自由講場

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   1


水晶宮

積分: 57552

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


61#
發表於 12-12-23 00:12 |只看該作者
咁多人食飯, 都5好老馮旨意99一個人做晒啦, 就算有工人幫又如何, 5會唸下99有幾辛苦 ?
買咩餸又要唸一餐, 買完又要拎餐死, 洗餐死, 煮餐死, 調返轉自己都做到先好嚟嘈~
而且, 我覺得做冬, 做人新抱都應該識做d, 返去幫下手, 5係比左家用就大爺咁款等食既~
btw, 我咁多年做節, 都5知原來冬至飯要有湯圓, 因為娘家同99家從來都無呢樣野.....
反而今年我自己一家做節, 我就搓定湯圓做飯後甜品, 雖然簡簡單單煮幾味咋, 但都好多野要預備架, 不過辛苦5緊要, 話明做冬, 最緊要都係一家人齊齊整整開開心心咁食餐飯啫


侯爵府

積分: 21202

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 15週年勳章


62#
發表於 12-12-23 00:12 |只看該作者
有人煮埋,我真係咩都無所謂~~~~~~~~~~~~~

點評

par3186  我以後會咁諗GA LA.....TKS  發表於 12-12-23 12:52


男爵府

積分: 6668


63#
發表於 12-12-23 00:13 |只看該作者
fannymk 發表於 12-12-22 23:43
樓主,你怨你99,我99做冬飯仲經典!

1:蒸雞一隻
嘩! 24人? 仲要有翅食? 你奶奶都頂瓜瓜啦! 唔好叫我煮, 淨係要招呼24人我都想暈

點評

Brenda302  呢句真!  發表於 12-12-23 14:37


侯爵府

積分: 20776


64#
發表於 12-12-23 00:13 |只看該作者

引用:+本帖最後由+par3186+於+12-12-22+22:52+編

原帖由 par3186 於 12-12-22 發表
本帖最後由 par3186 於 12-12-22 22:52 編輯

如題.... 我想八下0者
你寫得好串同刻薄呀。乜嘢假帶子,雪藏大蝦。做冬番奶奶度食飯,新抱煮都得架。唔滿意,出街食囉,一係話唔番去囉。





子爵府

積分: 14436


65#
發表於 12-12-23 00:15 |只看該作者
其實一家人齊齊整整食飯已足夠,老人家年紀大體力差都唔想搞咁多,最好出街食,乾手淨腳


珍珠宮

積分: 38234

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


66#
發表於 12-12-23 00:15 |只看該作者
俾我食呢D餸我要添飯LU


男爵府

積分: 9788


67#
發表於 12-12-23 00:16 |只看該作者
回覆 萬榮太太 的帖子


大宅

積分: 1634

畀面勳章


68#
發表於 12-12-23 00:16 |只看該作者
煮埋比你食仲嫌三嫌四, 咁唔滿意自己又唔煮, 自己反省同檢討下啦!


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


69#
發表於 12-12-23 00:17 |只看該作者
joyeeso 發表於 12-12-22 23:56
我諗唔係第一年係咁啩...嫁左入去幾耐?我奶奶以前就係咁,白切雞,燒肉,淥生菜一大碟,平價魚一條,冬菇 ...

你同我一樣呀! 又係因為99煮野麻麻,我又咀尖,所以由day one 嫁入去就主動幫手煮飯,可以煮自己鍾意既口味,加上我同62啲口味好似,食野完全無問題,自己唔洗埋怨99煮得唔好,要知道無謂要人成家就你架麻! 日子耐咗,反而99唔多開心,話我搞到62越嚟越咀尖喎!


水晶宮

積分: 58506


70#
發表於 12-12-23 00:19 |只看該作者

引用:樓主,你怨你99,我99做冬飯仲經典! 1:

原帖由 fannymk 於 12-12-22 發表
樓主,你怨你99,我99做冬飯仲經典!

1:蒸雞一隻
Wah! 24 人?!做c...洗c



Bye


侯爵府

積分: 20776


71#
發表於 12-12-23 00:19 |只看該作者

引用:樓主,你怨你99,我99做冬飯仲經典! 1:

原帖由 fannymk 於 12-12-22 發表
樓主,你怨你99,我99做冬飯仲經典!

1:蒸雞一隻
因為咁就唔番去做節!




侯爵府

積分: 23224


72#
發表於 12-12-23 00:20 |只看該作者
都唔係好差啫~

點評

par3186  睇左咁多JM..我真系唔系最差果個啦...心態都平行返..TKS  發表於 12-12-23 13:00


大宅

積分: 3927


73#
發表於 12-12-23 00:21 |只看該作者
已經好好有人煮比你食,冬至我煮,因為我係大嫂.....10餸1湯

點評

par3186  咁又系....有人煮埋已經好好啦....TKS  發表於 12-12-23 13:00


伯爵府

積分: 16361


74#
發表於 12-12-23 00:21 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

第日如果我新抱煮埋仲要比佢唱,我實唔再同佢做冬囉:;pppp:

點評

par3186  唔系唱...咁難聽咖, 上0黎講下等D JM平衡下自己心理0者  發表於 12-12-23 12:59


伯爵府

積分: 18481

好媽媽勳章 畀面勳章


75#
發表於 12-12-23 00:23 |只看該作者
有蒸魚咁正,我昨晚食吉野家咋。

點評

par3186  有你比下去...我真系唔太差  發表於 12-12-23 12:58


翡翠宮

積分: 84266


76#
發表於 12-12-23 00:24 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

樓主,都唔算太差姐…係咪99年紀開始大冇咁好精力煮飯??唔好話老人家,我自己平日煮兩味煲湯加煲粥比bb,煮完都攰到爆,腰骨又痛,何況煮咁多人飯呢…體諒下老人家啦


侯爵府

積分: 20776


77#
發表於 12-12-23 00:26 |只看該作者

引用:+本帖最後由+par3186+於+12-12-22+22:52+編

原帖由 par3186 於 12-12-22 發表
本帖最後由 par3186 於 12-12-22 22:52 編輯

如題.... 我想八下0者
第時你老了,睇下你煮乜俾係新抱或女婿食先。



點評

par3186  我一定提早出街去...免煩  發表於 12-12-23 12:57


翡翠宮

積分: 91775

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


78#
發表於 12-12-23 00:29 |只看該作者
一家人食飯食咩又有咩所謂呀, 我62都係整炸雞翼, 外賣燒鴨, 粟米班塊, 湯, 重有我整的义燒, 我地8個人大家都食得好開心呀


水晶宮

積分: 58741

2018復活節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


79#
發表於 12-12-23 00:31 |只看該作者
都好好啦

點評

par3186  睇左咁多JM..我真系唔系最差果個啦...心態都平行返..TKS  發表於 12-12-23 13:02


子爵府

積分: 12801


80#
發表於 12-12-23 00:32 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

做冬一定要鮑參翅肚的嗎



點評

par3186  嘩! 你唔好屈我AR..你自己想咋  發表於 12-12-23 12:56
To be or not to be  that is the question~

首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo