立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止訪問
積分: 19566
瑪瑙宮
積分: 126662
原帖由 大懶蟲 於 12-12-24 發表 個衰佬更無所謂啦,d錢都係我家用扣
大宅
積分: 1868
原帖由 Toyi.C 於 12-12-24 發表 咁你就咪同人洗啦
原帖由 o_____o 於 12-12-24 發表 你有排捱,同老公傾下,加油!
珊瑚宮
積分: 112006
大懶蟲 發表於 12-12-24 17:52 雖然餐餐份量勁少同都係煮叔仔鍾意食既,但我都唔會出聲!屋企所有開支就我負責,底衫褲都要洗埋! .
水晶宮
積分: 64276
原帖由 Toyi.C 於 12-12-24 發表 我自己同99住都唔會要佢洗我d衫,自己洗自己同老公個份,姑9衫都係99洗
原帖由 kck811 於 12-12-24 發表 條數真係計唔掂喎, 變成養多2個人
伯爵府
積分: 16114
翡翠宮
積分: 96872
男爵府
積分: 8599
積分: 6726
原帖由 babybear 於 12-12-24 發表 冇睇錯嘛?$4000全包?仲要你同佢洗埋底底?
原帖由 a-mi 於 12-12-24 發表 甘微妙關係,只可以大哥同細佬拆掂佢。通帳,水電煤雜費每個月俾返個約數幫補,或者一人負責一D,同埋二千 ...
原帖由 大少爺 於 12-12-24 發表 你叔仔真係 淨係講佢咁大個人仲可以同阿媽一間房我已經
積分: 61756
大懶蟲 發表於 12-12-24 18:34 我奶奶實唱到我地一文不值,個邊d 3姑6婆把口好得人驚
原帖由 大懶蟲 於 12-12-24 發表 我只可以硬食,我老公都唔出聲
積分: 5397
原帖由 大懶蟲 於 12-12-24 發表 我老公無意見,叫我照比,我自己又好谷住,又唔可以同屋企人呻
珍珠宮
積分: 32359
原帖由 大懶蟲 於 12-12-24 發表 我叔仔算到盡架我,我老公話似我奶奶喎
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy