烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 8207


61#
發表於 12-10-31 02:05 |只看該作者

引用:Quote:pepper_mama+發表於+12-10-31+01:11+

原帖由 tammy2008 於 12-10-31 發表
樓主, 這給妳參考一下 , 看看會否有幫助....

tefal 350w 電動打蛋器 ( 這打蛋器馬力大...如果妳的馬力小一 ...
另外仲有個問題,我見有人先用快速再轉慢速,有人就先慢後快,其實有冇關係呢?




水晶宮

積分: 50566


62#
發表於 12-10-31 02:09 |只看該作者
pepper_mama 發表於 12-10-31 02:05
另外仲有個問題,我見有人先用快速再轉慢速,有人就先慢後快,其實有冇關係呢?



...
通常先快後慢...

快手打起泡...之後用慢速打比較能穩定泡泡 ~


快d再試驗啦.....要多多實戰啊~~


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


63#
發表於 12-10-31 10:01 |只看該作者
回覆 pepper_mama 的帖子

系羅,睇多D片系得益既系自己,人地講到咁清楚你都唔明白,衹能靠自己了。未打起的蛋白糊系水狀,根本抽唔起,再打就糊狀,表示慢慢進入濕性,可以抽起成型,如果抽起不能成型,留返落去,即系未打夠,抽起成型後尾巴成灣狀就是濕性,這時已經可以拿來焗海綿蛋糕了,蛋捲之類,再打耐少少又未到乾性,就是濕性偏乾性,即系Tommy副相的狀態,最適合用來焗戚風蛋糕,再打落去就是乾性抽起棉花狀,尾巴不會灣,甚至無尾巴,或多尾巴,好似你咁,但未變水,一樣可以焗,但混合時要很有技巧,需要高手才能補救到,到如果是高手都唔會打到這狀態,然後再打就開始出水,這時真系神仙難救,唯有掉左距。
從濕性開始就要慢慢打,可能好快就到乾性,要多次停機觀察狀態。
濕性焗的蛋糕,膨脹度比較少,但比較有後勁,完成後不易回縮,所以適合做比較薄的蛋捲之類。
硬性的蛋糕焗的時候會膨脹得好高好靚,但升得高跌得低,往往焗完後都會回縮厲害。
所以最好兩者之間,戚風比較要求內部組織,所以必須這個狀態。




男爵府

積分: 8207


64#
發表於 12-10-31 10:07 |只看該作者

引用:回覆+pepper_mama+的帖子 系羅,睇多D片系

原帖由 kenstin 於 12-10-31 發表
回覆 pepper_mama 的帖子

系羅,睇多D片系得益既系自己,人地講到咁清楚你都唔明白,衹能靠自己了。未打起 ...
多謝各位高人指教。總結我知道自己嘅問題,我會再試㗎,不過難為c6同工人姐姐日日要食蛋糕做早餐喇!





複式洋房

積分: 142


65#
發表於 12-10-31 10:14 |只看該作者
回覆 pepper_mama 的帖子

樓主你打完蛋白之後加其他野入去搞吾可以太大力,會將蛋白入邊O既空氣打番出黎架!


大宅

積分: 4602


66#
發表於 12-10-31 14:52 |只看該作者
cheapbombom 發表於 12-10-30 23:15
樓主:整海綿蛋糕基本上好易整咗喎!
不如你試下唔好用分蛋法,我整蛋糕冇十年都八年,百發百中,你試下我 ...
我都抄低所有步驟,麻煩你寫埋份量,送佛送到西,唔該


珍珠宮

積分: 34740


67#
發表於 12-10-31 15:12 |只看該作者
tammy2008 發表於 12-10-30 22:22
妳打咗幾耐呀....好大可能係打過晒龍...水份分離晒呀....

妳打到佢全部變晒 cream 咁...再打多2分鐘左右就 ...

唔知點解,如果我打蛋白打到好似呢個狀態,個蛋糕焗完出黎後就會係個焗模到自己跌落黎。即係話我個蛋白打over左。
但如果係打到啱啱好,蛋糕唔會係個焗模到自己跌落黎呢,我d蛋白就仲會有小小流流地,即一抽起個打蛋器,d蛋白就會向下流,到流到咁上下dun下佢,先會見到勾。咁其實係咪正常呢?


水晶宮

積分: 50566


68#
發表於 12-10-31 15:29 |只看該作者
^O^ 發表於 12-10-31 15:12
唔知點解,如果我打蛋白打到好似呢個狀態,個蛋糕焗完出黎後就會係個焗模到自己跌落黎。即係話我個蛋白打o ...
跌落黎唔多關蛋白事.....

關焗模事多d....要用不沾的模啊~~


水晶宮

積分: 50566


69#
發表於 12-10-31 16:27 |只看該作者
尋晚個 cake .... 加咗10g綠茶粉, 面層又散咗少少綠茶粉

整好打埋 淡 cream 隨手加少少水果 ( 減 cream既肥膩感 )


分層麻麻地, 忽厚忽薄.... cream 又唔平均..又係層厚層薄...
食鬼咗佢無眼睇....


男爵府

積分: 8207


70#
發表於 12-10-31 17:03 |只看該作者

引用:尋晚個+cake+....+加咗10g綠茶粉,+面層又散

原帖由 tammy2008 於 12-10-31 發表
尋晚個 cake .... 加咗10g綠茶粉, 面層又散咗少少綠茶粉

整好打埋 淡 cream 隨手加少少水果 ( 減 cream既 ...
就係昨晚12點幾整嗰個? 嘩,好勁呀!!




水晶宮

積分: 50566


71#
發表於 12-10-31 18:31 |只看該作者
pepper_mama 發表於 12-10-31 17:03
就係昨晚12點幾整嗰個? 嘩,好勁呀!!
咪咁啦...邊樹勁, 只係家庭式製作 ( 唔美觀不過合自己口味 )

妳都快d努力練習呀~~ 等你啊~~


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


72#
發表於 12-10-31 18:36 |只看該作者
tammy2008 發表於 12-10-31 16:27
尋晚個 cake .... 加咗10g綠茶粉, 面層又散咗少少綠茶粉

整好打埋 淡 cream 隨手加少少水果 ( 減 cream既 ...
我連未局都沉晒底, 你求其都甘有水準,果然係大師級
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


水晶宮

積分: 50566


73#
發表於 12-10-31 18:49 |只看該作者
本帖最後由 tammy2008 於 12-10-31 18:50 編輯
小雄維尼 發表於 12-10-31 18:36
我連未局都沉晒底, 你求其都甘有水準,果然係大師級

唔好扣我帽子啦....我真係仲學緊野架...
bk 真係好多勁人, 間中都見佢地 post d 酒店級既 cake ~ 羡慕死我呀~~

有時好奇怪架....好多人話混粉入蛋糊時要輕手, 咩糖分3次 , 咩粉又要分幾次落...咩油又要點點落...有時睇片....明明見到人地粗粗魯魯咁攪埋一堆...但係又見佢地焗得幾好嗰吓先抵死.....

所以嘛....唔好怕.....放胆去試 ~~ 我見妳整過好多美味既食物~ 蛋糕唔會難到妳好耐...



水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


74#
發表於 12-10-31 19:06 |只看該作者
tammy2008 發表於 12-10-31 18:49
唔好扣我帽子啦....我真係仲學緊野架...
bk 真係好多勁人, 間中都見佢地 post d 酒店級既 cake ...
千祈5好話我整d野呀,我都係幼稚園級黎學野. 以前未開始整未知甘多竅門係甘衝, 而家知知地啦.......整蛋糕一見到d粉漿沉底,即係5駛焗都發5起(事實以前5知照焗.....底野)反而多左挫折感, 整其他野就算. 另外有無全蛋法既蛋糕食譜呀?
我好想再整蛋糕架, 不過真係失敗到驚
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


水晶宮

積分: 50566


75#
發表於 12-10-31 19:12 |只看該作者
小雄維尼 發表於 12-10-31 19:06
千祈5好話我整d野呀,我都係幼稚園級黎學野. 以前未開始整未知甘多竅門係甘衝, 而家知知地啦.......整蛋糕一 ...
妳估我又失敗得少咩............. ( 用周星星"功夫" tone : 唔通我學過如來神掌又話過妳知咩.... )


#35咪有人 post 全蛋食譜囉....

#50係我最近一直用既食譜...總糖量我減至 75g ( ok 夠甜呀 ) 水可轉做奶 ( 奶的話可以加多 5ml左右 )
( 雖則blog 主話係分蛋法海線..實質我覺得佢係戚風來 )


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


76#
發表於 12-10-31 19:22 |只看該作者
tammy2008 發表於 12-10-31 19:12
妳估我又失敗得少咩............. ( 用周星星"功夫" tone : 唔通我學過如來神掌又話過妳知咩.... )
...
#35都無講用幾多蛋同粉
而你講#50係分蛋法, 我尋晚look過,一睇到係分蛋就好驚,可能我有創傷後遺症
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


水晶宮

積分: 50566


77#
發表於 12-10-31 19:26 |只看該作者
小雄維尼 發表於 12-10-31 19:22
#35都無講用幾多蛋同粉
而你講#50係分蛋法, 我尋晚look過,一睇到係分蛋就好驚,可能我有創傷後遺症:sickmilk ...
係喎....#35竟然無份量架..... :mrgreen:
上網seach 吓啦....一係就等阿 cheapbombom答妳.....


分蛋唔難......我偏愛戚風類...濕潤多了.....


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


78#
發表於 12-10-31 20:02 |只看該作者
我系#63只講點打蛋白漿,全蛋有全蛋的打法,唔好搞錯啊。
其實要做好一個蛋糕,最緊要系學識打漿,漿打得好,其他步驟隨便D都無所謂,只要唔好太粗暴混材料就得,配方材料多少無一定要求,唔好相差太遠就得了。


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


79#
發表於 12-10-31 20:05 |只看該作者
tammy2008 發表於 12-10-31 19:26
係喎....#35竟然無份量架.....
上網seach 吓啦....一係就等阿 cheapbombom答妳.....
尋晚你地講完之後, 我去search過, 全蛋又話要下低用熱水盤坐住黎打.....一陣又有第款, 好煩呀
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


伯爵府

積分: 18698


80#
發表於 12-10-31 20:32 |只看該作者

回覆:小雄維尼 的帖子

Oh.....全蛋份量如下:(6寸蛋糕)
1)雞蛋4隻(室溫)
2)沙糖(85g)
3) 低筋粉(100g)
4) 牛油溶液(20g)

做法:
1)雞蛋沙糖一起打至奶白色(用電動打蛋器)
2)低筋麵粉用篩慢慢加入蛋漿(用膠刮䡖䡖將麵粉fold入蛋漿至完全勻和)
3)最後拌入牛油溶液(用膠刮)
4)用180度焗20-25分鐘

個食譜係我跟某酒店CF學做蛋糕時跟做的,焗起好似海綿咁鬆




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo