心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18826


61#
發表於 06-6-18 22:28 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>


我隻龜食蝦食瘦肉架,但呢排佢生蛋先至唔食咋

WINNIEYIP 寫道:
禾99樹隻龜~~唔實野就扑暈d魚仔餵佢實架喇~~~
拱佢又實wor~~~


父母過份愛子女,會反射成為子女的煩惱;對子女要放心,他們才能安心.
                     


心願


公爵府

積分: 26460


62#
發表於 06-6-18 22:28 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

小路 寫道:
樹幹有請你,你都可以去架!!不過佢無請我,所以我地唔去啦! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: [quote]
靜藍媽媽 寫道:
[ 旦械非請勿進
[/quote]


佢HELP禾申請呀!一式兩款天 :-( :-( :-(


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


63#
發表於 06-6-18 22:28 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

我同事借左本達文西密碼俾我睇!我今日完全無殊鏡睇呀!


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


64#
發表於 06-6-18 22:29 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

拱你申請啦!!
靜藍媽媽 寫道:
佢HELP禾申請呀!一式兩款天 :-( :-( :-(


公爵府

積分: 28961


65#
發表於 06-6-18 22:30 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

咁你搵個花盆放盆泥俾佢生囉!

小路 寫道:
原來係生蛋呀![quote]
心願 寫道:

係呀,年年都係咁, :-|

[quote]
好B 寫道:
係咪要生蛋呀?



[/quote][/quote]


公爵府

積分: 26460


66#
發表於 06-6-18 22:30 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

小路 寫道:
拱你申請啦!! [quote]
靜藍媽媽 寫道:
佢HELP禾申請呀!一式兩款天 :-( :-( :-(
[/quote]

得閒先啦


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


67#
發表於 06-6-18 22:31 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

你隻龜仔食得好豐富喎!
心願 寫道:

我隻龜食蝦食瘦肉架,但呢排佢生蛋先至唔食咋


伯爵府

積分: 18826


68#
發表於 06-6-18 22:31 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>


我養咗2隻架,8年啦,由腳指公咁大隻養到好似隻大人腳咁大呀,可惜舊年有一隻因為生蛋唔出難產死咗呀 :-( :-( :-(

小路 寫道:
心心,你養左隻龜呀?


父母過份愛子女,會反射成為子女的煩惱;對子女要放心,他們才能安心.
                     


心願


伯爵府

積分: 18826


69#
發表於 06-6-18 22:33 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>


至弊就係我連花盆都無呀馬 :-(

好B 寫道:
咁你搵個花盆放盆泥俾佢生囉!

[quote]
小路 寫道:
原來係生蛋呀!


父母過份愛子女,會反射成為子女的煩惱;對子女要放心,他們才能安心.
                     


心願


公爵府

積分: 29725


70#
發表於 06-6-18 22:34 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

乜龜唔洗交配既咩 定心心養左兩隻龜呀 [quote]
心願 寫道:

我隻龜食蝦食瘦肉架,但呢排佢生蛋先至唔食咋

[quote]


公爵府

積分: 29725


71#
發表於 06-6-18 22:35 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

吓拱你快d去買花盆喇 [quote]
心願 寫道:

我養咗2隻架,8年啦,由腳指公咁大隻養到好似隻大人腳咁大呀,可惜舊年有一隻因為生蛋唔出難產死咗呀 :-( :-( :-(

[quote]


公爵府

積分: 28961


72#
發表於 06-6-18 22:35 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

隻衰笨泥~我懷疑佢知道我買咗好嘢俾佢食, 我俾條佢平時食開嘅草佢, 佢死都唔食, 我一攞起包蘋果乾, 佢即刻撲我! 搶到食!


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


73#
發表於 06-6-18 22:36 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

請問你地知唔知有個網頁可以打D英文落去!個網會讀英文七黎架?


伯爵府

積分: 18826


74#
發表於 06-6-18 22:37 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>


我2隻龜都係"也母"黎架,果d蛋係無受精卵呀馬

WINNIEYIP 寫道:
乜龜唔洗交配既咩 定心心養左兩隻龜呀


父母過份愛子女,會反射成為子女的煩惱;對子女要放心,他們才能安心.
                     


心願


公爵府

積分: 29725


75#
發表於 06-6-18 22:37 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

拱你隻笨梨刀唔蠢wor~~~~
好B 寫道:
隻衰笨泥~我懷疑佢知道我買咗好嘢俾佢食, 我俾條佢平時食開嘅草佢, 佢死都唔食, 我一攞起包蘋果乾, 佢即刻撲我! 搶到食!


公爵府

積分: 28961


76#
發表於 06-6-18 22:38 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

以前有淫舖屎過架喎! 去七面問吓淫啦!

小路 寫道:
請問你地知唔知有個網頁可以打D英文落去!個網會讀英文七黎架?


公爵府

積分: 29725


77#
發表於 06-6-18 22:38 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

哦~~~i see[quote]
心願 寫道:

我2隻龜都係"也母"黎架,果d蛋係無受精卵呀馬

[quote]


伯爵府

積分: 18826


78#
發表於 06-6-18 22:38 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>


哈哈~佢蝦你呀,同我隻龜一樣,食咗蝦就唔肯食瘦肉

好B 寫道:
隻衰笨泥~我懷疑佢知道我買咗好嘢俾佢食, 我俾條佢平時食開嘅草佢, 佢死都唔食, 我一攞起包蘋果乾, 佢即刻撲我! 搶到食!


父母過份愛子女,會反射成為子女的煩惱;對子女要放心,他們才能安心.
                     


心願


公爵府

積分: 28961


79#
發表於 06-6-18 22:39 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

正蠱惑仔 :tongue:

WINNIEYIP 寫道:
拱你隻笨梨刀唔蠢wor~~~~ [quote]
好B 寫道:
隻衰笨泥~我懷疑佢知道我買咗好嘢俾佢食, 我俾條佢平時食開嘅草佢, 佢死都唔食, 我一攞起包蘋果乾, 佢即刻撲我! 搶到食!
[/quote]


伯爵府

積分: 18826


80#
發表於 06-6-18 22:40 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>


我以前有架,但個腦壞過之後無咗啦

小路 寫道:
請問你地知唔知有個網頁可以打D英文落去!個網會讀英文七黎架?


父母過份愛子女,會反射成為子女的煩惱;對子女要放心,他們才能安心.
                     


心願

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo