心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 29725


61#
發表於 06-6-12 15:00 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

QC想問係咪真械同佢慶祝生日呀~~~~[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_153.gif[/img]
Ivy124 寫道:
做咩樹...你向樹做咩

[quote]
QUINCY121HK 寫道:
ivy,
.......
[/quote]


侯爵府

積分: 22858


62#
發表於 06-6-12 15:00 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

IVY,
你失憶呀.......又係你自己化.....一齊慶祝生日架.....


公爵府

積分: 28065


63#
發表於 06-6-12 15:01 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

咁佢蝦你d咩呀 ?-(

[quote]
elaineho73 寫道:
波波 = 靜藍媽loR~[quote]


公爵府

積分: 29725


64#
發表於 06-6-12 15:01 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

溝通唔到[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_153.gif[/img]
QUINCY121HK 寫道:
IVY,
你失憶呀.......又係你自己化.....一齊慶祝生日架.....


別墅

積分: 660


65#
發表於 06-6-12 15:03 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

唔關我事架唔關我事架Ivy仔,我一搵,就好多呢d另類相,kakakakak 又搵到張正野啦,佢個canada好cute喎 [img align=left]http://mud.mm-a6.yimg.com/image/2293156189[/img]

[quote]
Ivy124 寫道:
亞婆...咁o既相都比你搵到呀

[quote]


公爵府

積分: 28065


66#
發表於 06-6-12 15:04 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

你講我實記住架...你快d講你幾時生日啦

[quote]
WINNIEYIP 寫道:
拱你地有冇淫記得禾生日呀 :-( :-( :-( :-( [quote]


公爵府

積分: 28065


67#
發表於 06-6-12 15:08 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

我邊樹有失憶呀...我人格分裂咋ma 我點會唔記得自己講過d咩喎...只不過我唔係好明你個公司做緊咩ja 咪鬧我啦 :-(

QUINCY121HK 寫道:
IVY,
你失憶呀.......又係你自己化.....一齊慶祝生日架.....


男爵府

積分: 5388


68#
發表於 06-6-12 15:09 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

WINNIEYIP 寫道:
拱你地有冇淫記得禾生日呀 :-( :-( :-( :-(


311
世事如棋,局局新,穫穫甘!


公爵府

積分: 28065


69#
發表於 06-6-12 15:11 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

咪笑人啦

WINNIEYIP 寫道:
溝通唔到[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_153.gif[/img][quote]
QUINCY121HK 寫道:
IVY,
你失憶呀.......又係你自己化.....一齊慶祝生日架.....
[/quote]


公爵府

積分: 29725


70#
發表於 06-6-12 15:11 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

哼~~~~有禾電化既朋友應該豬禾幾時生日
架嘛~~~械禾七生年月日雷架 :-( :-(:-(都械大口妹巧 [quote]
Ivy124 寫道:
你講我實記住架...你快d講你幾時生日啦

[quote]


男爵府

積分: 5388


71#
發表於 06-6-12 15:13 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

WINNIEYIP 寫道:
哼~~~~有禾電化既朋友應該豬禾幾時生日
架嘛~~~械禾七生年月日雷架 :-( :-(:-(都械大口妹巧


係呀係呀~驚唔記得?睇返個電話咪豬囉~
世事如棋,局局新,穫穫甘!


公爵府

積分: 28065


72#
發表於 06-6-12 15:14 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

雖然無毛無怪d...但我都咁鍾意佢架 [size=xx-large]不過你駛唔駛放到張相咁大呀

[quote]
亞婆 寫道:

唔關我事架唔關我事架Ivy仔,我一搵,就好多呢d另類相,kakakakak 又搵到張正野啦,佢個canada好cute喎 [img align=left]http://www.222v.com/image/pic/starn/yancx/yancx36.jpg[/img]


公爵府

積分: 29725


73#
發表於 06-6-12 15:14 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

易令唔巧嬲喇~~~矛胃為升職既樹唔開心啦 :wink: :wink:

我頭先響皇宮都化左佢喇~~你笑番喇


伯爵府

積分: 18231


74#
發表於 06-6-12 15:16 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

升唔升唔係問題, 最主要係公平OY ma~
WINNIEYIP 寫道:
易令唔巧嬲喇~~~矛胃為升職既樹唔開心啦 :wink: :wink:

我頭先響皇宮都化左佢喇~~你笑番喇


侯爵府

積分: 22858


75#
發表於 06-6-12 15:16 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

亞婆,
lee張都正呀.......


公爵府

積分: 26460


76#
發表於 06-6-12 15:16 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

WINNIEYIP 寫道:
易令唔巧嬲喇~~~矛胃為升職既樹唔開心啦 :wink: :wink:

我頭先響皇宮都化左佢喇~~你笑番喇


洗唔洗咁小事嬲嗎


公爵府

積分: 28065


77#
發表於 06-6-12 15:17 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

你都無話過比我知...我又點知個電話no.係你生日喎 :-( 最多我以後記住lor :-(

[quote]
WINNIEYIP 寫道:
哼~~~~有禾電化既朋友應該豬禾幾時生日
架嘛~~~械禾七生年月日雷架 :-( :-(:-(都械大口妹巧


公爵府

積分: 29725


78#
發表於 06-6-12 15:20 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

你實在太唔留心喇 :-( :-( :-(

扇喇~~見你記得禾78年七世就唔嬲你喇 [quote]
Ivy124 寫道:
你都無話過比我知...我又點知個電話no.係你生日喎 :-( 最多我以後記住lor :-(

[quote]


公爵府

積分: 28065


79#
發表於 06-6-12 15:20 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

咁都話正

QUINCY121HK 寫道:
亞婆,
lee張都正呀.......


伯爵府

積分: 18231


80#
發表於 06-6-12 15:21 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

乜你唔知大肚婆個心情好飄忽既咩~

禁你係唔fair OY ma~ :tongue:

一係就你跟本無放我係你個心度~
靜藍媽媽 寫道:

洗唔洗咁小事嬲嗎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo