自由講場

跳至

首頁
23456...9

尾頁
   2


男爵府

積分: 9199


61#
發表於 12-10-27 23:36 |只看該作者
我同仔仔都試過親子賣旗, 都會遇到呢D情況, 我小朋友都會問我點解佢地唔賣既?我會話比佢知, "人地可能趕時間OR佢唔想買, 但唔洗怕, 你可以同佢講聲~唔緊要~"我小朋友(5歲)都明白而且真係會同人講"唔緊要"....但我發現HK原來多左好多善心既人, 佢地會俾$10~$20~...而且有D本身已經買左既,.佢地都會走黎再入錢, 話支持下小朋友~~我同仔仔都好開心...(因為自己以前都試過做義工, 好少人會俾$10~$20)


伯爵府

積分: 16689

畀面勳章


62#
發表於 12-10-27 23:41 |只看該作者

引用:講真一句,以家賣旗太多負面新聞,之前報導

原帖由 showman 於 12-10-27 發表
講真一句,以家賣旗太多負面新聞,之前報導好容易申請做志願團體,所以好多人都用呢個途徑賺錢,所以我都唔 ...
仲有啲天寒地凍推住個坐輪椅的老人家出來賣旗。


水晶宮

積分: 72960

2024年龍年勳章


63#
發表於 12-10-27 23:43 |只看該作者
比人拒絕的滋味 , 絕對唔好受 , 不過亦可以教導小朋友 , 每個人都有唔同的反應方式 , 自己有禮在先, 已經足夠. 我相信大人走在街上 , 都或多或少用過同樣方式拒絕過, 在街頭上工作的人 (eg 派傳單/募捐/其他賣旗人仕...)

從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


琥珀宮

積分: 169629


64#
發表於 12-10-27 23:44 |只看該作者

引用:今朝同阿仔做義工買旗......都唔明白D人可

原帖由 tracy668899 於 12-10-27 發表
今朝同阿仔做義工買旗......都唔明白D人可以,小朋友好有禮貌同你講 : 早晨, 先生/小姐 可唔可以幫手買支旗. ...
其實唔可以怪人地,如果佢唔想買佢可以點做?難道佢仲要停低笑笑口有禮貌地向你地解釋原因嗎!





公爵府

積分: 29915

認識瑞士牛牛第三回


65#
發表於 12-10-27 23:47 |只看該作者
我可能解答到樓主問題
(以下係我既學生時代經驗)
我:小姐,唔該賣支旗!!(笑晒咀)
姐:點解個個星期都見到你賣旗,香港人係咪好有錢,(個年好似係96年)
我: ~~O~~~ 咀,(今日第一次咋,點次次見到我??)
姐:個個星期1蚊,一個月4蚊,一年几多錢,妹妹,你話呢...!!!
((重講左好多野,,我唔記得,,,,))
~~~~~~
當年比人問到口雅雅,,,好似我舌左個1蚊,


水晶宮

積分: 50467


66#
發表於 12-10-27 23:48 |只看該作者
未至於“好極有限”呀


男爵府

積分: 6034


67#
發表於 12-10-27 23:49 |只看該作者
正常黎講我都會買既,除非身上只得20蚊紙,但係見到有d什麼旺角街坊福行會 , 什麼遊樂場協會我就吾會買,不過就不會直行直過,我會擰下個頭作示意


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


68#
發表於 12-10-27 23:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7539


69#
發表於 12-10-28 00:23 |只看該作者

回覆:tracy668899 的帖子

我同阿女買旗在太古城那邊,D人好多都運路行,我都覺得唔駛呀!一蚊兩蚊姐!不過,都啱的你自巳一廂情願以為你係義工好偉大姐,我唔一定要Buy嫁喎!所以,盡自己本分就算!不要要求一定都要遵守囉!




珍珠宮

積分: 39145

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


70#
發表於 12-10-28 00:25 |只看該作者
我87-89年讀中四中五時都要去賣 , 當時都吾係逢人問 , 而且我地無人陪架 , 呢 D 當吸收經驗囉 !

到自己有能力去買 , 都會選擇 , 有時真係會特登運路行 , 覺得最慘既就係 D 吾知咩機構叫 D 老人家係地鐵站賣 , 大家都知繁忙時間幾人迫 , 睇叫 D 婆婆企都企吾穩 , 好天熱落雨凍 , 腳震震咁拎著個錢箱叫人買祺 / 獎卷 , 我個心好難過
~慢慢學懂~               
不要太在意別人的說話,我並不輕易受到影響的,
人人都有著自己的想法,有著不同的意見同道理,
但惡言往往都是出於妒忌.


男爵府

積分: 7980


71#
發表於 12-10-28 00:26 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁

其實除左小朋友同老人家...其他我都會木口木面禁行過....


侯爵府

積分: 23155


72#
發表於 12-10-28 00:31 |只看該作者
waiman654 發表於 12-10-27 21:45
因為近年既街頭籌款都好負面!所以好多人唔願意捐錢

唉,我一星期被人攔十幾次呀,見到都當見唔到了,都唔知真定假亦唔知麼水……


大宅

積分: 2186


73#
發表於 12-10-28 00:32 |只看該作者
小倩 發表於 12-10-27 22:21
回覆 tracy668899 的帖子

好多人用8達通, 無coins喺身

係啦!今日無coins响身,逼住比咗十蚊,仲要買咗之後先發現係啲咩婦女會,都唔知係咩機構,做咗咩善事...

點評

maggielau0705  沙田婦女會,我今日都買左,因見係兩個小朋友賣!  發表於 12-10-28 01:24


子爵府

積分: 10651

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


74#
發表於 12-10-28 00:35 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁

其實差不多日日都有人賣旗, 真係唔知真定假, 況且又冇硬性規定人一定要買!


侯爵府

積分: 23038

好媽媽勳章


75#
發表於 12-10-28 00:35 |只看該作者

引用:因為近年既街頭籌款都好負面!所以好多人唔

原帖由 waiman654 於 12-10-27 發表
因為近年既街頭籌款都好負面!所以好多人唔願意捐錢
x2


大宅

積分: 4715


76#
發表於 12-10-28 00:36 |只看該作者

引用:Quote:因為近年既街頭籌款都好負面!所以好

原帖由 tom_s18 於 12-10-28 發表
唉,我一星期被人攔十幾次呀,見到都當見唔到了,都唔知真定假亦唔知麼水…… ...
我都係阿,除左賣旗,仲會有d人拎箱仔叫捐錢,有d係義賣,我個區成日見貓狗協會,都唔知真定假!




公爵府

積分: 25229

育兒性格勳章 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


77#
發表於 12-10-28 00:36 |只看該作者
呢d已小事,我同小朋友成日都遇到,我都是講人地可以選擇買同唔買,同真係多左好多唔知咩機構,唔好講人地,連我自己唔識我都會唔買,你試過比人用粗口罵你小朋友未呀??我只覺得唔買唔緊要,都唔係叫你買,你做咩用粗口講話人阻住你,成條路甘大,你咪行開d囉~
俊曦網頁[url=http://hk.myblog.yahoo.com


大宅

積分: 4715


78#
發表於 12-10-28 00:37 |只看該作者

引用:其實差不多日日都有人賣旗,+真係唔知真定假

原帖由 yeesumyin 於 12-10-28 發表
其實差不多日日都有人賣旗, 真係唔知真定假, 況且又冇硬性規定人一定要買!

...
義賣都唔知真定假!




別墅

積分: 973


79#
發表於 12-10-28 00:38 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁

甘人地都可以不買架喎


子爵府

積分: 10649


80#
發表於 12-10-28 00:38 |只看該作者

引用:因為近年既街頭籌款都好負面!所以好多人唔

原帖由 waiman654 於 12-10-27 發表
因為近年既街頭籌款都好負面!所以好多人唔願意捐錢
Agree.特別被生果報報道完之後!




首頁
23456...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo