烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   13


伯爵府

積分: 17005


61#
發表於 12-10-16 15:50 |只看該作者
kenstin 發表於 12-10-16 15:48
回覆 lovingsleep 的帖子

焗戚風系開始就用打蛋機打蛋黃糊同油,唔會存在油未混合的情況。 ...
唔知樓主係唔係咁做呢
自煮有快樂


大宅

積分: 2287


62#
發表於 12-10-16 15:52 |只看該作者

引用:不過,唔係最後至加油?+定加咗入蛋黃度?+如

原帖由 fungwongphie 於 12-10-16 發表
不過,唔係最後至加油? 定加咗入蛋黃度? 如果好熱D蛋黃熟熟哋,又應該杰咗嘩?所以都係唔明⋯mg ...
我係混合哂D野,最後先加油的!但try過not use karm larm 油,use butter. Is it the same?



點評

uhtcl2006  講下又多d,即係5係跟足啦  發表於 12-10-16 17:23


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


63#
發表於 12-10-16 15:54 |只看該作者
白 to 黃,or 黃 to 白,都無所謂,只要用三分之一白先同黃溝勻先就得。


大宅

積分: 2287


64#
發表於 12-10-16 15:54 |只看該作者

引用:+本帖最後由+andyman+於+12-10-16+15:38+編

原帖由 andyman 於 12-10-16 發表
本帖最後由 andyman 於 12-10-16 15:38 編輯

回覆 bt2226 的帖子
我分兩次,但幾次都好,總之第一次一掂到就好似魔術禁,稀哂





伯爵府

積分: 17005


65#
發表於 12-10-16 15:55 |只看該作者
bt2226 發表於 12-10-16 15:52
我係混合哂D野,最後先加油的!但try過not use karm larm 油,use butter. Is it the same?



...

你D油是沿碗邊落? 還是在中間倒落去?
自煮有快樂


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


66#
發表於 12-10-16 15:59 |只看該作者
回覆 bt2226 的帖子

那麼你做的時是海綿蛋糕,請看我比你的視頻第二部份和第三部份,海綿蛋糕有兩種做法,一是全蛋法,一是分蛋法,你看看視頻教學啦。


大宅

積分: 2287


67#
發表於 12-10-16 16:01 |只看該作者

引用:+本帖最後由+kenstin+於+12-10-16+15:45+編

原帖由 kenstin 於 12-10-16 發表
本帖最後由 kenstin 於 12-10-16 15:45 編輯

你一開始話跟足雪芳蛋糕步驟,後期又話海綿蛋糕,究竟你做 ...
其實我一路以前都覺得蛋糕就係蛋糕,我唔會知佢雪唔雪芳,海唔海棉,再加上我甶小到大都唔食甜嘢,所以對蛋糕甜品認識真係好少
但唔知點解光波爐回來後,見人整得靚,自己又seafood痕,
我睇返佢果個係海棉先真,sorry 誤導了




大宅

積分: 2287


68#
發表於 12-10-16 16:02 |只看該作者

引用:不如樓主詳情講下每個步驟點整,我們才可以

原帖由 lovingsleep 於 12-10-16 發表
不如樓主詳情講下每個步驟點整,我們才可以拆解失敗之謎
好,但比D時間我!做冧對仔先




大宅

積分: 2287


69#
發表於 12-10-16 16:03 |只看該作者

引用:回覆+lovingsleep+的帖子 焗戚風系開始就

原帖由 kenstin 於 12-10-16 發表
回覆 lovingsleep 的帖子

焗戚風系開始就用打蛋機打蛋黃糊同油,唔會存在油未混合的情況。 ...
I am following海棉蛋糕做法




大宅

積分: 2287


70#
發表於 12-10-16 16:04 |只看該作者

引用:Quote:bt2226+發表於+12-10-16+15:52+我係

原帖由 lovingsleep 於 12-10-16 發表
你D油是沿碗邊落? 還是在中間倒落去?
好似W字都倒




珍珠宮

積分: 46799

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


71#
發表於 12-10-16 16:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+andyman+於+12-10-16+發表本

原帖由 bt2226 於 12-10-16 發表
我分兩次,但幾次都好,總之第一次一掂到就好似魔術禁,稀哂
其實似乎係你D蛋白發得唔夠似D⋯不如你影o下D蛋白上嚟睇睇。其實我試過用普通模去焗過架,因為個模大D,所以個蛋糕扁D,我就認為係正常。D air holes都係幾細密同平均(我認為)。你留意o下D蛋白泡泡打完之後係咪極細密。



Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


珍珠宮

積分: 46799

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


72#
發表於 12-10-16 16:09 |只看該作者

回覆:我的又失敗之作>.<灰哂

再加上油溫仲係高⋯你點溶D牛油?



Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


水晶宮

積分: 50566


73#
發表於 12-10-16 16:18 |只看該作者
bt2226 發表於 12-10-16 16:01
其實我一路以前都覺得蛋糕就係蛋糕,我唔會知佢雪唔雪芳,海唔海棉,再加上我甶小到大都唔食甜嘢,所以對蛋糕甜品認識真係好少
但唔知點解光波爐回來後,見人整得靚,自己又seafood痕,
我睇返佢果個係海棉先真,sorry 誤導了
點呀到底.....妳之前問嗰個係戚風來架....





珍珠宮

積分: 46799

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


74#
發表於 12-10-16 16:19 |只看該作者

引用:Quote:bt2226+發表於+12-10-16+16:01+其實

原帖由 tammy2008 於 12-10-16 發表
點呀到底.....妳之前問嗰個係戚風來架....
We\'re lost



Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


大宅

積分: 2287


75#
發表於 12-10-16 16:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lovingsleep+於+12-10-16+發

原帖由 bt2226 於 12-10-16 發表
好,但比D時間我!做冧對仔先
三隻蛋,分開哂蛋白同黃,機打蛋白(一個方向)打到有泡,加20g糖,打打下又加糖,共加60g,打到企身(痴住做打唔跌)
約分靚鐘。將蛋白分兩次fold入3個已發左的蛋黃(頭一下已稀左),用手打蛋器由外圍邊(不)起,凳凳凳,凳返D蛋白落去。再分三次加西好左的麵粉,用手打蛋器由外圍邊(不)起,凳凳凳,凳返D痴住果D落去(好輕力的)已盡量用我可以的最快時間。暈哂之後,w字禁倒油(一次過)用類似飯學物體前後輕力搞<-唔識形容.唔係真係搞。係好似N字禁整暈佢,倒入器皿入面,放入光波爐170焗8min 再用150焗15min
Thats all !!!請指教




大宅

積分: 2287


76#
發表於 12-10-16 16:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bt2226+於+12-10-16+發表我分

原帖由 fungwongphie 於 12-10-16 發表
其實似乎係你D蛋白發得唔夠似D⋯不如你影o下D蛋白上嚟睇睇。其實我試過用普通模去焗過架,因為個模大D,所 ...
好,但要夜D。




大宅

積分: 2287


77#
發表於 12-10-16 16:22 |只看該作者

引用:再加上油溫仲係高⋯你點溶D牛油? +

原帖由 fungwongphie 於 12-10-16 發表
再加上油溫仲係高⋯你點溶D牛油?
室溫自然溶




珍珠宮

積分: 46799

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


78#
發表於 12-10-16 16:23 |只看該作者

回覆:我的又失敗之作>.<灰哂

你用打蛋器來fold D蛋白?!



Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


水晶宮

積分: 50566


79#
發表於 12-10-16 16:24 |只看該作者
樓主妳打開對耳仔聽大家講....
open your eyes 睇吓咁多人俾妳既意見....

唔好因為 free 就唔珍惜....呢d意見都係大家心血來架 ( 如果集合一齊可以出書 tim 架 )....

妳出咗3個 posts 問蛋糕....其實一直都有人俾意見妳...不過妳好似我行我素咁繼續整....

妳唔 find out 自己到底邊 part 做錯咗....整 100個蛋糕都會繼續失敗落去架...

聽話啦....每個 step 都影底佢...佢未識睇, 大家幫妳睇...


大宅

積分: 2287


80#
發表於 12-10-16 16:24 |只看該作者

引用:Quote:bt2226+發表於+12-10-16+16:01+其實

原帖由 tammy2008 於 12-10-16 發表
點呀到底.....妳之前問嗰個係戚風來架....
係,但有jm叫我先整好海棉先,所以我暫時放棄戚風




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo