自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14543

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 Poo得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第四回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


61#
發表於 12-12-30 00:10 |只看該作者
佢唱歌OK的,天生肥不是佢的錯


男爵府

積分: 6489

畀面勳章 環保接龍勳章


62#
發表於 12-12-30 00:20 |只看該作者

回覆:欣宜肥返哂!

香港地好現實,
d學生哥、學生妹點會買佢d 碟,
無樣無身材好難有觀眾緣




象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


63#
發表於 12-12-30 00:23 |只看該作者
我覺得佢又唔係好肥,肥得幾好睇丫,幾襯佢


珍珠宮

積分: 38783

春季勳章 玩具勳章 畀面勳章


64#
發表於 12-12-30 00:29 |只看該作者

引用:Quote:euniceyung+發表於+12-12-29+19:12+

原帖由 YanYan0116 於 12-12-29 發表
佢唱愛回家真係好好聽,
聲靚咬字又清楚.
我第一次聽係喊左





珍珠宮

積分: 36732

好媽媽勳章


65#
發表於 12-12-30 00:31 |只看該作者
SUGAR0612 發表於 12-12-30 00:29
我第一次聽係喊左

我見你咁講, 都有點感動,
如果肥姐仲係到就好la.



禁止訪問

積分: 67524


66#
發表於 12-12-30 00:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38783

春季勳章 玩具勳章 畀面勳章


67#
發表於 12-12-30 00:36 |只看該作者

回覆:欣宜肥返哂!

佢以前俾媽媽細細個谷肥,係因為肥姐果憎好憎鄭少秋,但偏偏個女同佢好似mouth:所以食到佢肥一肥就會覺得似媽咪!!而且而家都唔係好肥姐我未有bb仲肥前過佢,健康咪得囉…我又覺得無問題啦,我以前聽收音機成日聽有故事的人,真係好正,最後買左碟 果陣得17歲 係咪一定無人會like佢先?平民面孔,不露身材,靠唱功,我鐘意佢啵




珍珠宮

積分: 38783

春季勳章 玩具勳章 畀面勳章


68#
發表於 12-12-30 00:37 |只看該作者

引用:Quote:SUGAR0612+發表於+12-12-30+00:29+我

原帖由 YanYan0116 於 12-12-30 發表
我見你咁講, 都有點感動,
如果肥姐仲係到就好la.
媽媽會一直支持…會知道的




大宅

積分: 1778


69#
發表於 12-12-30 01:04 |只看該作者

引用:唔理肥定瘦,佢唱歌真係好好聽。

原帖由 euniceyung 於 12-12-29 發表
唔理肥定瘦,佢唱歌真係好好聽。
AgreeI like her songs


大宅

積分: 2764


70#
發表於 12-12-30 01:37 |只看該作者

回覆:欣宜肥返哂!

唱歌好聽加油
ee有買你隻碟的


大宅

積分: 4148


71#
發表於 12-12-30 01:53 |只看該作者
我以前都唔鍾意佢,覺得佢又肥又醜仲要扮Q
但自從佢媽媽出事之後,我覺得佢好棒個老豆咁都無講過佢壞話,人地話佢老豆佢仲出黎撐
講真佢唱歌真係幾好㗎


珍珠宮

積分: 45360

叻叻勳章 畀面勳章


72#
發表於 12-12-30 01:59 |只看該作者

引用:唔理肥定瘦,佢唱歌真係好好聽。

原帖由 euniceyung 於 12-12-29 發表
唔理肥定瘦,佢唱歌真係好好聽。





男爵府

積分: 9691


73#
發表於 12-12-30 02:46 |只看該作者

回覆:欣宜肥返哂!

肥都唔係問題呀~ 林二汶同佢唱歌都好好聽呀~~




大宅

積分: 3039


74#
發表於 12-12-30 03:34 |只看該作者

回覆:欣宜肥返哂!

我老公係半個音樂人,佢d音樂朋友都好like佢,我唔識音樂都覚得把聲好靚!好似台灣咁,唱歌好聽都唔靚仔,有視礙的靚聲!




伯爵府

積分: 19097


75#
發表於 12-12-30 04:11 |只看該作者

回覆:欣宜肥返哂!






禁止訪問

積分: 1977


76#
發表於 12-12-30 06:38 |只看該作者

回覆:欣宜肥返哂!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25555


77#
發表於 12-12-30 06:45 |只看該作者

引用:肥底!+無辦法

原帖由 prettybabe 於 12-12-29 發表
肥底! 無辦法
同意,肥底好難keep,但佢都唔係賣樣嘅,無所謂啦。




子爵府

積分: 13088


78#
發表於 12-12-30 08:22 |只看該作者
傻BB 發表於 12-12-29 23:24
佢肥瘦都冇乜觀眾緣, 如果我係佢朋友, 我會鼓勵佢返加拿大讀多幾年書, 唔好喺度浪費青春, 反正佢喺娛樂圈 ...

agree, that's the point!


水晶宮

積分: 71291


79#
發表於 12-12-30 08:33 |只看該作者

回覆:欣宜肥返哂!

其實佢肥最大問題係幫佢最形象果個,身形唔好著衫都要令人睇得舒服,千奇唔好標新立異、自暴其短!



            


大宅

積分: 2938


80#
發表於 12-12-30 14:19 |只看該作者

回覆:欣宜肥返哂!

肥肥都系肥,一樣紅咗幾十年。

肥反而成為佢嘅\"商標"。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo