興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   7


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


61#
發表於 12-10-27 09:32 |只看該作者

引用:《聖嚴法師法語》不能因為要包容人而變成濫

原帖由 moonlight9198 於 12-10-27 發表
《聖嚴法師法語》
不能因為要包容人而變成濫好人、
變成鄉愿或沒有原則的人,
好人難做




珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


62#
發表於 12-10-27 09:34 |只看該作者

引用:《六祖惠能大師語》:常生清淨心,定中而有

原帖由 moonlight9198 於 12-10-27 發表
《六祖惠能大師語》:
常生清淨心,定中而有慧;
于境上無心,慧中而有定;
不偏不倚, 單純d 會開心d




侯爵府

積分: 21406

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 開心吸收勳章


63#
發表於 12-10-27 09:40 |只看該作者
早晨~~~~


侯爵府

積分: 21406

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 開心吸收勳章


64#
發表於 12-10-27 09:41 |只看該作者
CCKI 發表於 12-10-26 19:30
我都好想捐血,不過超怕打針,咁耐以嚟捐過1次咁大把……

我仲衰....一次都未捐過


侯爵府

積分: 21406

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 開心吸收勳章


65#
發表於 12-10-27 09:48 |只看該作者
evahui619 發表於 12-10-26 17:55
Jam 一下先!
Yeah yeah yeah!! 食返一個星期牛肉終於捐到血!等待中

我仔都參加左學校攪既捐血活動, 點知check到話佢血紅素唔夠(唔知有冇記錯), 冇得捐


男爵府

積分: 7118

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


66#
發表於 12-10-27 09:54 |只看該作者

引用:Quote:evahui619+發表於+12-10-26+17:55+Ja

原帖由 kianmama 於 12-10-27 發表
我仔都參加左學校攪既捐血活動, 點知check到話佢血紅素唔夠(唔知有冇記錯), 冇得捐 ...
比多D牛肉,深綠蔬菜,同芝麻糊佢食,補一補




瑪瑙宮

積分: 134334


67#
發表於 12-10-27 09:55 |只看該作者







一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


男爵府

積分: 7118

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


68#
發表於 12-10-27 09:56 |只看該作者

回覆:聽佛理同睇鬼怪事及講夢既朋友請入黎啦,一齊講一齊聽! (33)

等仔上英文,食個早餐先
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 21406

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 開心吸收勳章


69#
發表於 12-10-27 10:02 |只看該作者
sfmeow 發表於 12-10-27 05:16
我同你一樣~~~ 超怕打針

細個曾經train 到唔怕, 有次本住好心, 俾大學抽血做研究, 個義工插左支 ...

我唔怕打針, 但好怕d冇經驗既姑娘同我抽血, 因為我血管幼, 好難睇到血管, 遇著d生手, 真係c得.....
我果時生bb住院, 比d姑娘抽血抽到2隻手瘀晒, d醫生講笑話:妳比人打呀!
因為2隻手瘀晒, 個醫生要係大脾到抽.

點評

moonlight9198  大脾??  發表於 12-10-27 11:02
琛媽  好痛呀   發表於 12-10-27 10:16


水晶宮

積分: 67215


70#
發表於 12-10-27 10:32 |只看該作者
sfmeow 發表於 12-10-27 06:00
我同c6 一樣血型, 好common. 我同佢講, 我要偷食都要問下個人同唔同血型, 否則好易穿煲

BB越大越似EX- ...

我响外國個fd都有同我講過懷疑(幾肯定)佢第二個仔唔係佢嘅, 佢已經離左婚因佢老婆嚴佢無咩錢走左繼續去掘過件, 不過佢都無特登去驗, 雖然個細仔係完全另一個樣, 佢都係咁佢兩兄弟囉
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


大宅

積分: 3824


71#
發表於 12-10-27 10:34 |只看該作者

回覆:聽佛理同睇鬼怪事及講夢既朋友請入黎啦,一齊講一齊聽! (33)

嗚…嗚…嗚… 點解次次打蛋白都打得唔靚架? 就算打得起個底都淨番D水狀蛋白,究竟錯喺邊度呀?


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


72#
發表於 12-10-27 11:00 |只看該作者

引用:Quote:我同你一樣~~~+超怕打針+細個曾經tra

原帖由 kianmama 於 12-10-27 發表
我唔怕打針, 但好怕d冇經驗既姑娘同我抽血, 因為我血管幼, 好難睇到血管, 遇著d生手, 真係c得.....
我果時 ...
多謝你講我知, 將來要抽血果陣, 唔俾trainee 抽先得. 呢邊有得揀, 會問准你俾唔俾生手抽先抽, 除左護士, 仲有抽血員.




珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


73#
發表於 12-10-27 11:00 |只看該作者

引用:嗚…嗚…嗚…+點解次次打蛋白都打得唔靚架?

原帖由 CCKI 於 12-10-27 發表
嗚…嗚…嗚… 點解次次打蛋白都打得唔靚架? 就算打得起個底都淨番D水狀蛋白,究竟錯喺邊度呀?

...
個盤乾唔乾呀?




瑪瑙宮

積分: 134334


74#
發表於 12-10-27 11:03 |只看該作者
琛媽 發表於 12-10-27 10:32
我响外國個fd都有同我講過懷疑(幾肯定)佢第二個仔唔係佢嘅, 佢已經離左婚因佢老婆嚴佢無咩錢走左繼續去掘 ...

如果係我, 我會去 CHECK DNA, 知道好過唔知.
你另外一回事.

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


75#
發表於 12-10-27 11:05 |只看該作者

引用:Quote:我同c6+一樣血型,+好common.+我同佢

原帖由 琛媽 於 12-10-27 發表
我响外國個fd都有同我講過懷疑(幾肯定)佢第二個仔唔係佢嘅, 佢已經離左婚因佢老婆嚴佢無咩錢走左繼續去掘 ...
你朋友好好心地 生娘不及養娘大. 個阿媽又會唔帶埋個細路走都有




瑪瑙宮

積分: 134334


76#
發表於 12-10-27 11:07 |只看該作者
sfmeow 發表於 12-10-27 11:00
多謝你講我知, 將來要抽血果陣, 唔俾trainee 抽先得. 呢邊有得揀, 會問准你俾唔俾生手抽先抽, 除 ...

你地知唔知, 響醫院最叻抽血既係邊個,
我問過好多人架喇, 原來係.................護士長.

如果比D姑娘呀, 實習呀, 攪到叫 HELP 既,
就搵護士長啦, 佢地係最 PRO. 架,
醫生都唔一定抽血叻過護士長架.

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


瑪瑙宮

積分: 134334


77#
發表於 12-10-27 11:08 |只看該作者
sfmeow 發表於 12-10-27 11:05
你朋友好好心地 生娘不及養娘大. 個阿媽又會唔帶埋個細路走都有



...
個女人想搵件有 $$既, 邊會帶D仔女走佬先 ??

點評

琛媽  咪係囉   發表於 12-10-27 11:15

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


大宅

積分: 3824


78#
發表於 12-10-27 11:15 |只看該作者

引用:Quote:嗚…嗚…嗚…+點解次次打蛋白都打得

原帖由 sfmeow 於 12-10-27 發表
個盤乾唔乾呀?
乾架…


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


79#
發表於 12-10-27 11:21 |只看該作者

引用:Quote:多謝你講我知,+將來要抽血果陣,+唔俾

原帖由 moonlight9198 於 12-10-27 發表
你地知唔知, 響醫院最叻抽血既係邊個,
我問過好多人架喇, 原來係.................護士長.
係呀, 好多時醫生做野都係護士提點, 年資耐d ar ma. 呢邊醫院好多護士都係博士, (名牌有寫), 醫生都無佢地咁多經驗.




珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


80#
發表於 12-10-27 11:22 |只看該作者

引用:Quote:你朋友好好心地++生娘不及養娘大.+個

原帖由 moonlight9198 於 12-10-27 發表
個女人想搵件有 $$既, 邊會帶D仔女走佬先 ??
mouth: 咁狠心架...




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo