼,
做什麼,多麼幼稚,又多麼討厭,真的不需要在乎。

有些人永遠成不了你的敵人,不必抬舉他,這種人太看得起自己了,以為拼命攻擊你,
傷害你,就能夠被你所恨。


男爵府

積分: 7741


74#
發表於 12-10-13 10:38 |只看該作者

回覆:selko809 的帖子





Discuz


大宅

積分: 4977


75#
發表於 12-10-13 10:43 |只看該作者
回覆 selko809 的帖子

媽媽~我要7色彩紅卷


子爵府

積分: 11376


76#
發表於 12-10-13 10:46 |只看該作者

回覆:三色瑞士卷

好靚呀


珍珠宮

積分: 34853

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


77#
發表於 12-10-13 10:49 |只看該作者
粉色系列啱晒阿女!


珍珠宮

積分: 37714


78#
發表於 12-10-13 10:55 |只看該作者

引用:回覆+selko809+的帖子 媽媽~我要7色彩紅

原帖由 yoby328 於 12-10-13 發表
回覆 selko809 的帖子

媽媽~我要7色彩紅卷
嘩!高難度,其實我好怕啲色素由其鮮豔嗰啲糖膏至於7色彩紅有要求我就做自己絕對唔會整嚟食


珍珠宮

積分: 37714


79#
發表於 12-10-13 10:58 |只看該作者

引用:點解要暖時卷啊,系咪凍左怕會裂啊?

原帖由 kenstin 於 12-10-13 發表
點解要暖時卷啊,系咪凍左怕會裂啊?
係呀!較容易裂當妳熟練之後就可一次過做囉


珍珠宮

積分: 37714


80#
發表於 12-10-13 11:09 |只看該作者

引用:回覆+selko809+的帖子暖時先定型?系咪先

原帖由 kenstin 於 12-10-13 發表
本帖最後由 kenstin 於 12-10-13 09:55 編輯

回覆 selko809 的帖子
淡忌廉係比較軟身但香啲,甜忌廉係合成忌廉無香味較企身,打忌廉時可加些淡忌廉穩定劑約100g加1g同埋加啲糖一齊打至八成放入雪櫃雪凍


首頁
23456...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo