自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 19566


61#
發表於 12-12-24 18:30 |只看該作者

回覆:計唔掂條數,呻下

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


62#
發表於 12-12-24 18:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fanny3315+於+12-12-24+發表

原帖由 大懶蟲 於 12-12-24 發表
個衰佬更無所謂啦,d錢都係我家用扣
你話你扣無可扣,要扣埋佢d, 睇佢又會唔會冇所謂


大宅

積分: 1868


63#
發表於 12-12-24 18:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+大懶蟲+於+12-12-24+發表我啱

原帖由 Toyi.C 於 12-12-24 發表
咁你就咪同人洗啦
我都想


大宅

積分: 1868


64#
發表於 12-12-24 18:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+大懶蟲+於+12-12-24+發表無講

原帖由 o_____o 於 12-12-24 發表
你有排捱,同老公傾下,加油!
thx



珊瑚宮

積分: 112006


65#
發表於 12-12-24 18:32 |只看該作者
大懶蟲 發表於 12-12-24 17:52
雖然餐餐份量勁少同都係煮叔仔鍾意食既,但我都唔會出聲!屋企所有開支就我負責,底衫褲都要洗埋!
.

親兄弟又好難計,但可唔可以唔好幫佢洗底褲 ??


水晶宮

積分: 64276

育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


66#
發表於 12-12-24 18:33 |只看該作者
條數真係計唔掂喎, 變成養多2個人


大宅

積分: 1868


67#
發表於 12-12-24 18:34 |只看該作者

引用:我自己同99住都唔會要佢洗我d衫,自己洗自

原帖由 Toyi.C 於 12-12-24 發表
我自己同99住都唔會要佢洗我d衫,自己洗自己同老公個份,姑9衫都係99洗
我奶奶實唱到我地一文不值,個邊d 3姑6婆把口好得人驚


大宅

積分: 1868


68#
發表於 12-12-24 18:35 |只看該作者

引用:條數真係計唔掂喎,+變成養多2個人+

原帖由 kck811 於 12-12-24 發表
條數真係計唔掂喎, 變成養多2個人
我都係咁諗


伯爵府

積分: 16114

好媽媽勳章


69#
發表於 12-12-24 18:39 |只看該作者
咁樓主老公唔出聲要做考順仔, 你都無計架
全職/全母乳媽媽大仔在8/8/2004出世了!  3.02KGS細仔在23/2/2007出世!  23/2/07  2.84KGS     26/2/07  2.81KGS     08/3/07  3.12KGS     24/3/07  3.79KGS     23/4/07  4.77KGS     25/6/07  6.67KGS     25/8/07  7.73KGS


翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


70#
發表於 12-12-24 18:40 |只看該作者

回覆:計唔掂條數,呻下

甘微妙關係,只可以大哥同細佬拆掂佢。通帳,水電煤雜費每個月俾返個約數幫補,或者一人負責一D,同埋二千蚊每千月俾阿哥或你,但就要你老公開口。小小事唔解決遲早會爆咖一家人仲要相處咖,兩個都係阿媽個仔,唔通通帳阿媽買送搭車會唔知




男爵府

積分: 8599


71#
發表於 12-12-24 18:41 |只看該作者

回覆:大懶蟲 的帖子

你叔仔真係
淨係講佢咁大個人仲可以同阿媽一間房我已經




男爵府

積分: 6726

熱血勳章


72#
發表於 12-12-24 18:42 |只看該作者

回覆:計唔掂條數,呻下

冇睇錯嘛?$4000全包?仲要你同佢洗埋底底?




大宅

積分: 1868


73#
發表於 12-12-24 18:44 |只看該作者

引用:冇睇錯嘛?$4000全包?仲要你同佢洗埋底底

原帖由 babybear 於 12-12-24 發表
冇睇錯嘛?$4000全包?仲要你同佢洗埋底底?
係我仲要比4000出黎,屋企所有野都係我比


大宅

積分: 1868


74#
發表於 12-12-24 18:45 |只看該作者

引用:甘微妙關係,只可以大哥同細佬拆掂佢。通帳

原帖由 a-mi 於 12-12-24 發表
甘微妙關係,只可以大哥同細佬拆掂佢。通帳,水電煤雜費每個月俾返個約數幫補,或者一人負責一D,同埋二千 ...
我叔仔算到盡架我,我老公話似我奶奶喎


大宅

積分: 1868


75#
發表於 12-12-24 18:46 |只看該作者

引用:你叔仔真係 淨係講佢咁大個人仲可以同阿媽

原帖由 大少爺 於 12-12-24 發表
你叔仔真係
淨係講佢咁大個人仲可以同阿媽一間房我已經
開頭仲想我讓間主人房出黎

點評

YuYuMother  佢癲上腦呀?  發表於 12-12-24 18:48


水晶宮

積分: 61756

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


76#
發表於 12-12-24 18:46 |只看該作者
大懶蟲 發表於 12-12-24 18:34
我奶奶實唱到我地一文不值,個邊d 3姑6婆把口好得人驚
我唔會因為怕佢唱而委屈自己囉!
其實奶奶賣左樓可以另買單位自住或租樓啫。如果要搬黎同住亦只係佢,你老公照顧媽媽天經地義,叔仔已經成年又有工作,自己搞掂啦,仲好意思跟埋黎住?


男爵府

積分: 6726

熱血勳章


77#
發表於 12-12-24 18:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Toyi.C+於+12-12-24+發表工人

原帖由 大懶蟲 於 12-12-24 發表
我只可以硬食,我老公都唔出聲
佢有冇表明會住幾耐?
長此落去,唔係辦法!棧搞到心情變壞!影響你同老公感情!

mouth:




男爵府

積分: 5397


78#
發表於 12-12-24 18:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+家家公主+於+12-12-24+發表我

原帖由 大懶蟲 於 12-12-24 發表
我老公無意見,叫我照比,我自己又好谷住,又唔可以同屋企人呻
咁你叫老公俾,唔好理


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


79#
發表於 12-12-24 18:53 |只看該作者

回覆:大懶蟲 的帖子

吾係叫你下下同老公嘈,係你要例嗮你老公份糧,用係佢地未搬來前,同搬來後的偏差,有數據咁先有得傾



NNN


翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


80#
發表於 12-12-24 18:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+a-mi+於+12-12-24+發表甘微妙

原帖由 大懶蟲 於 12-12-24 發表
我叔仔算到盡架我,我老公話似我奶奶喎
甘...兩個有心人算傻瓜(冇乜所謂大好人,喺佢哋人心入邊就係傻)希望你唔好介意我甘講,唔係離間家人。如果層樓係自己已供完,有能力,養埋佢哋,又點話,小朋友細,都要為佢哋打算下。叔仔甘大個人仲要人養點都講唔過去。一係拎返舊$買屋大家齊齊住




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo