sfmeow 發表於 12-10-27 11:00 
多謝你講我知, 將來要抽血果陣, 唔俾trainee 抽先得. 呢邊有得揀, 會問准你俾唔俾生手抽先抽, 除 ...
你地知唔知, 響醫院最叻抽血既係邊個,
我問過好多人架喇, 原來係.................護士長.
如果比D姑娘呀, 實習呀, 攪到叫 HELP 既,
就搵護士長啦, 佢地係最 PRO. 架,
醫生都唔一定抽血叻過護士長架.
一切有為法 如夢幻泡影 如露亦如電 應作如是觀
欲知前世因 今生受的是 欲知來世果 今生作的是
大千世界 無罣無礙 自去自來 自由自在 要生便生 莫找替代