婆媳關係

跳至

首頁
23456...8

尾頁
   1


大宅

積分: 1189


61#
發表於 12-12-7 13:12 |只看該作者
chanjessie0627 發表於 12-12-3 07:58
所有野,聽到6299個名,已經覺得討厭
冇錯! 煩到死! 成日摷人野! 冇私隱!


男爵府

積分: 7412


62#
發表於 12-12-7 13:20 |只看該作者
caprisuperslim 發表於 12-12-7 13:12
冇錯! 煩到死! 成日摷人野! 冇私隱!
咦,你嗰個又係咁呀!我嗰個都係,黎到我屋企,衣櫃,鞋櫃,組合櫃都要俾佢檢查
               


大宅

積分: 1228


63#
發表於 12-12-13 02:21 |只看該作者

引用:我講先~~++最討厭佢地污濁++,+本身同6299佢

原帖由 isiswu 於 12-12-03 發表
我講先~~ 最討厭佢地污濁 , 本身同6299佢地關係都幾好, 只係唔中意佢地污濁同唔衛生囉!!
...
Me too




大宅

積分: 2138


64#
發表於 12-12-13 08:08 |只看該作者

引用:所有野,聽到6299個名,已經覺得討厭

原帖由 chanjessie0627 於 12-12-03 發表
所有野,聽到6299個名,已經覺得討厭
我得99。所有野都討厭。





象牙宮

積分: 239754


65#
發表於 12-12-13 09:13 |只看該作者
isiswu 發表於 12-12-3 07:35
我講先~~ 最討厭佢地污濁 , 本身同6299佢地關係都幾好, 只係唔中意佢地污濁同唔衛生囉!!...

1. 污脏 - 人老了. 懶了吧.
2. 不整結 - 人老了. 常忘
3. 唔識菅理家 - 人老人, 不懂自我提升, 不愛學習.
4. 愛買東西, 東放西放, 家里柜多多. (衣柜, 床柜, 鞋柜, 廚柜, 雜物柜, 膠柜, N雜物箱). 床, sofa, 飯桌, 都滿東西.
屋企就來看不了一个完整的磚地吧.
5. 愛吸煙

(我都不完美) 和生活習憤和她格格不入. 少說話為妙. 多尊重, 多包含. 她曾傷我的心....


想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


複式洋房

積分: 301


66#
發表於 12-12-13 09:18 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭???

雙重標準,將d野掉轉講




大宅

積分: 4459


67#
發表於 12-12-13 23:56 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭???

懶!污糟!




大宅

積分: 1640


68#
發表於 12-12-15 16:34 |只看該作者
同老公eX聯絡~!


複式洋房

積分: 346


69#
發表於 12-12-15 19:43 |只看該作者

回覆:CCKI 的帖子

終日問長問短,一入廚房耐d,又問我整乜,開過火,又問我整乜,我頭先起廳瞓著佐,佢個仔明明起房不過冇開燈,(可能佢以為唔見佐個仔) 都要叫醒我問個仔起邊


大宅

積分: 4007


70#
發表於 12-12-15 23:04 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭???






大宅

積分: 3278


71#
發表於 12-12-16 01:55 |只看該作者

引用:所有野,聽到6299個名,已經覺得討厭

原帖由 chanjessie0627 於 12-12-03 發表
所有野,聽到6299個名,已經覺得討厭
志同道合




大宅

積分: 1774


72#
發表於 12-12-16 02:40 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭???

攻心計,c6前後兩個樣,明嗎




男爵府

積分: 6682


73#
發表於 12-12-19 13:45 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭

相反我奶奶幾好,只係長氣少少,固執少少(正常老人家的通病)不過對我幾好,相反我吳中意我老爺,因為佢針對我老公同埋一齊住的婆婆(我c6的婆婆),不過佢對我無野,又吳會好但又吳會差:;pppp:


複式洋房

積分: 109


74#
發表於 12-12-19 15:17 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭

講錢囉!新年要比幾錢佢,過節比幾多佢,最黑人憎!呢個問題閙咗佢好幾次!不過轉頭就無事!


大宅

積分: 2432


75#
發表於 12-12-19 16:46 |只看該作者
成日話要嚟住,見冇床給她睡,就發火,發爛渣,在大門口大大聲的罵:你唔係我個仔,床都冇張給我,要我睡地下....

表面是罵亞仔,其實講俾我聽,激得我手都震,好耐都出了聲....有人咁做亞媽的嗎????

近日拿湯給她(住醫院),乘機話好耐冇飲我的湯,即是要嚟食,要嚟住,要我服侍佢...

佢同細仔住,個細新袍唔做家務....我都要學吓人哋....

本來煮飯佢食,都算,但佢就是要人服侍,要享所謂99福...又不衛生...若不是這樣,應該可以相處好些...

真煩...........


大宅

積分: 3914


76#
發表於 12-12-19 17:18 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭???

我結婚時當正佢自己先係主角,係佢嫁唔係我嫁!
著件金光閃閃大拖尾嚟迎賓,影大合要等佢擺好佢件大拖尾先影得
敬酒仲走去著超低胸大露背!仲揾埋個妹仔幫佢拎裙尾!
其他擺酒啲問題已經可以唔講,剩係我一生人一次嘅婚禮都要搶我鏡已經夠我憎佢一世!




男爵府

積分: 5525


77#
發表於 12-12-20 02:45 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭???

幚完你做野就周圍唱,偏心(孫女就唔乖都錫,男孫就同佢笑都比佢鬧)超討厭。




大宅

積分: 3569

畀面勳章


78#
發表於 12-12-20 03:38 |只看該作者
回覆 isiswu 的帖子

有同感


侯爵府

積分: 22888

hashtag影視迷勳章


79#
發表於 12-12-20 10:18 |只看該作者
唔可以話討厭, 不過我唔高興99偏心叔仔一家囉! 叔仔真係放個屁都香, 成日誇張大聲講叔仔點叻, 啲仔女又點聰明可愛...etc。 有次食飯我去坐佢隔離, 佢叫我坐去第二度呀! 話個位要留比叔仔一家呀! 我未嫁時屋企全家對我如珠如寶架, 現在好似二等公民! 同c6講仲要死撐話99無偏心! 我知佢心入面其實好清楚佢阿媽對佢差好多, 不過硬係要死撐搞到我地鬧咗幾次交!!


男爵府

積分: 6909

大廚勳章


80#
發表於 12-12-20 10:28 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭???

最憎她太得閒,周圍學事學非,學埋啲無學識朋友教既招數對付她認為唔聽話既新抱!點知。。招數失敗!




首頁
23456...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo