自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


珍珠宮

積分: 31324

玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 陪月勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


61#
發表於 12-11-5 10:18 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

我都想交咁多税




子爵府

積分: 12324


62#
發表於 12-11-5 10:19 |只看該作者
無理由余唔到錢喎?? 我想你要重新去睇下budget control 
anyway 你好叻啊


禁止訪問

積分: 10796


63#
發表於 12-11-5 10:21 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


64#
發表於 12-11-5 10:54 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

我老公都收到。。。。。。。預繳埋下年要共 二字頭一年儲落冇左七成



珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


65#
發表於 12-11-5 11:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+李豆豆+於+12-11-05+發表你俾

原帖由 千千萬萬 於 12-11-05 發表
樓主唔係冇錢洗,係想儲多d,最好晤洗交稅,儲多筆!
原來係咁
咁樓主真係好慘囉,要交咁多稅搞到唔可以再儲多d




子爵府

積分: 13873


66#
發表於 12-11-5 11:50 |只看該作者
我就寧願交多D, 都好過唔駛交.


大宅

積分: 4323


67#
發表於 12-11-5 12:21 |只看該作者

引用:我老公都收到。。。。。。。預繳埋下年要共

原帖由 maggie625 於 12-11-05 發表
我老公都收到。。。。。。。預繳埋下年要共 二字頭一年儲落冇左七成

...
yes...我諗你會明多d。當你好慳咁諗住儲到既時候儲定少少,點知稅單一到,儲到既俾左大大舊佢,自己咩都冇晒。


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


68#
發表於 12-11-5 15:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+12-11-05+發表

原帖由 w_love_J 於 12-11-05 發表
yes...我諗你會明多d。當你好慳咁諗住儲到既時候儲定少少,點知稅單一到,儲到既俾左大大舊佢,自己咩都冇 ...
我地好努力好慳。。。 但儲極都吾夠俾首期。。。。d租一路升一路升。。。一到租約滿就好大壓力


侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


69#
發表於 12-11-5 15:44 |只看該作者
pingbaby 發表於 12-11-4 20:45
Same here, 大家加油!!我成日覺得仔女免稅額同供養父母免稅額真係太少!!

絕對係!
買間屋俾兩老分開住,等大家空間大d,請個工人睇住老人家,陪佢出入醫院,我地要返工,屋企又有細路,諗住分開住對大家都好d
代價係:俾多d稅!


珍珠宮

積分: 35700

好媽媽勳章


70#
發表於 12-11-5 16:13 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

Me 2 la




洋房

積分: 64


71#
發表於 12-11-5 16:26 |只看該作者


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


72#
發表於 12-11-5 17:17 |只看該作者
都係果句... 有得俾好過無得俾!我都想好似樓主咁俾咁多稅...


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


73#
發表於 12-11-5 17:19 |只看該作者
fathippo 發表於 12-11-4 20:37
好明白,其實因為樓主人工跌落最貴既17%税網到 ,其實唔係揾太多!我依家好老實講唔会甘勤力揾錢,揾到交17 ...

估計樓主可能已經俾緊標準稅率15%了!


別墅

積分: 588


74#
發表於 13-2-4 19:40 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

Bonus 得來不易呀。。。。。樓主心痛真係好正常


禁止訪問

積分: 8045


75#
發表於 13-2-4 19:47 |只看該作者

引用:又要交六位數字!!+唉,真係覺得又俾人打劫

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9845


76#
發表於 13-2-4 20:07 |只看該作者

回覆:w_love_J 的帖子

4000用,另外都有儲錢架?




侯爵府

積分: 24828


77#
發表於 13-2-4 20:21 |只看該作者

引用:又要交六位數字!!+唉,真係覺得又俾人打劫

原帖由 w_love_J 於 12-11-04 發表
又要交六位數字!! 唉,真係覺得又俾人打劫一獲。

其實個人真係好唔開心,但真係無地方可以宣洩, ...
Same here, 我好明 家用係我3份一,仲未計供樓,其他……


伯爵府

積分: 18540


78#
發表於 13-2-4 20:27 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

我都好想好似你咁,交重稅,越多越好,我唔介意,可惜我唔駛交


大宅

積分: 1620


79#
發表於 13-2-4 20:29 |只看該作者

引用:又要交六位數字!!+唉,真係覺得又俾人打劫

原帖由 w_love_J 於 12-11-04 發表
又要交六位數字!! 唉,真係覺得又俾人打劫一獲。

其實個人真係好唔開心,但真係無地方可以宣洩, ...
我冇你交咁多,但都好肉赤


禁止訪問

積分: 1694


80#
發表於 13-2-4 20:37 |只看該作者

回覆:岩岩收到稅單......

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo