懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   6


禁止訪問

積分: 1600


61#
發表於 12-10-16 23:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3961


62#
發表於 12-10-16 23:23 |只看該作者
fishybaby 發表於 12-10-16 12:35
澳洲一項五年研究發現,孕婦睡眠姿勢與胎兒健康息息相關。悉尼艾爾弗雷德王子醫院的研究小組,了解當地八家 ...

我都係呀, 有時訓訓下不自覺變了仰睡, 訓醒先知....


別墅

積分: 635


63#
發表於 12-10-16 23:26 |只看該作者

引用:我習慣右側睡,但後期就like仰睡 +

原帖由 elleellebaby 於 12-10-16 發表
我習慣右側睡,但後期就like仰睡
Me too! 但近期迫自己左瞓!




複式洋房

積分: 287


64#
發表於 12-10-17 01:01 |只看該作者

回覆:生果日報: 孕婦仰卧增死胎風險

我本身睡眠質數都唔好,好醒瞓㗎,有左之後仲難入睡左,所以邊個姿勢瞓得著就瞓,橫掂都要成日起身去廁所,到時又換第二個姿勢先瞓得返,所以我都冇強求咩姿勢,最怕瞓唔著仲慘,只要唔趴喺到瞓就最好





大宅

積分: 1653


65#
發表於 12-10-17 07:03 |只看該作者
有冇mama係半座訓?又得唔得呢?我揾枕放係背,較到舒服先訓,可以一覺訓天光有時左側訓麻痺唔c服


別墅

積分: 670


66#
發表於 12-10-17 07:31 |只看該作者
錯有錯著, c6訓晌我右邊, 佢會臨訓前開一陣床頭燈, 雖然唔光, 但我為左要訓好d而拎左到左邊訓! 不過唔會成晚向左咁囉~


大宅

積分: 2222


67#
發表於 12-10-17 08:48 |只看該作者

回覆:生果日報: 孕婦仰卧增死胎風險

唔怪得醫生千叮萬囑叫我向左邊瞓啦。。。




複式洋房

積分: 161


68#
發表於 12-10-17 09:18 |只看該作者
我成日都係咁訓


別墅

積分: 717


69#
發表於 12-10-17 09:46 |只看該作者
我未訓著時, 無論左側定右側訓, 阿b都會係咁郁, 感覺好似話你壓親佢咁, 只可平訓. 不過有時訓醒都會發覺自己變左左側訓, 因為之前一直慣左左側訓. 不過都唔理得咁多, 我覺得最緊要阿b覺得舒服, 冇投訴~


男爵府

積分: 6617

好媽媽勳章


70#
發表於 12-10-17 09:49 |只看該作者

引用:應該都會..你呢?

原帖由 noella 於 12-10-16 發表
應該都會..你呢?
我也一樣,起碼呀女曾在這校讀過會容易入啲。不用同人爭入幼稚園。


男爵府

積分: 6617

好媽媽勳章


71#
發表於 12-10-17 09:52 |只看該作者

引用:應該都會..你呢?

原帖由 noella 於 12-10-16 發表
應該都會..你呢?
你去哪醫院生B?

點評

noella  Tuen Mun ar.  發表於 12-10-17 13:14


禁止訪問

積分: 6177

BK Milk勳章


72#
發表於 12-10-17 09:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28042


73#
發表於 12-10-17 09:53 |只看該作者

回覆:生果日報: 孕婦仰卧增死胎風險

我依家生完都慣了左惻瞓。


子爵府

積分: 13089

BK Milk勳章


74#
發表於 12-10-17 09:54 |只看該作者

回覆:生果日報: 孕婦仰卧增死胎風險

左側瞓到隻耳仔好痛,希望可以快d習慣啦




男爵府

積分: 9489


75#
發表於 12-10-17 09:59 |只看該作者
唔係嘛, 我成日仰卧ga~


別墅

積分: 517


76#
發表於 12-10-17 10:28 |只看該作者
回覆 elleellebaby 的帖子

me tooo.....


侯爵府

積分: 24573

美好大世界2017勳章 最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 夏天玩到顛 hashtag旅遊勳章 DHA勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


77#
發表於 12-10-17 11:17 |只看該作者
EY-Baby 發表於 12-10-16 13:14
大家會唔會一左側瞓,阿B就踼唔停, 但右側瞓就冇事~~
有時會。

所以我會以阿B既意願為大前提
我地黎囉Babe

公民黨班9今日食左9糧未呀?


複式洋房

積分: 247


78#
發表於 12-10-17 12:08 |只看該作者
我側睡個陣個肚車住痛,搞到我成晚左側完又右側訓,訓著左會變左仰睡


大宅

積分: 2950


79#
發表於 12-10-17 12:38 |只看該作者
我都係咁話, 左 右 都吾舒服, 加哂野 都頂吾到我條腰。
有時仰順 又會覺得橫隔膜痛... 我依家只係 26W, 有排捱~


子爵府

積分: 13404


80#
發表於 12-10-17 14:10 |只看該作者

回覆:生果日報: 孕婦仰卧增死胎風險

尋晚訓覺真係左look右look


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo