自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9469

BK Milk勳章


61#
發表於 12-12-27 11:48 |只看該作者

引用:唔用耳筒,叮叮噹噹,令人覺得好煩! +

原帖由 myww 於 12-12-26 發表
唔用耳筒,叮叮噹噹,令人覺得好煩!
尋日無揸車出街,搭巴士勁多細路,有兩個喺ipad玩彈琴仲開到好大聲,然後佢地媽媽講嘢又好大聲,相反爸爸提醒咗佢地好多次調低音量唔好騷擾人,佢地都唔理,我有一下都忍唔住“啐“咗一聲


男爵府

積分: 7451


62#
發表於 12-12-27 11:52 |只看該作者

引用:唔用耳筒,叮叮噹噹,令人覺得好煩! +

原帖由 myww 於 12-12-26 發表
唔用耳筒,叮叮噹噹,令人覺得好煩!
今朝搭van仔有個亞姑聽手提收音機,我投降啦!簡直嘈到吵耳! 討厭! :;pppp::;pppp:


男爵府

積分: 7189


63#
發表於 12-12-27 13:12 |只看該作者

回覆:D人響MTR或巴士上玩遊戲機,好煩! @@

自私的人。。好滋擾別人。。我自己一定較無聲或戴耳筒。。唔知啲人幾時先會改呢


珍珠宮

積分: 43012

大廚勳章


64#
發表於 12-12-27 13:48 |只看該作者

回覆:D人響MTR或巴士上玩遊戲機,好煩! @@

打機煲劇唔緊要,但總係有啲人較到勁大聲成個車箱聽到,佢地佢覺得騷擾人嘅咩?



男爵府

積分: 6946


65#
發表於 12-12-27 13:56 |只看該作者
本帖最後由 jamesf 於 12-12-27 13:56 編輯
myww 發表於 12-12-27 11:20
黑狗當食...

老公叫我唔駛理呢d人,其實個爸爸係背住我地個d位,
因為我發現個爸爸個頭都寧轉黎莊我地(係兩個位之間既位伸個頭),
可能望下我老公係唔係打機嘈到佢個仔
(不過我老公打機係冇開聲, 同埋d嘈既音樂係江南style既歌,
所以我真係唔明後面個爸爸都會誤會係我老公發出嘈音)

佢地落車時個媽媽同爸爸都好似想殺左人既眼神啤住我地,
落左車個媽媽仲拎個手機出黎,所以真係驚佢影我地個樣放上網


所以個日都好擔心比人點左相


其實如果個爸爸出聲好禮貌問我同老公"可唔可以較細少少聲音",
我都會話佢知其實係前兩個位既太太開大聲睇youtube
不過個爸爸用"she"一聲,我真係覺得有d冇禮貌
可能佢覺得已經好客氣


子爵府

積分: 11964


66#
發表於 12-12-27 14:00 |只看該作者

回覆:D人響MTR或巴士上玩遊戲機,好煩! @@

勁憎依d 人,迫人一齊聽




伯爵府

積分: 16348

春季勳章


67#
發表於 12-12-27 14:29 |只看該作者
哈哈.
我會搭車打機.
不過唔會開音樂. 唔想吵到人...


男爵府

積分: 6946


68#
發表於 12-12-27 14:41 |只看該作者
這其實只是很簡單的公德心
就好似博愛座/關愛座, 讓位一樣

依家d人真係冇公德心既?
係家庭冇人教定係學校冇教?

細個個時,爸爸媽媽讀書唔多都會教我地
唔好咁樣唔好個樣
但呢個時代好似"唔興" 呢d野.........


伯爵府

積分: 15900


69#
發表於 12-12-27 14:41 |只看該作者

回覆:D人響MTR或巴士上玩遊戲機,好煩! @@

我都見過這些奇怪人,打機唔帶headphone, 大大聲係小巴到,重要係我後面,全程煩到死 ,另一次就係巴士上,中年男人都係咁,坐在我旁邊,看YouTube ,大大聲!




伯爵府

積分: 15900


70#
發表於 12-12-27 14:43 |只看該作者

引用:哈哈.+我會搭車打機.不過唔會開音樂.+唔想

原帖由 mocha_y 於 12-12-27 發表
哈哈.
我會搭車打機.
不過唔會開音樂. 唔想吵到人...
正常的也會靜音啦!




珍珠宮

積分: 43039


71#
發表於 12-12-27 14:46 |只看該作者

引用:唔用耳筒,叮叮噹噹,令人覺得好煩! +

原帖由 myww 於 12-12-26 發表
唔用耳筒,叮叮噹噹,令人覺得好煩!


佢哋好自私。




珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


72#
發表於 12-12-27 14:49 |只看該作者
我試過坐我隔離個女人用收音機聽馬~


明天會更好~~


侯爵府

積分: 23979


73#
發表於 12-12-27 14:51 |只看該作者

回覆:D人響MTR或巴士上玩遊戲機,好煩! @@

自私精




翡翠宮

積分: 86438


74#
發表於 12-12-27 15:10 |只看該作者


珍珠宮

積分: 43039


75#
發表於 12-12-27 15:12 |只看該作者

引用:連醫務所我都遇過,+開大個speaker+聽歌,+好

原帖由 Chowying 於 12-12-26 發表
連醫務所我都遇過, 開大個speaker 聽歌, 好煩!!!
今日都見都,半個鐘後又見一個柱男!





公爵府

積分: 25137

hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章


76#
發表於 12-12-27 16:07 |只看該作者
本帖最後由 myww 於 12-12-27 16:08 編輯
jamesf 發表於 12-12-27 14:41
這其實只是很簡單的公德心
就好似博愛座/關愛座, 讓位一樣

正常都應該會用headphone...

只不過嗰d人係 '唔正常' !
mouth:


水晶宮

積分: 50254


77#
發表於 12-12-27 19:02 |只看該作者

回覆:lovelykitty 的帖子

我都有耳筒,但問題係有時想寧靜地吃飯休息唔想塞耳,但無奈地因別人自私而受影響,很煩!


若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


公爵府

積分: 28860

2025勳章蛇年勳章


78#
發表於 12-12-27 23:15 |只看該作者

引用:唔用耳筒,叮叮噹噹,令人覺得好煩! +

原帖由 myww 於 12-12-26 發表
唔用耳筒,叮叮噹噹,令人覺得好煩!
同意,好討厭


翡翠宮

積分: 79173


79#
發表於 12-12-27 23:48 |只看該作者

引用:唔用耳筒,叮叮噹噹,令人覺得好煩! +

原帖由 myww 於 12-12-26 發表
唔用耳筒,叮叮噹噹,令人覺得好煩!





珍珠宮

積分: 36102

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章


80#
發表於 12-12-28 14:19 |只看該作者
好怕D人玩遊戲機時,突然有一聲很響的聲響,之後又靜一排,又再響過!
我成日被呢D聲響嚇親!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo