自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8428


61#
發表於 12-10-24 21:51 |只看該作者

回覆:唔識剝蟹^^

食蟹係我嘅强項!細個時媽咪煮,大咗就c6煮


子爵府

積分: 11988


62#
發表於 12-10-25 00:02 |只看該作者
食帶殼帶骨呢d野, 我鐘意靠自己
有時c6剝比我, 我都叫佢自己食
因為自己剝滋味好多


珍珠宮

積分: 42576

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


63#
發表於 12-10-25 00:05 |只看該作者
幸福
生活在花旗國一年有 300 天陽光普照的城巿裡


公爵府

積分: 26044


64#
發表於 12-10-25 00:59 |只看該作者

回覆:唔識剝蟹^^







子爵府

積分: 12367


65#
發表於 12-10-25 01:17 |只看該作者

引用:又到咗食大閘蟹嘅季節喇!由細到大我都唔識

原帖由 KIbabe 於 12-10-22 發表
又到咗食大閘蟹嘅季節喇!由細到大我都唔識剝蟹,其實都驚俾人笑,不過諗深一層都算一種福氣,因為細個係老 ...



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo