自由講場

跳至

首頁
23456...8

尾頁
   2


水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


61#
發表於 12-10-25 11:46 |只看該作者
本帖最後由 991129 於 12-10-25 15:06 編輯
ankle 發表於 12-10-25 11:13
樓主, 你地兩公婆有咩理由會一個人睇唔到一個B, 你地唔會病嗎, 病0左點算? ...

咪係, 個B會大力到一個大人都控制唔到, 而必須兩個大人同時係到?我覺得樓主兩公婆有d互相依賴...

點評

方麗娟  根本就係,唔夠膽餵藥咪唔好餵住,遲少少食藥又唔會有乜大影響,一次而已  發表於 12-10-26 03:58
wonderlulu    發表於 12-10-25 15:03
家龍mA  AGREE-->互相依賴  發表於 12-10-25 12:45


子爵府

積分: 14773


62#
發表於 12-10-25 11:47 |只看該作者

回覆:miriamfans 的帖子

尋日都係我老公代我去,識我阿爸law
佢知佢唔去,我會好難做,當然我都有多謝佢




翡翠宮

積分: 97287


63#
發表於 12-10-25 11:50 |只看該作者

引用:放係床唔得,佢見唔到人會大叫...一定事旦有

原帖由 miriamfans 於 12-10-25 發表
放係床唔得,佢見唔到人會大叫...一定事旦有個要見到先得~~人情係我阿媽幫我俾埋,佢自己講,我話唔駛,佢堅持~ ...
好心亞媽幫你做埋人情就去啦,佢真係好想你陪呀!本來比我唔熟都唔去,偏偏你c6 講得太大,就罰下佢自己揍b一晚 等佢少少事叫離婚咁得戚:;pppp:



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 72641


64#
發表於 12-10-25 11:50 |只看該作者
回覆 Jason 的帖子

可想言之...伯友幾想樓主陪佢出席..唔好理個主人家有冇帖.......當見下其他親友囉...
你去係俾面阿媽啫...唔係個主人家...


水晶宮

積分: 73584

BK Milk勳章


65#
發表於 12-10-25 11:50 |只看該作者

引用:佢講得離婚,已經唔係因為依件事啦,當然之前

原帖由 miriamfans 於 12-10-25 發表
佢講得離婚,已經唔係因為依件事啦,當然之前仲有D事既....日積月累....平時我老公都係叫6299幫手,我地2個先 ...
咁咪練習下點樣一個人餵
我b又係粗老b
咪又係咁
去幾個鐘姐

我b新年病
我都係叫老公湊b
我去拜年
邊有可能個老公會say no





子爵府

積分: 10074


66#
發表於 12-10-25 11:53 |只看該作者
本帖最後由 marten 於 12-10-25 11:56 編輯

會唔會係你c6一向唔妥你阿媽,通常係心抱/99不和,好少係c6/外母不咬言,
所以背後一定有d野,你c6係玩緊對抗,搵小朋友出黎做擋箭牌,&佢無咩氣量,
只睇埋晒d細微細眼野,唔係做大事既材料,你去飲,陪自己阿媽,當散心,唔得咩,
使乜理埋晒有無帖.....,你阿媽都未出聲,做女婿,係度嘈嘈嘈,正一小家男人

點評

wonderlulu  呢個係最合理嘅解釋連個名都唔肯寫,呢啲係乜態度幼稚又栢芝。  發表於 12-10-25 15:07


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


67#
發表於 12-10-25 11:56 |只看該作者
02413124 發表於 12-10-25 11:47
尋日都係我老公代我去,識我阿爸law
佢知佢唔去,我會好難做,當然我都有多謝佢



...
讚下自己老公先

我老公同你老公一樣..會代我出席架. 真係只識我父母都會俾面出席, 見多幾次咪識囉. 現在阿媽的同事, 好疏的親戚, 會講"xx果女婿好好架".

你都有個好老公
人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


伯爵府

積分: 17062

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


68#
發表於 12-10-25 11:58 |只看該作者
Sumyeema1 發表於 12-10-25 10:40
回覆 miriamfans 的帖子

我覺得你 c6 好幼稚,個仔睇一晚都攪唔掂?

無錯, 你係外嫁女可以唔去飲, 除非有派帖比你.

但我最想講, 你老公都好唔要得, 叫佢湊一晚就話要離婚, 個仔佢都有份, 湊幾個鐘都湊唔掂, 樓主你仲話小朋友早瞓添.

我建議樓主唔好去飲喇, 但一定要話比你老公知, 離婚呢個字係唔可以隨便講出口的. 小小事都用離婚作要脅, 正一PK.
,


男爵府

積分: 6058


69#
發表於 12-10-25 11:59 |只看該作者

引用:佢講得離婚,已經唔係因為依件事啦,當然之前

原帖由 miriamfans 於 12-10-25 發表
佢講得離婚,已經唔係因為依件事啦,當然之前仲有D事既....日積月累....平時我老公都係叫6299幫手,我地2個先 ...
唔好意思,個仔11個月,竟然未試過父/母單獨照顧過??好似過份咗wor,其實點都要試下㗎啦,俾啲信心啦,個個小朋友呢個階段都係無時停㗎啦,唔會攪唔掂㗎



點評

wonderlulu  仲要為此叫離婚  發表於 12-10-25 15:08
alphabetagamma  仲有, 搞唔掂都係半日啫  發表於 12-10-25 12:09


男爵府

積分: 8769


70#
發表於 12-10-25 12:00 |只看該作者

回覆:好無助.手心又係肉手背又係肉,有人可以幫幫我嗎

你老公好唔掂,去個飲湊下仔好似要死咁,連離婚都提堆,有咩關係。

我明白你媽,佢親戚叫到,你唔去好落你媽面,你又唔係唔得閒,對方唔識do唔來像你個餐係佢冇家較,所以今時今日你仲提,你都唔想你親戚過左後背後話你同你阿媽架?

講到尾頂你老公品順,男人老久狗咁幼稚,都唔體諒你,不知所謂

點評

wonderlulu    發表於 12-10-25 15:08
marten    發表於 12-10-25 12:07


男爵府

積分: 8769


71#
發表於 12-10-25 12:04 |只看該作者

引用:Quote:02413124+發表於+12-10-25+11:47+尋

原帖由 alphabetagamma 於 12-10-25 發表
讚下自己老公先

我老公同你老公一樣..會代我出席架. 真係只識我父母都會俾面出席, 見多幾次咪識囉. ...
好就唔會鬧老婆,講到離婚咁九唔x八啦,仲讚佢? 之前先話要OT唔湊仔,而家又唔使OT喇? 唔想湊仔就唔想啦


侯爵府

積分: 20551

畀面勳章


72#
發表於 12-10-25 12:05 |只看該作者
唔去飲唔會c
你老公好自私
俾我就帶埋呀b一齊去
咁多人睇應該問題不大


點評

wonderlulu    發表於 12-10-25 15:09


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


73#
發表於 12-10-25 12:07 |只看該作者
monpetitbebe 發表於 12-10-25 12:04
好就唔會鬧老婆,講到離婚咁九唔x八啦,仲讚佢? 之前先話要OT唔湊仔,而家又唔使OT喇? 唔想湊仔就唔想啦
...

我係讚緊 02413124

點評

marten    發表於 12-10-25 12:08
人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


子爵府

積分: 14773


74#
發表於 12-10-25 12:09 |只看該作者

回覆:alphabetagamma 的帖子

我陀緊b,作小產,好辛苦
佢唔好都唔同佢生b




子爵府

積分: 14773


75#
發表於 12-10-25 12:09 |只看該作者

回覆:alphabetagamma 的帖子

Thanks




侯爵府

積分: 21610

虎到金來勳章 減齡達人勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


76#
發表於 12-10-25 12:09 |只看該作者
阿b番育嬰園,唔會帶埋佢去啦,況且佢仲病緊...ot係我用1個好D既藉口,其實佢根本唔駛OT....我又要做好女兩頭瞞....費事佢2個有更多既唔妥,我只好咁做....當然我我無同佢商量係我唔岩,我已經whatspp佢,我只會認依樣野係我做錯~~


子爵府

積分: 10074


77#
發表於 12-10-25 12:12 |只看該作者
bobohello 發表於 12-10-25 12:05
唔去飲唔會c
你老公好自私
俾我就帶埋呀b一齊去
我都覺得樓主一定要去,唔好順c6意,帶埋呀b去都好,
不過萬一返到黎有乜頭暈身興(大吉利是),佢c6實罵罵聲,
借題發揮,呀之呀左


公爵府

積分: 25538


78#
發表於 12-10-25 12:12 |只看該作者
去飲就要離婚, 您老公都忽忽地. 您同您阿媽講, 如果肯幫手一齊睇住阿b 就去飲. 佢唔肯一齊睇就唔去lor!

公公, 婆婆加媽媽3個都攪唔掂?

點評

wonderlulu  咪係~~~  發表於 12-10-25 15:09


水晶宮

積分: 54643

畀面勳章 環保接龍勳章


79#
發表於 12-10-25 12:16 |只看該作者

版主 的帖子

1開始就偏袒c6 心目中都有答案 仲洗嘜問人意見

請帖方面你c6都講得無錯 你味加碼封封人情比人
咁人唔到 有份大人情到 你mami 1樣有面
如果係我 我2邊都爆 問阿媽 個孫病左無人揍 係咪要我帶埋去人地婚禮
至於c6埋個完全不成理由既藉口(好心la 1個大男人揍唔掂個bb 係點講都講唔通)
我唔會理佢




水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


80#
發表於 12-10-25 12:17 |只看該作者

回覆:好無助.手心又係肉手背又係肉,有人可以幫幫我嗎

你老公


首頁
23456...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo