自由講場

跳至

首頁
23456...36

尾頁
   17


子爵府

積分: 13209

好媽媽勳章


61#
發表於 12-11-20 00:21 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?

唔好理佢地甘多,唔好令自己後悔!當初我祖母過身,我大女仲細,只係五個月,我想去送佢但我媽話我係外嫁女而且屋企有小朋友,叫我唔好去,仲話會對小朋友唔好,到而家我都好後悔當初聽我媽講,因為我真係好掛住我阿麻,係佢湊大我嫁



點評

ferrari2007  當年我婆婆湊大我,所以佢過身時我都堅持帶仔仔去一去庵堂  發表於 12-11-20 14:00
終於有褲着!


大宅

積分: 3736


62#
發表於 12-11-20 00:21 |只看該作者
我相信婆婆吾會介意,最怕小朋友嚇壞,小學時出席了嫲嫲葬禮,到處是哭聲,又有D儀式,姑姐們又哭又叫,把我嚇壞了,怕了很久,現在大了出席這些儀式後都會想起小時候當日的情況,好幾天才能淡忘。


大宅

積分: 2614


63#
發表於 12-11-20 00:21 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?




禁止訪問

積分: 38753

好媽媽勳章 醒目開學勳章


64#
發表於 12-11-20 00:22 |只看該作者

引用:老爺奶奶就話不建議帶(出殯當日),因怕殯

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10103


65#
發表於 12-11-20 00:23 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8514

好媽媽勳章


66#
發表於 12-11-20 00:24 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?

我老公姑婆走,佢由我老公出世就睇住佢大,睇住我地結婚同對仔女出世,姑婆同我6299一齊住,好親的。當時我對仔女都有去,全程跟,我細女3歲。

我覺得你6299冇將心俾己,又唔係其他人,係婆婆,好親嘅人。一係唔好俾佢留太夜,唔去真係講唔通。


珊瑚宮

積分: 118281


67#
發表於 12-11-20 00:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小軒軒+於+12-11-19+發表我會

原帖由 EMILY428 於 12-11-20 發表
老爺奶奶話佢地家族不建議。之前老爺父母過身,有幾個孫都不去送。話怕小朋友小氣。怕有不乾淨野跟。



...
佢地上一代唔珍惜自己子孫嗎,點會唔照住?mouth:親人嚟喎




侯爵府

積分: 21304

hashtag影視迷勳章


68#
發表於 12-11-20 00:25 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?

個人意見…bb就話遮…自己阿媽見埋呢次只有回憶…唔去既話我會覺得好遺憾

老餅會員上科林只求開心!


子爵府

積分: 14261


69#
發表於 12-11-20 00:25 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?

我會問佢如果佢父母是旦一個吾係到係咪一樣吾去


珍珠宮

積分: 37389


70#
發表於 12-11-20 00:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 MrsSingSing 於 12-11-20 發

原帖由 EMILY428 於 12-11-20 發表
請問你當時是否送到上山?最後?。有否帶小朋友食埋英雄宴?
全部有出席,完全無問題,放心,婆婆會保佑個孫。
至於c6,佢應該怕嗰啲地方嚇親小朋友,慢慢同佢講,我嗰陣都有人反對我帶個女去,之後呢度jm教去紙扎舖買份"百解"俾小朋友袋,保平安,
其實我係做俾反對我既老人家睇,我自己就好想帶個女去,唯有做呢啲令老人家無咁反對。
講真無野好怕,賓儀師父都話家屬係百無禁忌,嗰兩日真係一啲唔舒服既感覺都無




男爵府

積分: 8726


71#
發表於 12-11-20 00:26 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?

我有個親戚連半歲大嘅BB都有帶去出席佢老爺個喪禮!




侯爵府

積分: 20253

好媽媽勳章


72#
發表於 12-11-20 00:28 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?

五歲唔係BB囉,阿女都係時候應該知道什麼是死亡,俾阿女送婆婆最後一程啦你62、99和C6好自私,衰啲講句,如果往生者是你62或99,你C6或你男家啲人會唔會一樣叫你女女唔去送殯呢?



點評

ferrari2007  :;pppp:自私到爆  發表於 12-11-20 14:04


男爵府

積分: 8283


73#
發表於 12-11-20 00:29 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?

62走咗,亞女三歲由守夜到上山跟定全程。勁多嘢問,都有帶佢周圍行解悶。亞嫂有咗三個月都有去,bb未出世,so far 合家平安!




侯爵府

積分: 20719


74#
發表於 12-11-20 00:31 |只看該作者

回覆:EMILY428 的帖子

唔帶自已會後誨的 同埋個女既婆婆


男爵府

積分: 5652


75#
發表於 12-11-20 00:31 |只看該作者

回覆:EMILY428 的帖子

想當年爸爸去時,大仔4歲細佬半歲,我無俾2個仔睇破地獄個d(因為呀家姐話如囝囝驚要搵人帶走仲煩),但就有帶佢地去送公公最後一程,我驚後悔返唔到轉頭




珍珠宮

積分: 37389


76#
發表於 12-11-20 00:32 |只看該作者

引用:我相信婆婆吾會介意,最怕小朋友嚇壞,小學

原帖由 hello1972 於 12-11-20 發表
我相信婆婆吾會介意,最怕小朋友嚇壞,小學時出席了嫲嫲葬禮,到處是哭聲,又有D儀式,姑姐們又哭又叫,把 ...
我3歲小朋友嗰兩日不知幾精靈,其實最緊要大人同小朋友講清楚嗰兩日係做啲咩,小朋友都會明白事理。
隔離房都有好多帶埋小朋友,一樣好活潑,
每人膽量不同,唔好講到咁恐怖嚇壞樓主




男爵府

積分: 8283


77#
發表於 12-11-20 00:32 |只看該作者

引用:我相信婆婆吾會介意,最怕小朋友嚇壞,小學

原帖由 hello1972 於 12-11-20 發表
我相信婆婆吾會介意,最怕小朋友嚇壞,小學時出席了嫲嫲葬禮,到處是哭聲,又有D儀式,姑姐們又哭又叫,把 ...
依家冇咩人喊㗎喇,殯儀館燈火通明,放心,一d都唔驚嚇




男爵府

積分: 8748


78#
發表於 12-11-20 00:35 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?

我一定帶阿女去,個個係自已阿媽,阿女個婆婆,咁親,樓主你一定要帶阿女去送婆婆。男家方面俾我就吾理得咁多,自已阿媽最緊要。


男爵府

積分: 5252


79#
發表於 12-11-20 00:36 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?

咁都要問人?婆婆咁親有乜理由唔去呀?你老公一家係咪有問題!




珊瑚宮

積分: 118281


80#
發表於 12-11-20 00:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小軒軒+於+12-11-19+發表我會

原帖由 EMILY428 於 12-11-20 發表
老爺奶奶話佢地家族不建議。之前老爺父母過身,有幾個孫都不去送。話怕小朋友小氣。怕有不乾淨野跟。



...
簷前滴水往下流,敎出子女不思恩。

呢句係我奶奶對話細路唔使做孝嘅評語。



點評

ferrari2007    發表於 12-11-20 16:49

首頁
23456...36

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo